Vanha sanonta, kato peiliin, kysy, ja josnyökkää hyväksyvästi, niin sitten on OK
Printable View
Vanha sanonta, kato peiliin, kysy, ja josnyökkää hyväksyvästi, niin sitten on OK
Raaka -eki heräsi kun päästiin perimmäisten kysymysten äärelle
No ehken joo! Oli vaan osuva nimi. Ehkä sä saat ihan oman tuittu-sarjan vielä jonain päivänä? Aattele miten romanttista :esmoke:
KYLLÄ. Joko on juomat varattuna?:popcorn:
Niin. Jotenkin lipsahti minultakin tuo tilaus maailmalle vaikka nesteitä on muutenkin jo nyt niin paljon, etteivät mahdu laatikkoonsa. Enhän minä edes käytä mitään hurjia määriä. Ja olo oli kuin lapsella karkkikaupassa - no kai kirjaimellisesti kun puolet nesteistä on jotain karkkimakuja. No, olipahan edes saksankielinen sivusto. Oli niin kuin tällainen kielenkertausaspekti tässä sitten.
Viikonloppuna vaan! Nyt raukee olo,kun kävi saunassa heittämässä kunnon löylyt ja päälle muutama kylymä olut. Emäntä ollu koko viikon ulkomailla,niin on saanu ittekseen heilua kotosalla. Huomenna hakemaan sitten töppöspallon mesturuus ukkojen kanssa ja sit saunotaan.
Kyllä nyt kelepaa.
No mitäs vitun paskaa tämä nyt on?Lainaus:
Alkuperäinen postaaja ktdd
Onko sulla liian vähän "duunia"?
Kone näköjään sivun verran myöhässä; täytynee buutata. Ja lopetan sitten myös häirinnän...
Tässä sitten taustamusiikkia itse kunkin riiuumatkoille.
https://www.youtube.com/watch?v=LNQiRFoOTgs
Kiimaisen kilometrit on lyhyitä, sanoo vanha kansa. Itsekkin ravasin joka viikonloppu vuoden 600 km eestaas naisen luona, ennen kuin muutin tänne. Muitakin syitä kyllä oli, mutta nainen toimi aika hyvänä katalyyttinä.
Jeee nyt ei oo enää niin tylsää vaikka pitää vielä istua junassa! :wheee: Mutta nyt kannattaa kyllä oikeesti varoa tuplapostailua, täällä on ollu ihan hirwee kriisi nyt viikon verran JA PYLLYKIVUN MÄÄRÄ ON OLLU JÄÄTÄVÄÄ, ja höyrychatin nimikin muutettiin pelkäks offtopiciks! :eek:
Mä vähän veikkaan että niistä ei tulis hirvee hitti... :lol: On mulle kyllä piloillaan tehty "tuitun porkkanahöyry" etikettejä pupunkuvalla joita sitten oon liimaillu pullloihin. :D
No jopas!
Tuommoinen sääntöjen aatumainen valvonta johtaa ainoastaan yhteisön levittäytymiseen muille foorumeille.
Tokihan johonkin jatkuvaan tapoinko foorun skeidaan on hyvä puuttua, mutta joku kahden peräkkäisen postauksen automaattinen varoitus on kyllä ihan perseestä.