Luotettavasta lähteestä kuulin että tuitun tuleva avomies on impotentti :thinking:
Printable View
Mitä kauempana sen parempi ni ei tartte koko ajan nysvätä..näin minäkin oon aatellu..toki mieli voi muuttua.
Pitää. :D
Ja itse asiassa... Mä olin ennen sitä mieltä että yli 30km välimatka on jotenkin hankala. Nyt kyllä vähän naurattaa. :lol:
Ja kun on välimatkaa alunperin, niin yhdessä asuenkin se suola säilyy paremmin kun välillä on erossakin, nimittäin näin kaukaa kun lähtee käymään wanhoilla kotikonnuilla niin siellä ollaan sitten ainakin viikko kerralla. :)
ktdd..oot vaan salaa kade, vihottelet tuitulle siitä suurennuslasi jutusta..olisit tullu mun kaa saunoo niin olisit ilosempi :)
Jokkainen ukko ja akka "ns" komennustöissä sen viikon on erossa, useat montakin...
Mie olen ihan kusessa näiden litkujen kanssa kohta. Just eka puraisu Boostedista...:eek: pitikö tilata, pitikö tilata...
Tää tulee käymään kalliiksi. Sen tietää aina heti jos on uber kamaa omalle tuohisuulle.
No, tulipa Arctic tank kaupan päälle satsin mukana.
Helvetin rohkeita ihmisiä.... Mulla on talot ja työpaikat täällä ja en kyllä kuvittele,että pipari saisi minut niin sekaisin,että lähtisin jonkun nymfomaanin matkaan johonkin kauas tuntemattomaan.
Voihan se tuleva nymfo pipari muuttaa sun luokse Antti!
Hurahuhhahhei..Näin yhden päivän muuttoperkeleen perusteella voin sanoa, että on yksi sana, jota kannattaa välttää viimiseen asti: "AINIIN"...Ainiin varasto...Ainiin taulut...Ainiin parveke...Ainiin piti paklata...X-(
Niihh... no siä oot Tuusulasta ja mulla on tavallaan työn alla keissi Tikkurilasta. Sillä on kyllä extra bonuksena se ,että on Eestistä. Vaan tokkopa tästäkään tulee mitään sen kummempaa. Miä olen jo niin tottunut siihen,että mikään ei kestä. Tässä alkaa luovuttamaan pikku hiljaa.
On siinä omat riskinsä, mutta kuten kaikki tietävinään rakkaus sokiaa on, vaikka avais siniset simmut....
Edit minkäs väriset tuitulla...
Twisted mainitsi litkuista..mullakin hyllyssä yks lemppari joka melkein tyhjä ja mieli tekis tilaa lisää! hirvee himo kokeilla kaikkea, tuntuu et noiden nesteiden kohdalla oon kohta ostoholisti !!
niin no joo,mutta jos olet kohdannut matkasi varrella kunnolla bondage orioituneen naisen,niin mikään ei sen jälkeen tunnu miltään....
Ekikin käy sitten lukemassa uudistuneet tuplapostaussäännöt.