JUMALAUTA! Meikä pääs työhaastatteluu jo nyt! Lähetin oikee kolme hakemusta ja niistä parhaaseen kutsuttii! Wuupwuup :cheers:
Printable View
JUMALAUTA! Meikä pääs työhaastatteluu jo nyt! Lähetin oikee kolme hakemusta ja niistä parhaaseen kutsuttii! Wuupwuup :cheers:
Pidän sipsi sulle peukkuja, onnea haastatteluun!
asd, saan kohta halvauksen jos tuo keskustan vaalirenkutus kuuluu viel kerrankin radiosta, voi vitun suomi kuntoon..ARGH!
En tiedä viittasitko SVK minuun tuolla säpinällä, mutta mua ei kannata ottaa liian tosissaan, olen ikäni tehnyt miesten kanssa töitä raksalla joten flirtti lentää mulla ihan luontaisesti :D ja luulen, että jos joku nyt aidosti minusta kiinnostuisi niin laittaa henk.koht viestiä..ei yleisesti täällä.
No nii sipsi ja taas sulta lähtee lapasesta :D perjantain huuma jo alkamaisillaan! Äläkä yllytä ktdd;tä..tosin mä olen jo aika liki kaiken nähnyt, en pienistä pelästy ;)
Entä isosta?
Vitun DNA, rikkoivat mun MatkaTV:n ja asiakaspalveluun oon saanu jonottaa jo puoltoista tuntia. Missä on MrDelirium kun sitä tarvis :D
Joskus nuorena tyttönä tuli "ruma" kuva sähköpostiin, oksetti ihan saatanasti!
Sain yhteyden asiakaspalveluun ja homma on nyt kunnossa. Oli menny tuo MatkaTV paskaks tämän uudistuksen myötä ja nyt se toimii, paitsi tallennus ei kun en halua siitä sitä lisämaksua maksaa :D
Otin DNA:lta uuden sopparin: tuplakaista 100 sis. 4G veppi ja puoleksi vuodeksi tv-kortin&matkatv, muuten homma toiminut aina kuin junan vessa, mutta nyt oli mutkia matkassa. Ensiksi unohdettiin lähettää tv-kortti, minkä toimitus kesti kaksi viikkoa ja sen jälkeen oli unohdettu avata veppi. Sanoinkin asiakaspalveluun, että homma on aina toiminut ja katkoksia on ollut todella harvoin, joten tällaisten erheiden vuoksi en ala tolkuttomasti nillittämään.
ARVATKAA MITÄ???? Meikä sai sen paikan, se sano et harkitsee muutaman päivän mutta soitti tunnin päästä ja sano et tervetuloa! Jumalauta nyt on hyvä mieli! :) Ei voi sanoin kuvailla tätä onnea! :)
Onneksi olkoon! Minkä alan hommia?