Jenkeissä HOMELAND SECURITY on ratsannu e-rööki kaupan ku se myy klooneja :lol:
Feds Raid Batavia, NY Vapor Shop for Allegedly Selling Fake Products ? V4P3R
Printable View
Jenkeissä HOMELAND SECURITY on ratsannu e-rööki kaupan ku se myy klooneja :lol:
Feds Raid Batavia, NY Vapor Shop for Allegedly Selling Fake Products ? V4P3R
Ei helvata voi väsyttää näin paljon! yli tunnin ollut hereillä, mutta kooma olo vieläkin..jospa toinen kuppi kahvia auttais, yh...maistuu jo vähän pahalta..
Twisted, you are my kinda man :love: Mutta sillai platonisesti.
Stereotypia-alert.
Sekä miehillä että naisilla on itsetunto-ongelmia, mutta ne vain ovat keskenään erilaisia.
Nainen ajattelee: "Mitä ne ajattelevat minusta?"
Mies ajattelee: "Eivätkö ne huomaa kuinka erinomainen olen?"
Tuo tupakka ei näytä kovin hyvästä olevan, oiskohan tää höyryttely pikkasen parempi ratkaisu:confused: Uusi jättitutkimus: Tupakka tappaa kaksi kolmesta polttajasta - Terveys - Tiede - Helsingin Sanomat
Tämä on nyt kuulkaas sillai, että yritin olla sotkematta kuvioita, kun täällä on ollut jotain säpinää uuden naishenkilön tiimoilta. Muuten olisi ihan eri sävelet.
ktdd - sitähän ei tiedä, vaikka ollaan joskus ihan fyysisesti törmätty. Eihän sitten olla platonisella tasolla?
Minäkin luin tuon Hesarin jutun. Positiivisena vireenä siinä oli se, että tupakoinnin lopettaminen kuitenkin kannattaa. Joskus aiemminhan on kertoiltu suunnilleen siihen sävyyn, että MIKÄÄN ei IKINÄ korjaa sitä vahinkoa mitä tupakoinnilla aiheutat itsellesi.
Tsup ja hyvää Oton päivää kaikille:cheers:
Tuossa "Jättitutkimuksessa" on vedetty kyllä mutkia suoraksi rankalla kädellä ja suomen ass:kin kommentoi miten sattuu.
Jos lopettaa alle 45 vuotiaana ja pelastuu,niin miten hemmetissä nämä saavat aikaiseksi 2/3 osan kuolemaan tupakointiin? Toisekseen samaan hengenvetoon suomen ass.holen pj kommentoi suurten tupakkayhtiöiden lanseeranneen sähkötupakat ja olevan yhtä arseesta kuin tupakka.
Itse kun olen vetänyt tupakkaa sen 34-35 vuotta kovimmillaan 2.5 askia vrk,niin jos joskus satun kuolemaan kaikkia epätodennäköisyyksiä vastaan, niin on aika arpominen kuolenko tupakan vai höyryn aiheuttamiin tauteihin,vai ihan johonkin muuhun. Voihan verisuoni katketa päästä ihan vaan kun vituttaa nämä terveysterroristit.