-
Steam Saucen Zephyriä suoraan postilaatikosta ja on hyvää. Hyvin vahvasti näin vähäisen höyryttelen perusteella ehdolla adv:ksi. Tässä ei tunnu olevan mitään liikaa, eikä liian vähän ja mikä parasta ei saippuaa taikka vielä pahempi hajuvettä. Bueno.
Ja päivitystä tähän samantien. Alkaa pikkuhiljaa nyppiä, tässäkin on jotain mikä ei mun limakalvoille sovi. Laatikko alkaa täyttyä mulle sopimattomista nesteistä, tai ainaskin näin siitepölyaikaan sopimattomista, ei kiva.
-
Taas pienen tauon jälkeen jugo diabloa. Ehdottomasti maukkain neste edelleen, mitä vastaan tullut. Vaikkei tätäkään aina jaksa höyrytä. Maut jotenkin paljon syvempiä ja rikkaampia, mitä muissa.
-
Nyt menee Capellan omenapiirakkaa pitkän ajan jälkeen. Vanilla custard alkoi jo hieman tökkimään kun tuli jokunen 100ml puteli vedeltyä. Ai että, on kyllä hyvää tää Apple pie pitkän ajan jälkeen ja hyvin kypsyneenä, nam nam...
-
Nyt just Vapor4life vapor zeuksen makua Alien Visions E Juicea, ihan mun suosikki.
-
Tsameikanmiikreisiiiii!!!
-
Twisted flavors smurfberryä ja Flavor west Yumberryä drippereistä..
-
Capellan Cinnamon Swöörl ja kuppi kaffetta. Aikas herkkua!
-
El Toron Edeniä. Pyhä pärkele kun iskee. :eek:
-
Capella Harvest Berryä. On se hyvää.
-
Capellan pepperminttiä. Pienellä makeutuksella aika hyvä neste. Kurkkuun puskee jäätä viileys samalla kun kielellä aistii lämpimän makeuden :eek:
Taitaa olla mun uus adv.. plussana vielä ettei kämppä haise miltään!
-
Bargainin Red Cola tällä hetkellä höyryää
-
Joker french pipen ja capellan vanilla custardin sekoitusta spheroidista, hyvää on.
-
TPA Pina Coladan perään heitin tankkiin Harvest Berryä ja lopputuloshan oli mitä mainioin. Tällä kaavalla siis jatkettu jo jokunen tankillinen.
Perämies Peikko v1.1 meni huonompaan suuntaan vaan ei hätää, kohta maistellaan versiot 2.0 sekä 3.0
-
Itsellä ollut puolivuotta adv:nä tuo Joker french pipe sekoitettuna saman valmistajan vaniliaan...ihan ok höyryteltävä ja parempaa kuin moni valmisneste.
Toisena nesteenä käytössä tällähetkellä Hangsen ry-4 joka myös ihan ok tavaraa.
-
Ällöttävästä copsan strawberry shakerista tuli oikein siedettävää kun lykkäs puolet jugo diabloa sekaan :-D pitääpä koittaa tosiaan samaa tuolle harvest berrylle
-
Piiiiitkästä aikaa Jamaican me crazyä. Ai että, en edes muistanut että tää on näin hyvää.
-
Flunssan kourissa copsan lal ja snake kiss vuorotellen tankissa ja toisessa värkissä fw:n kahlua. Jälkimmäistä uskallan suositella vanilla custardia imaileville. Snake kiss taas on näitä päiviä varten ollu jemmassa ja jösses jotta on freshiä tavaraa
-
-
-
Pluidia, **ttu tää on hyvää!