On tulossa, toivottavasti vielä ennen joulua. Tavarat liikkuvat näin joulun alla tavallistakin hitaammin...
Onkohan teillä mitään aikeita tarjota Finnvapen omia nesteitä miedompina kuin 12mg/ml tai vaihtoehtoisesti tiivareina? Kovasti olen tykästynyt Bluebaccoon ja Tervalakuun, mutta räjähtää kurkku, keuhkot ja pää jos noita höyryttelee kovilla tehoilla, ts. mekaaninen alle ohmin tuplacoileilla. Ja aika laihalta tuntuu nykyään lykätä noita tankkiin ja perusmodin nokkaan pienemmillä wateilla.
Hei, onko syytä huolestua Itellan puolesta (kämmi, hukkunut, turmeltunut tunnistuskyvyttömäksi), jos tilaukseni on ollut postitettuna jo viikon päivät eikä saapumisilmoitusta kuulu ei näy? Onko Epsanjan päässä mahdollisesti postin jouluruuhkia tms? Tavarat tosiaan postitettu 4.12.
Viikonlopuksi olisi mukava saada tavarat kovaan käyttöön! :laugh:
Itellä kävi kyllä paska tuuri tuon tervalakun kanssa. Yhden 30ml pullon kerkesin 12mg höyrytellä ja siinä aikana tapahtuikin niksojen tiputtaminen, rupes 12mg olemaan liikaa. Rupesin vinkumaan 6mg versiota ja ennen kuin se tuli markkinoille oli mun niksat tippunu jo 4mg:hen. :D Jos sitä vielä joskus 0mg:nä...
Niitä emow normi ja megan varalaseja ei taida löytyä?
Vähän perseestä jos niitä ei meinaa keltään kauppiaalta löytää mut atoja on.
Vois sanoa et loppuu ton kombon suosittelu aloittelijoille.
On kyl ihme ettei niitä oo tehty , vaikka on hyvä ja suosittu clearo niin kaatuu tommoseen helposti.
Sopiskohan minkään muun tankin lasi siihen?
Tilasin teiltä aspire ets clearon. Kun olin täyttänyt tankin ja otin höyryt niin kurlasi ja kurlaa vieläkin. Mikähän olisi syynä? Nestettä tulee suuhun kiitettävästi.
Päivän uutuudet:
“Mystique Vapor; the Rorschach test of e-liquid”
Premium-sarjan jenkkineste, jonka makuja ei turhaan yritetä sanoin kuvailla – jokainen päättököön itse, miltä nesteet maistuvat…30 ml pipetilliset mustat lasipullot on pakattu ylelliseen pahvikoteloon ja jokaisen pullon mukana tulee numeroitu,
sinettitarralla suljettu tervehdys nesteen kehittäneeltä miksologistilta.Kutakin makua ja vahvuutta on tehty 2150 kpl rajoitettu erä. Tilaa omasi ennen kuin on myöhäistä!
Liite 19276
25e purkista jossa ei kerrota minkä makuista neste on? Premium indeed
Kerrotaanhan: hedelmä, jälkiruoka, tupakka, menthol tai karkki. Täytyykö sen tarkemmin sanoa?
Tässä yhden arvostelijan makuelämykset, jos haluaa tietää, miltä nesteet jonkun toisen suussa maistuivat: Review The mysterious 'Mystique Vapor' review [incl. 20% discount code!]
Vau. HE premium special limited neste jota ei raaskis edes avata. Tuliskohan näistäkin sellainen keräilyharrastus nesteiden osalta joillekkin? Tulevaisuudessa hienostosikariklubit missä aikaisemmin makusteltiin harvinaisia ja kalliita wiskejä ja konjakkeja vaihtuu tälläisiin herrasmies miitteihin jossa paremmisto höyryttelee ylikalliilla laitteilla ja tän kaltaisilla nesteillä :D makeeta![emoji106]
Onhan niitä tuotakin kalliimpia nesteitä olemassa.
Mites onko teille tulossa listoille eGrippiin atopäitä / rba:ta?
Kiitokset FinnVapelle. Sivunne ovat selkeät joilla tällainen aloittelija pärjää ja toimitus tuli sovitussa ajassa.
Kyllä nyt on markkinointiosasto sohaissut pahaan paikkaan, kun tuosta "päätä itse miltä maistuu" -jutusta on Suomessa noussut suuri poru. Eiköhän nesteen kehittelijä aika tarkkaan tiedä, mitä nesteeseen on laitettu, mutta eikö joskus ole kiva arvailla itsekin? Kyllähän moni hyvinkin tarkkaan kuvailtu makuelämys maistuu jonkun suussa partavedelle, sukkamehulle, rusinalle tms... Onhan näissä nesteissä kuitenkin annettu osviittaa siitä, mihin kategoriaan makuelämys todennäköisesti asettuu. Nimensä mukaisesti kyseessä on kuitenkin arvoitukselliseksi markkinoitu nestesarja. Ja pakkohan näitä ei ole ostaa :)