Ite tehty kebu rulla on kanssa nannaa ja sisukset saa itse päättää!:drool:
Printable View
Ite tehty kebu rulla on kanssa nannaa ja sisukset saa itse päättää!:drool:
Jännä juttu, täällä ainakin uunit käy kuumana melkein sulkemisaikaan asti. Muutaman kerran olen mennyt vasta ysin kieppeillä illalla Kampin Lidliin, kun se on kymppiin auki ja olen ottanut melkein uunikuumia leipiä mukaani. :confused: Varmaan hyvinkin toimipaikkakohtainen ero.
Ei muuta kuin väliin vaan törkeästi, pihdit käteen ja samalle laarille. :D
No nii ja nyt tuli nälkä,ei saakeli nyt nukkumaan..Miru kuittaa ja öitä.
Itsellä tavoitteena monipuolistaa ruokavaliota ravintosisällöltään, saada lisää kasviksia ja hedelmiä siihen, myös hapatettuja ja kypsytettyjä maitotuoteita.
Pois: sokeri, peruna, kaikki valkoinen vilja, makeutusaineet pääosin (steviaa vähän turkkilaiseen jugurttiin), kaikki levitteet (no en ole ennenkään käyttänyt)
Mä olen huomannut aika mielenkiintoisen kaavan työmatkoilla aamulla, kun harrastan mielummin nappikuulokkeilla Koe-eläinpuistojen kuuntelua ja ihmisten seuraamista metrossa ja bussissa kuin kännykän hakkaamista. Joo, mä olen kunnon kyylä ja stalkkeri. :D Aika moni vetää aamulla näitä juotavia 0% jugurtteja, jotka tuoteselosteen kannalta ovat suht mielenkiintoista tavaraa. Katsokaapa seuraavan kerran kaupassa ollessanne. Liivatteella hyydytettyä likivettä, joka on sokeroitu ja maustettu melkein aidoilla keinotekoisilla aromeilla. Pakko olla terveellistä ja hyvää.
Kylli, eikä kebulihan tekeminen ole edes niin vaikeata vaikka säilyketölkkimenetelmällä. Itse asiassa Hans Välimäki taisi sen jossain Lidlin sponssaamassa ruokaohjelmassa näyttääkkin. Itse tehdyssä kebussa saa myös päättää lihan mausteet ja suolan ihan just siksi kuin haluaa.
Mitä hemmettiä...kun menee google maps:iin se näyttää "aloitussivulla" kartaksi uuden paikkakunnan, vaikken millään mittapuulla ole vielä minnekään muuttanut...Mistä hitosta ne nyt tuonkin sai tietää?? Näkyyks Tuitullaki uus paikka vai Tampere?
Nuo kevyttuotteet on vähän kakspiippuinen juttu. Jos laihtua haluaa, niin kaloreistahan se ainoastaan kiinni on. Mutta kevyttuotteiden kanssa tehdään usein ehkä se virhe että ajatellaan että voi syödä enemmän kun "tää on kevyttä", tai että voi herkutella kun on syönyt kevyttuotteita.
Ei nää maalaislidlit vaikuta paistelevan enää iltakuuden jälkeen mitään. :rolleyes: Voisihan tuota taktiikkaakin kokeilla, mutta kun sitä vaan on suomalaisena tottunut siihen että kunnioittaa toisen tilaa eikä vierasta ihmistä mennä käsivarrenmittaa lähemmäs. Sitä tyytyy vain odottamaan vieressä ja toivomaan että se toinen huomaa jotenkin olemuksestaettä ÄLÄ VIE SITÄ VIIMEISTÄKIN MUSTIKKAMUFFINSSIA!!
Jotkut eivät vaan tajua, ennenkuin niille sanoo asiasta. :lol: Sittenkin saattaa tulla asiasta mussutusta, mutta harvemmin kukaan on oikeasti tehnyt tai sanonut mitään. Elämä vaatii vaan joskus vähän röyhkeyttä ja suoraviivaista tykkivenediplomatiaa, oltiin sitten leipäkorien tai harrastefoorumien äärellä. ;)
Kevyttuotteet...varsinkin makeat. Mm aspartaamin vaikutukset nähdään vasta kun ikäpolvemme on laatikkoiässä. Enkä tarkoita hiekkalaatikkoa.