Oulussakin heti 14 astetta lämpösellä :o. Ei toisaalta haittais, vois kesärattaat asennella vaikka huomenissa jos tämä meno vaan jatkuu.
Printable View
Olipas jännät estekisat tänään! Otin varaslähdön kesään ja söin pehmiksen... :sneaky:
Huhtikuussa! :o Oon vähän kade kun en nähnyt, voisko olla hienompaa kuin meri ja ukkonen. Mutta sehän meinaa sitä että kesä tulee oikeasti kun ekat salamatkin nähty. Jipii! :yeah:
Oon kuullut mutten koskaan nähnyt...
Kyllä muuten harmitti vähän tänään kun muuten huippu heppapäivä mutta sitten nestevalinta meni pieleen. Laura Palmer joka on jumalaista dripperistä, ja jota innolla kaadoin subtankkiin tänään ennen kuin lähdin liikenteeseen, maistuukin oksettavan tunkkaiselta ja ällöttävältä lierosta. Ei mitään aavistusta muumilimsasta! Sain melkein pahoinvointia kun sitä höyryttelin. Miten voi nesteen luonne muuttua ihan täysin joksikin muuksi kun vaihtaa laitetta?
Aaaaaah nyt ihanan viileän raikasta Decodea viemään toi oksennuspallon tunne kurkusta. :esmoke:
Valitettavasti Makkarakaupassa ei taida olla kuin Kotivaran ja muiden alueen tuottajien tuotteita ja irtolihaa tiskissä. Stockkan Herkussa on lämmintä mustamaggaraa lounastiskissä.
Aijai, pikkupoikana asuin Oulunsuussa Huovisen leipomon OG - toimipaikan vieressä. Viinereistä tehtyjä korppuja (herkkukorppujakohan ne oli nimeltään?) tuli haettua pullonkeruurahoilla kerta jos toinenkin. Ei taida enää olla sitten siinä, tosin jossain vaiheessa niillä oli Maikkulassa yks myymälä/toimipiste.
Kuulostaa sen verran oudolta korppuviinerit että niiden on pakko olla hyviä. :p
Pitää ilmeisesti sitten lounasaikaan käydä etsimässä sitä mustaa, en muista nähneeni (no okei, en yleensäkkään muista tsekata lihatiskiä vaikka monesti oon ajatellut että pitäisi) illalla mustista kun muun shoppailun ohessa siellä oon piipahtanut. Koska jos siellä olisi ollut niin kaikki joiden synnyinpaikka on Tampere vainuaisi sen jo kymmenien metrien päästä!
Nyt on renkaat vaihdettu molempiin autoihin. Perse homma minkä joutuu köyhä itse suorittamaan kaksi kertaa vuodessa.
On muuten ihan mukava välillä lukea tätäkin ketjua kun ei ole 400 viestiä nollapostauksia.
Tuskinpa atopäässä vika, se vaan jotenkin on hirveän tunkkainen ja ylipehmeä clearosta eikä siitä pysty enää erottelemaan mansikan ja kerman makua kuten dripperillä. Subtankilla ei Palmerissa ole häivähdystäkään siitä mun hehkuttamasta muumilimsamaisesta metsämansikasta.
En meinannutkaan että siinä atopäässä vikaa olisi. Ajattelin vain että olis ollu kohtuullisen huvittavaa jos niitäkin olis viä muutama kärähtäny samaan syssyyn...
Näen jotenkin sieluni silmin tuitun repimässä hiuksiaan ja hyppivän korkkareissa subtankin päällä.. Meikit valuen itkuisista silmistä..
Liian vähistä tehoista tosiaanki se Palmerin kertaalleen yrjötyn mansikkapuuron maku johtunee, eipä itsellä välähtänyt. En ees uskaltanu ajella kun 27 watilla. 30 tuskin olisi mitään muuttanut ja sen yli ei uskalla subtankilla.
Onpas täällä ollut mukavan rauhallista. Ei tarvinutkaan olla viikkoa lomalla :thinking:
Saakos siihen pumpuliatopäitä? Oulussa on Delta II odottelemassa, mutta en odota hirveästi siltä mitään kun yksi toinen silicalle herkistynyt oli kuulemma oireillut sillä höyrytellessään, eli siinä todennäköisesti jotain silicakakkaseosta atopäässä. Keuhkot sen sitten varmistaa kun kokeilee.
Edit. TAIVAS VARJELE, KÄYTTÖALUE 20-150W?!!!