Kuka Otto?
Printable View
Kuka Otto?
Ettei vaan olis Otto-lonkero...
Eiku yleinen otto :cheers:
No nii [emoji23]
Taidan ottaa yhden viilentävän arskan seuraksi
Pari viikkoa pähkäillyt nutzillatilausta Fa:lta, josko sitä yhden koffin jälkeen rohkaistuisi.
Ottakaa vaan, mä oon niin kipee ettei tarvii taas hetkeen[emoji58]
Miru, eiks vanha viisaus sano et sillä se paranee millä se on tullutkin:laugh:
Mä oon töissä, nyt ei voi ottaa ja ei oo enää krapula, mutta kotiin päästyä oli pakko kattoa koko kroppa läpi kun sattuu joka paikkaan.Oikea reisi takaa kiertää puoli jalkaa mustelma, lantiossa iso mustelma ja oikea käsi ranteesta kyynärpäähän iso mustelma.Perseessä kaks isoa ja yläselän nikamat tosi kipeät.Syykin selvisi..tipuin kuulemma baarijakkaralta selälteen lattialle🤣
Hohhoijaa.....
Yleensä kännissä kaadutaan elastisesti, tuossa on jo vedetty kunnon flikflaksarja...
Juu, mustelmat katoaa, onneksi ei käynyt pahemmin.
No juu..kyllä mua kuitenkin ehkä vähän hävettää, mikään ei oo niin hirveä näky kuin keski-ikäinen nainen kännissä[emoji23]
Nooo, noita tuli joskus taksirenkinä nähtyä melko monia...oli hauskoja ja vähemmän hauskoja tapauksia.
No, mä yritän nyt nukkua..kissatkin tuli kainaloon[emoji173]
Ai kun aamulla nauratti toi matkustus https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000005748922.html
Nimittäinkin itse taas kuljetusvälineessä matkalla sukulaiskylään ja mukana kylmälaukussa kalakukko viemisiksi :D Rauhallisempaa matkaseuraa kuin mies :thinking:
Melekonen kesäkooma taitaa olla foorumillakin. Itelläkin on mukamas ollut niin kiire, niin kiire tässä lomalla. Pitäisi päästä joskus hyvään tylsistymisen tilaan.
Mä kyllä odotan lomaa ja sitä menoo ja meininki vaikka sitä olikin vähän liikaa jo viime vkonloppuna[emoji23] kaks kesää mennyt vähän päin pyllyä, no ei kokonaan mutta kyllä tää sinkkuna olo sopii mulle hyvin[emoji41]
Yleensä minäki oon ihan persaukinen, mutta nyt huomaa kun kaksoset ei asu enää kotona niin jää rahaa muuhunkin kuin lapsiin ja vuokraan.Tuntuu ihan kivalta[emoji106]