Tuli muuten mieleen tuosta ven-kro ottelusta että kauhea hinku lomamatkalle ukrainaan.
Jotenkin olen satavarma et seuraava reissu olis sinnepäin. Toki voin olla väärässäkin. Mut näyttää ihan hienolta paikalta. :thinking:
Printable View
Tuli muuten mieleen tuosta ven-kro ottelusta että kauhea hinku lomamatkalle ukrainaan.
Jotenkin olen satavarma et seuraava reissu olis sinnepäin. Toki voin olla väärässäkin. Mut näyttää ihan hienolta paikalta. :thinking:
Mä meen pojan kanssa Kreikkaan muutaman viikon päästä ja huhtikuussa viikoks Berliiniin.
Ens kesänä pariks viikoks Espanjaan [emoji7]
Perkale quote hävis! Eipä mitään sittenkään.
Saksa on hieno maa. Parhaat saunat siellä saunottu. :whistle:
Iso maa joka pitäs enempi myös tsekata. Jos olis varaa.
No enivei. Se on on hienoa reissata jos pystyy. :thumbup:
:thumbup:
Meil töissä yks tuttu. Pari viimeistä kesää lähettää oman pyörän muistaakseni italiaan tai jonnekin sinne vuoristoon sen rekalla. Lentää paikalle ja kruisailee 2 viikkoa siellä. Ei kuulemma niin paha hinta. Sanoi että jos suomesta jos lähtis ajeleen niin ei paljoa jaksais pelipaikalla enään nähdä nähtävyyksiä.
Tiedä sitten.
Hyvät haaveet. On se prätkällä kulkeminen hienoa. Jos ei oma pyörä niin varmaan vuokraprätkiä löytyy viikon reissuun ihan sopivasti.
Kortin ajaa nopeasti.
Täällä tuppukylässä kolmipäiväiset jotkut uskovaisten pippalot, onneksi tapahtumapaikalle useampi kilometri, niin ei "meteli", ruuhka ja musiikki pahemmin haittaa. Reilun 2000 asukkaan kylään kun saapuu noin 10 000 vierasta, niin huomaa kyllä, ja oli kerrankin jopa kyläkaupassa päivällä jonoa. :)
No siis minähän päivystän talvella 5 kk ja auraukset päälle niin rahaa tulee mukavasti. Niillä rahoilla sitten reissataan[emoji16]
Olen sitä ikäpolvea, että auton ajokortin mukana tuli kaupan päällisenä prätkäkortti. Ei ole vaan vielä tullut minkäänlaista hinkua hommata pyörää, vaikka jokusen kerran ajellutkin. Syksyllä tulee tasakymppejä täyteen, kuulemma silloin iskee viimeistään kipinä. Saas nähdä. :thinking:
Jotkut kansanlähetyspäivät. En kyllä tiedä, mihin ne on Tapania lähettämässä... :blink:
Selvä. Kaupanpäälliset kortit niinsanotusti. Niitä hyviä aikoja.
Jaa, että sellaiset. Noh, yliluonnollista on joskus hyvä uskoa. Toki palvominen sitten eri asia. Se menee jo vähän överiksi.
Mut sekin on vain mielipide ja voin olla väärässä. Yeah Right sanois NZ.
Meidän vessan vartija
Ioopp
Vrtti mä oon kännos
Noh, sitä sattuu parhaimmillekin virheitä. :D
https://media.giphy.com/media/13rRD3eD8Epqpi/giphy.gif
Elämä jatkuu, päivä takana ja uus edessä. :thumbup:
Ei kai kännos olo ole virhe?
No ei se oikeastaan ole.
Nyt jos olisin nakkarijonossa, niin tilaisin lihapiirakan kahdella nakilla, pihvillä, munalla ja juustolla. Tai sitten vaan perinteisesti makkaraperunat. :p
Kaahee nälkä. Täytyy mennä katsomaan löytyykö jääkaapista muuta kuin olutta... :)
Mä oon baarissa iiiiiikkjdj tai siis terassilla
Miten TPS aina näin käy mut kohta kyl meen pois