ja nahkahousut jalkaan :thumbup:
Printable View
ja nahkahousut jalkaan :thumbup:
Ja kukahan sitä sitten suostuu vapaaehtoisesti katselemaan :rolleyes:
Vittu teidän festejen kans... Keväällä olin ulkomailla ja nyt festien aikaan pitäs muuttaa uuteen kämppään :banghead:
Senkin siat, niin ja nykypäivänä kumi/latex on korvannu nahan ;)
vedänkö sitten borat asun päälle? :D
Kohta iltasanomissa on juttu, kuinka sähkötupakka on portti tiukkoihin nahka-asusteisiin ja epämääräisiin miesteniltoihin clubien kellareissa.
Liite 9687
Suoraan apatselta.
hahaa :D barole kontillaan ja defu rankaseen :D
Mä sanoin jo aikoja sitten et jotain samaa niissä on :D Varsinkin ku B:lla rupes oleen parrantynkää :rolleyes:
- Tähän on tultu, sanoi festimies RDA:ta murheissaan katsellen... :laugh:
Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä. Siitä saa saman kuin ihmisestä.
Nyt on oikeasti hieman hermot pinnassa.
:confused::confused:
Tuo yksi perkele. Ei ymmärrä sitä että meikän on joskus saatava olla oikeasti vapaalla ilman mitään velvollisuuksia, vaatimuksia tai pakko-tekemisiä "ku tää vaan pitää tehdä". Tänään kun pääsin kotiin niin potkaisin popot nurkkaan ja vaihdoin rentoihin vaatteisiin. Kahvia ja jotain syötävää. Sitten tulee tuo yksi kotiin ja heti on vaatimuksia esittämässä vaikka tiesi ihan hyvin että nyt on "tänään vain mä ja mun perse merkitsee jotain" ilta.
Jokaisen on joskus saatava rentoutua täydellisesti ja oltava tekemättä mitään. Mutta kun ei koska.
pojat. mitä vittua täällä tapahtuu?? :mellow:
Ai miten niin
Liite 9691
http://www.youtube.com/watch?v=tncOesffwUU
Kerran nukuin onneni ohi ja täällä on monta sivua rönsyilty niin annan oman panokseni nyt.
Ens kerralla kutsu meikäläiselle kans kun täällä aletaan rönsyilemään.
Nyt on pakko avautua, pistää niin vihaksi:
Sattuipa kerran kassalla että tulee mamma ala-aste ikäisen poikansa kanssa, kärrit on täynnä kaljaa ja lonkeroa ja ottaapa rouva vielä 5 askia tupakkaa, naama on niin hapan etten edes keksi hyvää vertausta.
No meillä on tossa kassankupeessa niitä semmosia valotikkuja jotka hohtaa pimeässä, kaikki lapset tietysti niitä aina hinkuu kun hienoja ovat, tää poika sit kysyy multa tosi varovasti ja kohteliaasti että paljonko tämmöinen maksaa, vastaan että maksaa euron. Tässävaiheessa tuo poika hipsii takavasemmalle äitinsä perään.
Vähän ennen maksua tämä poika kysyy äidiltänsä lähes sydäntäsärkevällä äänellä, "voisinko minä saada tälläisen, se maksaa vain euron." Ja siitähän se paskamyrsky alkoi, tää mamma alkaa huutamaan sille pojalle että ei todellakaan oo varaa tommosiin ja onhan sulla niitä leluja kotona jo tarpeeksi... Poika lähes pamahtaa itkuun tuossa vaiheessa mutta rupeaa kaivelemaan takin taskujaan ja voi sitä riemun määrää, yksi euron kolikkohan sieltä löytyi, ja ostaa sitten itse tuon tikun.
Sillä välin kun mamma lappaa olusia pussiin niin poika aukoo heti ton valotikkupaketin ja hetken ihmettelee että miten se rupeaa hehkumaan (näitä pitää siis taittaa keskeltä). Näyttää sitten varovasti äidilleen että miten tämä toimii ja mamma ottaa pojalta tikun, heittää sen roskiin ja sanoo että se oli varmaan rikki. Itse tarjoan sitten kädelläni toista tikkua ja kerroin että ota tästä uusi jos se ei toimi. Mamma tokaisee tiukasti että ei se tommosia tarvitse, kiittää ja poistuu kaupasta.
En varmaan koskaan unohda sen pojan itkuisia silmiä ja niitä pettyneitä kasvoja ;__;
Ei tsiisus mikä darra... Näköjään reippaasti yli puollitraa meni viskiä foorumichatti illan aikana :facepalm:
Nyt vaan vettä naamaan ja uuteen nousuun, eiks nii? :D
Käsittämätöntä!! Mutta valitettavasti niin monessa perheessä todellisuutta. Muistan itsekkin pienenä ku porukat veti kaiken kurkusta alas. Pyysin uusia kenkiä kun edelliset oli pienet ja rikkinäiset, niin en saanut kun "ei ole rahaa" ja sitte mentiinki jo baariin vetään kunnon rähinäkännit :( Sinne meni mun ja veljen lapsilisät ja kaikki.
Väkisinkin vaan jää miettimään, että mimmosta tuon pojan kotona on kun vedetään itsetunto alas. Voi poika parkaa :( Ei toki lapselle saa kaikkea antaa mitä sattuu pyytämään, mutta kun itse maksoi tuon halvan ostoksen niin ei siinä pitäis olla äidillä mitään ongelmaa.
Hienovarainen vihje lastensuojelun suuntaan?
Toi ylivarovaisuus, itkuherkkyys ja hyväksynnänhaku yhdistettynä vanhemman asenteeseen ja ostoksiin kertoo jo enemmän, kuin tarpeeksi.
Voihan se olla, että arki ahdistaa sen verta, että tarvii kunnon kostutuksen hiekkaiselle vaginalle, mutta ei sitä vittu lähdetä lapsille potemaan.
Villi veikkaus, että muut asiakkaat puistelivat päitään ja katselivat vaivautuneisti vihellen muualle.
hyi helvetti mikä tarina arjen raadollisuudesta, pitikin taas lukea :(
Koin juuri karmeimman dryhitin koskaan.
Vittuku päähän sattuu vieläkin. :banghead:miksi aina pitää juoda niin paljon?
Koska ihminen on tyhmä eläin. :D
Well doh. Juo niin paljon, että oot vieläki kännissä?! Rillissä vaan möhnää mikä pitäis jaksaa siivota. Eipä ole helppoa täälläkään.
Mun H-attyssä taitaa olla reikä, kun JB hupenee niin tolkutonta tahtia. :banghead:
:D
Mulla on liian vähän hyvänmakuisia nesteitä jäljellä. Rahatilanne on sen verran huono, ettei voi vielä tilailla parempia. :banghead: