Ei ollut ihan vaikea arvata [emoji23]
Printable View
Toisenlainen elegiea
https://youtu.be/9iJ9-ekyDPQ
Mitään sanottavaa ollut ei
Käsi tarttunut ei toiseen
Niin hiljeni se pojan peti
Ei hitto, liityin ihan piruttain fasen sinkkuryhmään ja sitten mietin miksi[emoji1]
Emmä edes halua suhdetta kunhan katsastin mikä meno..no kerkesin jo erotakin siitä[emoji848]
Mun ikäiset muijat laittaa rintavako ja perse kuvia[emoji23]
Äijät vinkuu niitä ja nää tyhmät on ihan onneissaan, ei siinä kyllä panokavereita löytyy ja taisi se ryhmä olla ihan sitä varten enemmänkin.
Kyllä mä haluan miehen ihastuvan minuun eikä pelkästään ulkoiseen näyttöön [emoji41]
Mä sorruin ja hain alkosta skumppa pullon[emoji41]
Ihan jäätävä jano ollut iltapäivästä asti, mut nyt alkoi jo hiukan helpottaa. :cheers:
Sama täällä, kävin pitkällä lenkillä 2h [emoji1] ja nyt aukes skumppa!
Skool!
En helvetissä🤣 ajattelin jatkaa gothamin katselua tai sitten tän leffan, olenhan Marvel fani FOREVER[emoji7]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...8f5591f700.jpg
No nyt laitoin vara skumpan jääkaappiin, vedänkö kännit[emoji848]
Oon niin turmiolla[emoji38]
Tervetuloa joukkoon tummaan.
Tätäkö tää nyt on? Yksin juopottelua vkonloppuisin[emoji848] Seuraa olisin vailla enkä nyt tarkoita mitään panoseuraa[emoji51]
No lisää skumppaa...
Lähe terdelle :thumbup:
Se on kun on kesä... Tähän aikaan vielä ei porukka ole kokoontunut näppäimistön ääreen.
Yksin juopottelu on sangen sosiaalista toimintaa kunhan on hyvä foorumi. Tämä alkaa uhkaavasti hiljentyä,vaikkakin oli yksi suosikki paikoistani. Facen ryhmä on pettymys... Jaksa mitään lapakuvia katsoa.
Voisin kyllä ja kelikin on upea[emoji41] mä oon niin jämähtänyt kotiin.Onhan noita vaihtoehtoja..tai no kelliksellä vaan yksi🤣
No niin, soitto siskolle ja meen sinne tunnin päästä[emoji106] Sitten mennään kalialle[emoji16]
Imatranajoista kotiuduttu. Ihan kun olisi 600km taas ajanut. Kyllä sinne Imatralle vaan on pitkä matka.
Ai viddu joudun systerillä kattoo fudista..no nyt tiiän mikä on rankkari[emoji848]
Tän jälkeen mennään paikalliseen[emoji481]