Voin kertoa että ei, se ei ole mikään raivohullu vaan itse asiassa harvinaisen täyspäinen ja fiksu tapaus. Se ei vaan taida ottaa kovin vakavasti tätä internetin ihmeellistä maailmaa, kuten ei meidän muidenkaan pitäisi. ;)
Printable View
kaks fiksua keskenään internetissä
Jännästi muuttui ot ketju luettavaksi taas pienessä hetkessä. Kovasti paljon "uusia" nimimerkkejä kirjottelemassa, ei kokoajan ne samat 4-5. Hienoa!
Tuossa jokunen sivu sit taivasteltiin puuveneen laittoa ja kalleutta. Iso harhaluulo, että olis jotenkin työlästä ja kallista. Keväisin aika sama homma kuin "muovi"veneenkin kanssa. Muovissa pesu, vahaus, kiillotus, "myrkkymaali". Perus hyvin hoidetussa puuveneessä kevyt hionta, lakkaus, myrkkymaali. Muutaman vuoden välein hiukan järeempi hionta ja useampi kerros lakkaa. Perus pellipusterin kans varmaan helpoimmalla kyllä pääsee.
Otin lääkettä ja tuntuu kyllä auttavan :) Mä kuulun niihin ihmisiin,jotka ei mene lääkäriin vaikka miten sattuisi..no muutama vuosi takaperin ex soitti ambulanssin vaikka vänkäsin vastaan,aamulla lääkäri kertoi,että onneksi olen hengissä, sisäinen verenvuoto..2,4 litraa verta vuosi vatsaan..en ole vielä valmis jättämään lapsiani äidittömäksi ja se kyllä opetti..enää en odottele jos jotain outoa ilmaantuu.
Oi että miten tunnelmallinen kuvaus tuo "jääkaapin valon kelmeässä loisteessa"! :D Ja minäkin syön roiskeläpät aina kylmänä jos syön, ja tonnikala on paras!
Kylmä hernari kuulostaa turhan rajulta... Valmiit pinaattilätyt on just hyviä puolukkahillon kanssa. Niin on mustamakkarakin, namnam!
Äläs nyt! :)
Juurikin näin. Mun kokemuksen (yks huonokuntoinen summalainen ja toinen pikku-HT) perusteella vaan niiden oikeasti hyväkuntoisten löytäminen on vähän hankalaa, kukaan ei halua myydä niitä. Tommoisten kosteutta imeneiden kunnossapito on vaan yhtä helvettiä. Nyt mulle vaan iski taas pienen venetauon jälkeen kevätkiima ja oli pakko saada taas vene ilman hieromista käyttöön. Sopiva tarjous vaan tuli kaverilta avaimet käteen - periaatteella ja kun Vilenin piirteitä omaan, niin oli "pakko" ostaa. :laugh: Toi 3 v. vanha Lx-Busteri on aika helppo ylläpitää, ei vielä tarvi miettiä (vielä) hitsauksia tai muuta isompaa.
Mun mielesta tasamaa tällä palstalla ollut piristys ja kirjoittelut ok
Onkohan ihan sairasta vetää Panacodia ja hammastulehdukseen määrättyjä antibiootteja flunssan? Ei muuta kaapista löydy.... Päivällä otin jo molempia ja olo ainakin parani, mut rupesin vaan miettimään että onko ihan tervettä?
Sinä ja kuka on se toinen?
hehe vaikka sinä, jos itsesi tunnet sellaiseksi
Noissakin vaan se toleranssi kasvaa aika hyvin oman havainnon perusteella. Tosin yleensä reissussa ei tarvitse parin iillan jälkeen enää niitä vetää. Tuossa vuosi sitten oli yks episodi, jonka seurauksena melatoniinikin lopetti vaikuttamasta. Maksimiannostus, joka imeytyy järkevästi on muistaakseni jossain 10 mg paikkeilla.
Tunnen kans ihmisiä,että kun valuu nenästä jotain niin viikko saikkua ja ollaan niin saatanan kipeitä..en siedä kitisijöitä joka asiassa ja ollaan saikulla ku ei huvita mennä duuniin, niitähän riittää.Mulla on korkea kipukynnys ja ei sekään ole aina hyvä..karvaasti koettu muutama kerta ja kun ei tiedä et meniskö lekuriin vai ei? Pieni varmistaminen ei pahaa tee :)
Isäukolla on vajaa 12 metrine summalainen. Oli päästetty melko pahaan kuntoon, Helsingistä joltain 1. omistaja papparaiselta osti. Ei ollu viime aikoina virta/ kiinnostus riittänyt laittoon.
Nyt - ööö - n 15 vuotta myöhemmin alkaa taas pikkuhiljaa oleen semmosessa kunnossa, että pääsee keväisin kohtuu helpolla. Pysynee jopa pinnalla ilman suurempia uppopumppu varustuksia [emoji1]