En minä älykkyyttäni, vähäistä taikka vähempää tässä mainostakkaan. Kunhan kerroin millaisia viestejä lukien mieluummin tapan aikaani. Mulle on ihan sama kuka ne viestit kirjoittaa, kunhan niissä on asiaa edes nimeksi.
Printable View
En katso kauhuleffoja, ja nyt ei ole ollut vuosiin, mutta tossa kymmenisen vuotta putkeen jokaöiset painajaiset oli tyyliin: Oma kallo sahattu auki ja kattelin omaa aivokudosta kun jotkut pinsetit tuli ja repi niistä aivoista palasia irti, se mielikuva pois, tää mielikuva pois, se ihminen pois... ja muuta samantyylistä gorea.
Kivaa oli joka aamu, kun hikoillut itsensä ihan kuivaksi joka yö. :o
Kalliokaan ei ole enää sitä, mitä se joskus 15-20 vuotta sitten on ollut. Ei kaikki täällä liikkuvat ole mitään hörhöjä tai deekuja, päinvastoin nykyään. Se vaan, että täällä on ihmisiä liikkumassa, istumassa terdeillä, nooh, joku aina välillä huutaa kadulla, kun toi Oivakin on melkein ikkunan alla, tekee tästä paikasta elävän. 8 vuotta asuin pienessä maalaiskaupungissa töiden vuoksi ja koko ajan teki mieli muuttaa jonnekkin muualle, missä ihmiset oikeasti elävät eivätkä pelkästään ravaa koti-työpaikka-kauppa - kolmiota ja kuvittele sitä joksikin ihmisarvoiseksi elämäksi.
Eikä ne Piritorin deekut ja narkit ole niin vaarallisia, niistä lähtee useammin enemmän ääntä kuin toimia. :D Saman fiiliksen voisi varmaan saada Oulussa Pub Heinäkengän tai Tarantellan sulkemisaikaan. Joko olet käynyt muuten pizzalla siellä?
No mulla ei ole noin rajuja unia ollut. :o Viimeksi olikohan toissa yönä näin unta että mihin meninkin niin joku paha henki jahtasi mua. Varmaan lähti siitä kun olin menossa nukkumaan niin kuulin että joku/jokin meni mun makuuhuoneen ikkunan edestä, paniikissa sammutin lukulampun ettei se "jokin" vaan näe mua kun tuossa ikkunassa on sellainen läpikuultava verho. On siinä rullakaihdinkin mutten vedä sitä koskaan alas kun se ikkuna nyt vaan on sijainniltaan sellainen ettei siitä ohi ole mitään läpikulkuliikennettä, ja vastapäätä puskia, eli kenenkään ei pitäis siitä mennä ja nähdä! :eek: Vilkas mielikuvitus kun on niin ajattelin ennen nukahtamistakin yliluonnollisiakin vaihtoehtoja... :lol:
Tiedän kyllä että Kallio on nykyään ihan eri maineessa kuin ennen. Suorastaan muodikas paikka jopa? :D Mä en kyllä kaipaa mitään yllättävää ulkopuolisten taholta tulevaa virikettä mun elämään, mieluummin haen adrenaliinit vaikka esteratsastuksen parista. :laugh:
Mähän kehuinkin sulle Tarantellaa, sen nimikkopizza Tarantella on ihan käsittämättömän hyvä ja aah se ohuin koskaan näkemäni pohja! Ja persikat pizzassa on hyviä. :drool: Mutta oon käynyt siellä vain päiväsaikaan. Sieltä varmaan saa helposti adrenaliiniannoksen jos siellä on aamuyöllä, oon kuullut kyllä. ;)
Ihme kiusaamista...
SEN siitä saa kun yrittää olla ystävällinen ja auttavainen kansalainen
Kolme mamua vaihtoi aiemmin illalla renkaita vanhaan fiestaan parvekkeen alla. Projekti alkoi 9 maissa.
Ählmämsähläm ähellys kännyköiden valoissa jatkui reilu 3 tuntia. Ensin vaihtui kesärenkaat alle ja sitten...uudestaan nastarenkaat.
Saksitunkkiaan keräillessä ilmoitin heille vain, että "Eihän kesärenkaita noin vaihdeta. Ne olisi tarkoitus myös jättää
sinne alle. Pelkkä vaihtaminen ei riitä".
Ei tykänneet...mutta osaa ne ainakin kiroilla suomeks :lol:
Soitin päivystykseen ja mies teki veritulppa kyselyn..hui! käski ottaa särkylääkettä ja palata asiaan jos ei jalka parane..mut ei tod.näk. kyse tulpasta :) jee! Palatakseni painajaisiin,mutsi kertoi et olen ollut pienestä saakka hörhö ja aina nähnyt painajaisia ja tosiaan joskus unissa olen kaivanut reikää päähäni siis what the fuck? onks kellään ollut unihalvauksia? ne on ihan hirveitä..huudat muttei lähde ääntä eikä voi liikkua.
Makuasioita, mutta hyissaat.. ananas menee samaan kategoriaan. Mä olen muutenkin ihan outo friikki ja perverssi, mutta toi hedelmien tunkeminen pizzaan ei ole mun juttu. Ohut pohja, juusto pohjalle, täytteitä maltillisesti ja max. 3 täytettä. Kovasti kehuttu chicagolainen pannupizza jäi eräällä työmatkalla syömättä, ei vaan voi syödä sitä rasvaa valuvaa piirakkaa. Muut valuvat piirakat kyllä menevät.
valuvat piirakat ja tortut vai....
Nopean triagen perusteella noilla oireilla tulppaepäiiys on vahva, en halunnut eka viestissä lietsoa pelkoa sen enempää. Alaraajatulppa voi edetä yllättävänkin helposti eteenpäin verenkierrossa ja siksi siihen kannattaa suhtautua vakavasti. Yhden aussityömatkan jälkeen sain tulpan jalkaan ja jouduin liuotushoitoon. 32 h matkustamista ja koneessa sikaosastolla kökkimistä oli vähän liikaa. Perusterve ihminen kuitenkin olen, ja siksipä toi yllätti aikalailla.
Ananas on just hyvää pizzassa, ja sitten persikat on sopivan eksoottista vaihtelua.
Ootko yhtä perverssi kuin minä? Yhteen aikaan tykkäsin syödä kylmiä nakkeja suoraan paketista ja kaveriksi mansikkajugurttia suoraan tölkistä. Silloin sitä kyllä tunsi itsensä niin ladyksi. :lol:
Sain piirakoista tarpeekseni kun löysin kerran Grandiosan kinkkupiirakasta muovinpalan.
Ok,mä olen myös perusterve..nivelrikko ainoa kiusa ja en kyllä tuntitolkulla istu et puuhastelen paljon kaikkea..se meinasi että kun ei ole turvotusta niin..kävin kyllä netissä katsomassa niin sehän voi olla jopa oireeton..täytyy myöntää että vähän kyllä hermostuttaa :(
selailin tossa parikyt sivuu taaksepäin, niin tuli mieleeni, et onkohan zkys:llä jotain ongelmia ittensä kassa.
Nyt mä en saa perkule unta tän takia!!!!!!
Nakit ja lenkkimakkarat on tehty syötäväksi kylmänä jääkaapin ovenraossa kelmeän jääkaapinvalon paistaessa. Sinappia kurkeintaan kyytipojaksi. Opiskeluaikoina bileissä, kun ruokatarjoilu oli roiskeläppäpizzoja, tuli opittua syömään ne kylmänä puoliksi taitettuna, koska jono mikrolle oli aina liian pitkä. En ole sen jälkeen kun roiskariin olen harhautunut, lämmittänyt sitä. Saarioisten tonnikala on paras.
Armeijassa bravuri oli vetää näkkärin päälle hernaria suoraan purkista, mun varajohtaja tosin veti kiisselijauheet suoraan lusikalla suuhun ilman nestettä.
Ihme juttu, aika moni tuttu pitää mua jonain ruokanatsina ja kulinaristina, mutta sitten kuitenkin välillä menee ne räkäisimmätkin einesruuatkin. Ei tosin valmiit pinaattilätyt.
Henk. koht. mielipiteeni on, että ihmiset(etenkin "nuoret") hakeutuu nykyään hoitoon aivan liian heppoisin perustein. Varmaan tieto lisää tuskaa etc...Tosin onhan mediallakin omat näpit pelissä. Milloin revitään lööpit viisaudenhampaiden aiheuttamista kuolemista tai kebab lihasta löytyvästä coli-bakteerista jne..