Ahaa :D Perinteisen nelivedon lisäks harjoittelit selkäuintia asvaltilla? :laugh:
Printable View
Katoin tuon videon ja onks toi niinku joku tanssityyli vai mikä idea että juostaan toisia päin ja tönitään :lol: :laugh:
Viime viikolla katoin tän viikon sääennusteita ja ennusti hellettä koko viikoksi. Kiroilin mielessäni, et liian kuuma tehdä pihahommia. No nyt sit sataa vettä ja on kylmää (satoi eilenkin) eli ei oikein pihalla viitti olla. Taitaa sit tämäkin päivä mennä oluen juonniksi sisätiloissa :cheers:
Ihan kuin Kakolan porukat olis päässyt vapaaksi[emoji23]
Sorry en voi olla nauramatta...
Minä olen ollut myös Hesassa pyörimässä mutta vähän maltillisemmissa merkeissä. Eipä silti, turistien seassa hengailu Mannerheimintiellä on yhdenlainen pit :)
Itekin on tullut stadissa käytyä useammin, kun pojat muutti sinne.Kesällä paljon nähtävää ja koettavaa☺ Aattelin lomalla viettää päivän siellä ja shoppailla[emoji41] lushiin on päästävä tuoksuttelee ja ostaa jotain ihanaa.
No katsohan! Lushilla on pyllylle oma takapuolivoide[emoji23]
Lushin ohi kyllä maleksin mutta kun olen hajuvammainen, en mennyt sisään. Stockan kosmeiikkaosaston läpi kulkeminen riitti tällä erää.
Jos mulla on yhtään pää kipeä en pysty menemään[emoji848] pahentaa migreeniä..
Maksaisitko tuosta valkoisesta hyllyköstä 590€ ??? Hinta on tosin kotiintuotuna ja asennettuna paikalleen, mutta silti :(
Liite 32599
Ikeasta melkein samoilla mitoilla :)
Liite 32600
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201...52536_u0.shtml
Eikös se niin ole, että se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Tuollaisia hökötyksiä on kierrätyskeskusten ja sorttiasemien takapihat täynnä.
Miten tuo mobiilitankkaus onnistuu kun kännykän käyttö on kielletty? :)
Liite 32601
Aika törkeää huijausta (=ylihinnoittelua), joka kohdistuu vanhukseen, jolla ei ehkä todellisuudentaju ole enää kovinkaan vakaalla pohjalla.
Toisaalta hoitolaitoksen henkilökuntakin joutaisi saada tästä noottia, kun laskevat näitä "arkkitehtejä" vanhuksille myyntipuheitaan pitämään.
:D
Mihinkähän muuten ylipäätään toi kännykän käyttökielto tankatessa perustuu?
Jaa-a... Huomenna pitäs suunnata islannin kautta takasin suomeen.. Nyt ois sentään molemmille pätkille paikat bisneksessä ja loungeissakin pääsee pari tuntia maleksimaan. :thumbsup:
Niin se taas vaan reilu 5 viikkoa hurahti jenkeissä ja paluu arkeen ois edessä. Uutisoinneista päätellen saattaa olla mielenkiintoset ajat edessä duunissa ja muutenkin rupee suomen meno vituttamaan enemmän ja enemmän ja pysyvä muutto tänne päin näyttää kokoajan houkuttelevammalta.. :thinking: Voipi olla viimenen niitti, jos ei jatkossa enää nykysellä duunilla itteään elätä ja pitäs taas ammattia vaihtaa..
Täällä oli kyllä ihan hienot läksiäisilotulitukset ympäri maata ja jos ne noin iloitsee kun ollaan lähtöä tekemässä, niin mahtavatko päästää enää takasin. :D