Tuu pappa laulaan tuutulaulu
Printable View
Mulla pää halkeaa ellen saa nukahdettua about heti ku painun pehkuihin.
Onko höyrypää kokeillut melatoniinia ? Monella se tiputtaa todella hyvin jos käyttää vaan muutaman kerran viikossa.
Onnistuin ostamaan 180kpl 1mg melatoniineja yhteensä 3 Eurolla ! yhden ihan kotimaisen nettikaupan alesta. Ei paha. Muutaman euron postitkin hukkui kun tilasin muuta samalla. :)
tuittu mäkin näen usein painajaisia..siis todella sairaita sellasia! johtuu varmaan ylettömästä mielikuvituksesta ja kauhuleffojen kattelusta(lemppareita) se on kiva herätä märkänä hiestä ja sydän hakkaa!
Jos olet istunut viime aikoina paljon tai sulla on veren hyytymistaipumusta suvussa, niin voisi viitata jonkinmoiseen verenkiertohäiriöön jalassa. Jos sulla on aspiriinia himassa, niin sitä huuleen, jos ei auta puolen tunnin sisällä, niin yhteys ammattilaisiin. T. Lentokoneessa useasti matkustava ja kerran oppirahat maksanut. Apua varten ammattilaiset päivystävät, ei ole turhaa soittoa jos vain kipu ja oireet tuntuvat kunnolla.
Mulla niin kipeitä painajaisia ettei kaikkia kehtaa edes kertoa... :D Yleensä niihin liittyy jotenkin kuoleman läsnäolo ja jotkut vaanivat riivaajat tms. Ja joo, oon kanssa kauhuelokuvien suurkuluttaja, ehkä se on jättänyt jälkensä kun kakarasta asti niitä katsonut... :laugh:
ääh ei oo aspiriinia ja on tullut kyllä istuttua normaalia enempi viime aikoina mut joo..taidan soittaa päivystykseen ijan varmuuden vuoksi.
Aina kaupungissa pitää olla vähän actionia, jos haluaa kuolemanrauhallista nukkumalähiötä niin sitten voi asua Töölössä tai Nurmijärvellä. :evil:
Siksipä muutin aikoinaan Kallioon, täällä sentään tapahtuukin jotain. Tosin talo, jossa asun, on rauhallisin mun aikuisiällä asumistani paikoista. Ei karhukaan jaksa koko aikaa riehua, se vetää välillä puolukoita. :D
Iiiik, mä oon niin pelkuri etten tosiaankaan toivo kotinurkille mitään äksöniä kun muutenkin hiippailen pimeellä autolta ovelle kävellessä avain sillai että voi puhkoa silmät jos joku hullu tai mörkö hyökkää kimppuun! :rolleyes: Mutta onneks mulla on viime päivinä ollut saattajana rusakko <3 Vaikka aina oon säikähtäny eka ku se on vilahtanu silmäkulmassa. :laugh: