https://www.inferno.fi/uutiset/pante...ul-on-kuollut/
R.I.P😦
Printable View
Saatana taas yks nuori kolli sano ittensä irti meillä[emoji848] ei noi nykynuoret jaksa ees töitä tehdä vaikka toisaalta en ihmettele.
Sellaista ruljanssia meillä aika usein, itekin olin valmis lähtemään vielä viime talvena, mutta nyt kun oon opetellut olemaan stressaamatta niin viihdyn töissä hyvin[emoji4]
Verenpainekin on laskenut takaisin ihanteelliselle tasolle[emoji106]
Taitaa olla monelle nuorelle ihmetyksen paikka, kun joissain ammateissa joutuukin tekemään "ihan aikuisten oikeasti" töitä. :)
Enkä halua yleistää, vielä niitä kovia työntekijöitä löytyy nykynuortenkin joukosta.
Meilläkin varaston puolen töissä on vaihtuvuus aika suurta. Ne ketkä tottuneet/motivoituneet tekemään ruumiillista työtä, jäävät. Muut sitten lähtevät aika nopeasti, vaikka palkka noissa varastohommissa ei ihan huonoimmasta päästä olekaan. Toki vuorotyöllä voi myös olla vaikutusta vaihtuvuuteen.
Juu, tietysti meilläkin on päivystys vuorot tosin mun ei tarvii, kun on aika usein vkonloppuisin kaikkea kahjoa meininkiä niin pomo oli sitä mieltä ettei mua voi päästää enkä kyllä haluakaan.
Tää migreenikin vaikutti siihen, kun stressaan helposti niin luultavasti pahenis päivystäessä.Talvella kaikki päivystää sen 5kk ja silloin ei voi edes suunnitella mitään.
Aurauksia ei ollut viime talvena pahasti, mutta sitten hiekoitetaan senkin edestä[emoji21]
Plus vielä liputukset joista mulle tulee miltei kaikki joten kyllä välillä tuntuu, että on niin naimisissa tän duunin kanssa[emoji2]
Keskiviikkona pitäisi taas palata sen kuuluisan sorvin ääreen. Valehtelisin jos väittäisin ettei vituta yhtään. Noh, vielä kärsii hetken olla kevyesti kännissä.
Päätin pitää lomat kahdessa erässä kahden viikon pätkissä. Alkukesä ja alkusyksy. Kun aikaa on vähemmän niin sen käyttää vähän järkevämmin edukseen. Ensi viikolla takaisin duuniin, mutta onneksi kesät on todella hiljaisia.
:wheee: Loma alkoi, 6 vkoa, ja sitten uusiin töihin. Rantaterassilla kuoharia nauttimassa. Kuumaa ja kevyt olo.
Ens viikolla vasta alkaa kahden viikon loma, toiset 2 viikkoa sit elokuun lopulla :)
Vielä 3 viikkoa töitä ja sitten 3 viikkoa lomaa, tulee kyllä tarpeeseen..ihanaa[emoji2]
Eka viikko lomaa kohta takana. Ei osaa nukkua vieläkään. Kasilta viimeistään herään, ja likat vetelee unta kuulaan 11-12... :laugh:
Pääasia ettei ole PAKKO nousta. Itsekin herään kumman aikaisin nykyään. Saapa nähdä miten pidempi vapaa vaikuttaa asiaan. Mullahan ei ole olluy näin pitkää enimmäkseen maksettua vapaata ikinä. Työttömänä oleminen EI ole lomaa.
Tänään aloitettu myös loma, reilut 4 viikkoa olis mahdollisuus relata. Eniten työtä oman pääkopan kanssa ettei murehtisi työasioita loman aikana.
Vielä reilut 1,5 kuukautta, ennenkuin pääsee itse hehkuttamaan (kesä)lomaa...
Juhannuksen jälkee alkoi kesäloma. Eli kohta eka viikko takana ja kolme edessä
Fordimiehen arkea part.615... Ostin mk3 farkku mondeon, melkein 100km pääsin ennen ku se laukes :lol: X-(
Mulla taas yllättäen kevään korvalla paaliin menossa ollut wanha uskollinen Avensis meni kaikkien yllätykseksi katsastuksesta läpi (395000km),joten ajelen sillä vielä sen mitä huoltamatta pääsee eteenpäin. Uudenkarhea Anjovis (253000km) on vaan pyhäkäytössä.
Corollan vaihdoin Fordiin, niin oli kova polte kunnon auton rattiin... Tojon (298tkm) leimasin 2 kertaa ja korjauskustannukset oli 1,90€ että ei se pöllömpi pirssi ollut. Nyt on kahdeksas Fordi alla :thumbup: