Nii... kai tää kaikki hupi tarvii siirtää paskanpuhujien omiin lankoihin, saapa pommittaa monta lankaa!
Printable View
No sitähän te ootte koko päivän tehny, sen sijaan että spämmäisitte tätä lankaa spämmäätte miljoonaa muuta lankaa. :rolleyes:
Jamo on kuin oman alansa ammattilainen joka vei eilen poliisilaitoksen pihasta joka Transportterista stereot ja renkaat, ja pistänyt nyt swap-meetin pystyyn niistä kyttistä vastapäätä.:D
Onko pakko kärsiä pyllykivusta?
Jopa mun kaltainen herneprinsessa on täällä edelleen vaikka moni inhosi mua ja toivoi että suksisin vittuun täältä kun tänne rekisteröidyin kun kirjoitin liikaa, ja inhoaa edelleen kun kylvän pupugifejä. Olen varmasti osaltani karkoittanut täältä monta tyyppiä mutta se ei ole mun ongelma.
Jopa Pörri oli sitä mieltä ennen kuin tutustuttiin että oon jänis tekomuna kädessä, ja jonka jutuista 99% liittyy hevosiin ja 1% höyrystimiin, ja ihmetteli että "miten vitussa kaikki puheenaiheet voi kääntää hevosiin". Ktdd:n kanssa oltiin ensimmäinen puoli vuotta kuin kissa ja koira ja höyrychat täyttyi gifeistä joissa vedettiin turpaan ja hakattiin joulukuusella päähän. Jamonkin kanssa se ystävystymiseen johtaneen tapahtumaketjun alku ei ollut erityisen lämmin, nostatin aika monta paskamyrskyä täällä aikoinani.
Että ei voi olla niin vakavaa, nyyh!
Eiköhän tänne kaikki mahduta.
Positiivista elämänasennetta pursuaa taas sama aika hurjasti, ja eiköhän se ole tullut selväksi että postausten määristä täällä on keskusteltu.
Tuittu muuten monilainaa tosi paljon, muuten keskusteltaisiin varmaan edelleen hänen pulinamäärästä.
Aivan, ei mun mielestä ole ollut kyse mistään henkilökohtaisesta vaan siitä että nykyään on lipsuttu pahasti siitä säännöstä ettei tuplapostata tai triplapostata jne. Se on oikeesti ärsyttävää, ja oon alkanut sortua siihen itsekkin. Jos kaikki sitä tekee perseelleen menee. Eikä kukaan jaksa kahlata läpi mitä on puhuttu kun sivumäärä kolminkertainen verrattuna siihen jos ei spämmättäisi montaa putkeen, ja siten lopulta osallistujia höyrychattiin kenties vähemmän kun tuntuu ettei pysy kärryillä yhtään.
Todellakin, MONILAINAUS ON POP!
paskat. Tupla tai triplapostaukset ei häiritse ketään,vaan se sisisäsiittoinen chättäily.
Kyllä mua ainakin vituttaa jos niitä viestejä tungetaan monta peräkkäin kun ne saisi samaankin kirjoitettua. Muokkaus-nappi on sitä varten.
Milloin on näin hiljaista lauantai-iltaa ollu? En äkkiseltään muista...
Ei muuten oo kaukana että heittäisin hanskat naulaan, kyllähän tämä foorumin meininki alkaa vituttamaan. Jos ei ois velvotteita niin hankkisin varmaan itelleni bannit :lol:
Tasamaa takas ni hiljasuus loppuu. Tää hiljasuus on perseestä.
Vituttaahan täällä näköjään yhtä jos toistakin, ketä sitten mistäkin syystä.
Jos on foorumilla säännöt peräkkäisten viestien max. määrään, niin se sääntöpykälä kaikkien nähtäville, niin loppuu asiasta vääntäminen. Polliisivoimat pitää sitten huolen, että sitä sääntöä rikkovat saavat pampusta. Ja ei voi sitten olla henkilöstä tai tilanteesta kiinni, saako rangaistuksen vai ei.