TIIKERIT [emoji173]
Printable View
2-1 [emoji173] Tikrut vie [emoji106]
Sen verta määki ymmärrän!:D
Perkele, pakko kattoo tää erä vielä kun pojat vie [emoji106]
Ykkösnyrkkikin vielä sairaana ;)
Soon 3-1...
Hurrikaani kutistui lehmänhönkäykseksi [emoji200]
Tuossa täyttelin muuttoilmoitusta sähköyhtiölle kun yhtäkkiä... #soijaapukkaa
Liite 21885
Tähänhän tässä nyt nimenomaan onkin menty. Yrität kritisoida yhdentekevää spämmiä tai kirjoittaa jotain, josta joku voisi pahoittaa vähänkään mielensä niin heti pitäisi kuulemma lähteä pihalle ulkoilmaan.
Mitä vanhoihin hyviin aikoihin tulee niin ennen tuli luettua kaikki viestit läpi ja nykyään lähinnä rullaa pari uusinta sivua läpi. En tosin tiedä liittyykö niinkään huonompaan ilmapiiriin vai siihen, ettei vaan enää kiinnosta samalla tavalla. Ei siinä, jaksaa sitä siltikin kuikuilla.
Olen ollut vuodesta 96 erällä toisella foorumilla. Tosin sen harrastealueen uutuudet on todella vähissä ja kaikki asiat on jo moneen kertaan koluttu läpi. Paraskin asiakirjoittaja hyytyy jossakin välissä. Uusia tulee jos on tullakseen. Osa häipyy kokonaan ja osa jää hengailemaan lähinnä asian sivusta ketjuihin. Samaa kehitystä on täälläkin nähtävissä.
Kieltämättä välillä tämä offtopic kettinki on melkeinpä ulkopuolisen silmin sellainen ,että taustalle pitäisi laittaa soimaan Esa Saarisen tunnetuimpiin biiseihin lukeutuva kappale :). Vaan sitä vartenhan nämä ot ketjut on...
Viestimäärillä ei ole mitään väliä. Liittymispäivästä jotain pystyy arvaamaan,mutta asiantuntemus tulee kyllä ilmi aiemmista postauksista jos on tullakseen.
Spam alert.
Kävin erään ryhmittymän kaupassa päivällä ja olin pudottaa silmäni, kun tulin lukeneeksi mainosjulisteita. "Ässä. Tässä ja nyt".
Voiko tästä päätellä, että eräskin foorumilla esiintyvä nimimerkki kuuluu erään ryhmittymän leiriin? Miten on bonuskertymät? Käsittääkseni muuten bonarit hyvät, mitä olen näitä viestejä lukenut, kun raha ei tunnu kelpaavan.
No nyt löyty hyvä profiilikuva http://uskirill.com/parrot/img/1.gif
Onpa täällä hiljaista. Onko nyt hyvä?
Tätähän täällä kai toivottiin? Kun ketään ei huvita enään jauhaa paskaa...