Eipä se taida itsestäänkään sieltä hajulukon läpi mennä...
Printable View
Eipä se taida itsestäänkään sieltä hajulukon läpi mennä...
Oi miksi piti mennäkkään värkkäämään toiseen herran baseen niin täydellinen setuppi, toisessa oli suhteellisen soiva .25 langasta ja nyt menin toiseen tekemään .32 langasta niin ihanan setupin että pitää toinenkin luultavasti kohta pämäyttää auki pkrl :D jos vaikka ottais neuvvoa-antavaa ja päästelis "dualcoilin" .25 langasta.
Akka töissä koko vklopun, koira hoidossa ja mitä mä teen no oon koneella, pakko tässä on kai jotain fiksua keksiä :D
Yllätä akkas ja SIIVOA, voi lohjeta ;):sly:
Taidan tyytyä siihen että huomenna viikkaan vaatteet kaappiin, ei saa nostattaa odotuksia liikaa luulee viel että mä oon tullu hulluksi :D
Vedä kunnon fläpfläp kännit ;)
mik on fläpfläp känni? :blink:
Minua ei harmita mikään, mutta mullapa onkin.... Eiku minä käytin tuon kortin jo eilen.
Millanen on fläp fläp känni, ujosti kyllä alko vituttaa, kun tekis mieli vetää sellanen. Mutta kun työt.
Pitääkö mun sekin teille selittää :eek:
Vedetään sekopäänä viinaa ja pörrätään ympäri kämppää kädet heiluen holtittomasti :D ymmärretty :confused:
Jos ei kotona viina riitä, otetaan gummipeede alle ja paariin hakemaan sitä fläpfläp-efektiä ;)
joko sä jasso oot ne viinakset vedelly niin ruvetaa hieromaan :D
Kuka kysyy ensimmäisenä mikä on gummipeede?
Pitää viel käydä autolla kaverilla :crying:, sitten kyllä tulen takaisin koneelle tuon tämänhetkisen partnerini neiti tullamore litraisen kanssa :evil: joten loppuillan kommentit on luultavasti sitä luokkaa että huh huh...
eikös fläpfläppiin kuulu alastomuus? gummipeedehän on tietusti omavalintainen kumiasuste/haalari
Nyt asiateksin lukeneena taksi :D
Harmi kun ei enää pääse kokkolaan käymään siellä on juottolat mukavampia kun täälä.
Jokseenki tyhmäksi tuntee ittensä taas vaihteeksi, pumpulipallosta wicciä asiaankuuluvalla hartaudella aikani pyöriteltyäni tuikkasin hässäkän microcoilin sisään ja silicaan enempi tottuneena painoin napin pohjaan. Savun hälvettyä toistin operaation, ja kuinkas muuten, pumpulinpolttoa myöten. Onneksi lähikauppa oli vielä auki että sai olutta, nyt maltoin kastella pumpulin ja kaikki on taas hyvin... :cheers:
AI oluella?
Mä hieron ja silitän.
smami on asian ytimessä gummipeeden suhteen mut helikopterikänni on täysin eri asia kuin perinteinen kopteri ;) Nimittäin eri ruumiinosa(t) on pyörivässä liikkeessä :D
:D
^ Urdu, your services are needed again.. :lol:
Jätkät vie rahat ja kusettaa kuiteski menemällä eka uimaan järveen ettei näy kuin karvojen pöllyäminen.
No nyt ketuttaa. Unohtu ostaa lisää liemikuutioita niin jää krapulasopat keittämättä. X-(
Päivän kombo. Voi ristus että aamulla vi... harmitti kun olin ottanu putkeen laturin vierestä akun joka odotti vuoroaan... lataukseen. Ekat imut työmaalla kuin lehmän hönkäys makua myöten. Onneksi oli vara-HE-vekotin mukana. Tupakkipaikalla kuultua: Eiks toi näytä vähän hassulta? :facepalm:
Liite 9684
Mun suosikki on taisteluhelikopteri...:laugh:
Jasso kysy mallia kopteri gurulta:evil:
Kopteri luonnistuu kaikilta mutta taisteluhelikopteri... Siinä mitataan kyvyt...
minne se pv keulii tänään :D
http://www.youtube.com/watch?v=F4D2WkvrDBk
Nyt alkaa pahasti haiskahtaa herrojen puheessa 2-tahti :thinking:Taisitten tämä foorumi on kerännyt kaikki Suomen Mr.Lotharit paikalle :blink:
odota vaan festejä :D