Huh. Eka työviikko taputeltu. Samalla sporttivarttailu työpaikan salilla aloitettu uudestaan reilun kahden kuukauden tauon jälkeen = huomisissa häissä ei tarvitse tanssia, koska ei vaan pysty.
Printable View
Huh. Eka työviikko taputeltu. Samalla sporttivarttailu työpaikan salilla aloitettu uudestaan reilun kahden kuukauden tauon jälkeen = huomisissa häissä ei tarvitse tanssia, koska ei vaan pysty.
Se oon mää tässä moi.
Ne on kalamieskomista ryövättyjä...
Tätä varmaan meinaat.. http://www.kalamies.com/phpBB3/image...ni-menkiss.gif
Jes juuri tuo, tallennan Imguriin jatkokäyttöä varten
Pari tuntia heiluttu tosissaan talkoissa, voiton puolella joten livistän @mokki.com [emoji13]
Vihdoin kotona. Se olis loma nyt. Tarvis varmaan alkaa kattoo tavaroita kasaan huomista lähtöä varten.
No mutta! Vatsa täynnä lohta kanttarellikastikkeella, nyt maistuu lonkero ja höyryt.
Siittä en ossaa vielä sanoo, pitää ensin käydä hakemassa se ajettava leikkuriki, varmaanki yhdeltä tutulta ostan sellasen vanhemman mtd'n poies ja jos ei liikaa tartte modifoida ni on kyllä sellanen 330 kuutioinen rotaxin kone vanhasta moottorikelkasta ylimääräisenä.. Mutta vasta idea pohjalla tässä mennään 😂
Hellurei ja hellät tunteet[emoji2] just tulin saunasta, kahvia ja höyryä omnom...
Meinasin lähteä kuhaa uistelemaan,mutta asfalttipätkälle puuttuu kuski. Sorateitä myöden ei veneelle pääse...
Mä yritän lakata tässä kynsiä samalla [emoji51] että olis nättinä huomenna[emoji8]
pimiässä kaikki tuntuu hyvältä
Voi vee Antti [emoji38]
Josko sitä pari olutta vielä nauttis pakkailun ohella
Ihanaa toi nuori rakkaus
Kuka pääsee nukkumaan lusikassa Mirun kaa ?
Me ei ässä nukuta [emoji51] ryypätään koko yö ja pidetään hauskaa[emoji6]
Ryyppääminen mainittu!
Moon niin oluineni mukana!
Jos rehellisiä ollaan niin valvominen ei kuulu mun vahvuuksiin[emoji16] kunhan on mukavaa ja hyviä tyyppejä nii mie oon iloinen[emoji2]
Mäkin tulin saunasta, mukavaa! Torilla oli kansainväliset markkinat ja maha täynnä pretzeliä ja cannellonia. Ihanan tavis viikonloppu piiitkästä aikaa :D
Voi hitsi cannellonit on niin hyviä..älä puhu ruoasta.Heti tuli nälkä [emoji16]
Plop!
Ei tullu brittien paketti tänään. :( Mutta kohta ois huomista varten romut pakattuna. :)
Stana ku toi poika pöllii mun akkuja ja en tiedä missä se niitä pyörittelee[emoji35] laitan jemmaan tästä lähtien kaikki!
Ei taida kun 3 modia lähtee nyt mukaan... Eiköhän noilla pärjää. :) Ja sillä oo mitään väliä minkänäkönen se akku on, kunhan vaan ei oo päällysteet niin paskana, että vahingossa voi oikkariin mennä. :D
Aika kansainvälinen tunnelma. Kävin tuossa töiden jälkeen ulkomailla ja kotiin tullessa melkein tontilla oli pakettiautollinen thaimaalaisia marjanpoimijoita. Melkoisia bygmejä.Visiiin lyhyt koko on etu.... Ei siinä...morjestivat ihan reilusti. Toivottavasti lämpötila oli sopiva. mulla olisi ainakin ollut hiki niissä kamppeissa.
Moon ollu Inarilla.
Kaik on tosi kivasti.
Oon mää jokusen.
Joo saat syksyn aikana.
Et saa, se on jokapäiväisessä käytössä subtankin kans.
Ei o tarvinu pyöritellä ku kerran.
Hei histamiini. Jaksamista rankkaan arkeen toivoo Jamo.
Törmäsin tuossa taannoin aika hyvään fingerporiin ku sua ei ollu näkyny...
http://hs13.snstatic.fi/webkuva/sarj...8457622?ts=902
Hassua kun alottelin tätä höyryymistä niin poika auttoi hyvin alkuun ym.nyt menee niin päin jotta mä olen ottanut asioista enempi selvää ja se kyselee välillä multa vaikka tuntuu etten mitään tiiä[emoji53] se oli niin onnellinen ku tuli koulusta ja olin tehnyt sille tankin pesut ja ässän neuvojen mukaan kiersin lasin paikoilleen.Tein myös setupin sille ja otin kuvan ku onnistui eka kertaa todella hyvin[emoji2]
Heimo [emoji38] niin totta...