Millon VG:tä tulossa? Sais kaiken samasta kaupasta :)
Printable View
Millon VG:tä tulossa? Sais kaiken samasta kaupasta :)
Villit huhut kertovat että Patrickin Pirtelö tulisi kauppaan onko ajankohdasta tietoa ?
Ps: Kiitos uudet copsat rokkaa tarvii tilata lisää
Toisessa ketjussa kauppias mainitsi että tänä iltana tulee reilummin saldoille.
Ai jaahas, täällä kerrotaan eri ketjuissa tiivistesaldoista. Mites se tissimehu? Älä sano, että viime viikolla oli joka päivä saldoilla... :laugh:
Just vein postiin ;)
Pohjia taas hyllyssä!
Kaatonokkia 100ml pottuihin tulossa ?
CumVapes Mom's sweet boobsia pikku erä hyllyssä.
Kerrankin ehdin. Kyttäsin koko päivän :thumbup:
Onkos joku jo sekotellu hiiri copsaa? Onko toi 10% ihan toimivaa tietoa?
Health Potionia ja Mana Potionia saapui juuri hyllyyn.
Capellan pakkauskoko muuttuu, siirrymme 10ml pulloista Capellan omiin 13ml sinetöityihin pulloihin. Hinta pysyy pakkauskoon kasvamisesta huolimatta ennallaan, jolloin saat meiltä Capellat ainakin suomen edullisimpaan hintaan. Tämä tapahtuu siis arviolta ensi viikon aikana :smoke:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...4ea881adf1.jpg Hieman jänskätti postissa, onneks olikin jonkun muun paketti vuotanut oman päälle :D
Laitoin kolmen jälkeen tilausta, sillä oletuksella että on huomenna vasta menossa postiin. Menikin jo tänään :) Hienoa toimintaa :thumbsup:
maanantaina tilasin litran pohjia ja parissa päivässä kotiutui,vaikka itse kiireissäni sössin aluksi koko tilauksen.Kiitos vape talolle hyvästä palvelusta:hatsoff:
Sattunu pikku virhe teille, copsa custardin tilalle laitettu Summer Fuelia... mites tän asian kanssa toimitaan?
Hyvin hoitu virheellinen tilaus 10+ :thumbsup:
koskas Trope Kris:iä olis saatavilla?
Hyvä, kohta tartteekin bat mousee santsi pullon.
Kiitos Vapetalolle, taas yksi onnellinen nopean toimituksen uhri :thumbsup: Töitten jälkeen taas läträämään nesteitä. Ensimmäiset WVS:t kypsymään, tuoksu oli ainakin mielenkiintoinen MS. B ja Black Pearl:ssa.
Capellan täydennys saapui hyllyyn ja samalla pakkauskoko päivittyi Capellan omiin sinetöityihin 13ml pulloihin. Kuten luvattu, hinta pysyy ennallaan pakkauksen kasvamisesta huolimatta! :smoke:
Custard vielä vanhaa versiota kun pullot vaihtui?
No kun mä just ajattelin etten enää kokkaile itse...mut jos nyt muutamia pulloja ottais kun kerran HALVALLA saa :D Oli muuten se Copsan Custardi ihan 5/5
CV Camel toe julkaistaan tänään ja saldoille se ilmestyy klo 18.
Uutuutena ehdottomasti kokeilun arvoisia 30ml pumppupulloja jotka on todella käteviä drippailuun! :esmoke:
Uuh, pakko testata kamelinvarvasta. Jos en tykkää niin eiköhän tuo jollekin kelpaa :D
Toinen tilaus juuri haettu postista ja toinen tilaus sisään ja veikkaan että yksi tulee vielä kun pirtelöt saapuvat kauppaan :)
Iso kiitos kauppiaalle taas
Kamelia ja healthpottua tilattu! Onpa todella kattava tiivistevalikoima tätä nykyä :thumbup:
Mä en kamelinvarpaalle ehtinyt :( Oli jo ostoskorissa mutta rupesin katsomaan jotain muuta että saan ilmaiset postikulut ja sillä aikaa hävis viimeinen pullo. Toivottavasti sitä tulee lähipäivinä lisää...