Hyvinhän se meni, eli testamentin saa unohtaa... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=u_HQ-DXs-wU
Printable View
Hyvinhän se meni, eli testamentin saa unohtaa... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=u_HQ-DXs-wU
saattaapi olla että tulee vielä joskus ainakin jokunen hyppy tehtyä? ;)
Mutta sanotaan nyt että e-savuke kyllä pysyy ykkösharrastuksena... alkais nimittäin foorumiaktiivisuus kärsiä, jos vaan kaikki illat ja viikonloput notkuis laskuvarjohyppykerholla. :D
No onhan se nyt jumaliste ihan eri asia yrittää vakuuttavasti jotain revikkaa tehdä ku laittaa henkensä yhden kankaanpalan varaan... :D
Juu se viidennestä kerroksesta hyppy tuntemattomaan on ihan bull shit juttua! Mutta pakko sanoa että pirusti parempi fiilis ku katolta hyppäämisen ja tupakoinnin jälkeen... ;)
Vähemmän ku SSGGTS + Odysseus V2 käytettynä ECF:ltä.
Eli 420 €. Hintaan kuuluu 3 päivän kurssi, 2 hyppyä, lainavarusteet koko oppilasuran ajaksi, vakuutus ja kerhon jäsenyys vuodeksi.
Sit on peruskoulutus hallussa ja voi mennä kerholle hyppimään lisää jos/kun itteä huvittaa, hyppy on noin 10 - 30 € laaki sen jälkeen; riippuen tosin korkeuksista yms.
Hinta voi vähän vaihdella kerhosta riippuen, mut tossa ne about pyörii.
Eihän toi nyt niin kallis harrastus ollukaan kun mitä aattelin (ainakaan jos höyryttelyyn vertaa :D).
"teille on isokokoinen lähetys"
En kyllä muista tilanneeni mitään niin isoa, mikä ei mahtuisi kannelliseen postilaatikkoon, mutta huomennahan se nähdään mitä oon menny taas tilailemaan... :D Joku auton akku modi ilmeisesti?! Krak...
Oottelen sievää pikkupakettia huomiseks...ois varmaan ollu parempi koukata se seinäjoen kautta tullessa suoraan kouraan...ei sentään...oisin varmaan ajanu metsään sitä hipelöidessä matkan varrella...maltan odottaa huomiseen;-)
Sievästä ja pienestä nyt tiedä, tulihan tota painoa kuitenkin melkeen 0,5 kg.. jokunen extrakin voi löytyä kuoren kätköistä.. :D
Sisältö on kyllä sievää ja käteensopivaa.. ne pisteet kuoressa on mun kyyneliä kun lähetin SSGGTS:n uuteen kotiin. Toivottavasti hyvään sellaiseen. <3
Ois pitäny uhrata kallis pyyntipäivä ja ajaa seinäjoen kautta ja paiskata käsipäivää tai vaik paremminkin luovuttaa rahat face-to-face kaupalla...
Kuitenkin aika lähellä:-)
Tiedän ainakin teikäläisen jos joskus (tuskin) muuten törmään SEINÄJOELLE... Siellähän on se hoitokoti meikäläisille:-)
Eräs englantilainen kauppa kämmäs ja laitto mulle jo toisen ilmasen 50ml putelin! :D
Ssggts+ody kotiutui tänään kuten didikin:)
Tuli vaan äsken vedettyä maailman hirveimmät överit:-[
Ei oo moisia tullu koskaan koko höyryttelyuran aikana:))
Täytynee tiputtaa niksoja aika reippaasti...
Jotta pitää oikein tänne huudella:
Löysin aivan uuden ulottuvuuden koko höyryttelyyn, kun ensimmäistä kertaa pääsin kikkailemaan päälle 8voltilla. Tähän asti ollaan menty max. sillä minkä Provari antaa. Nyt kuitenkin paivän ajan boltissa käyttänyt 2x 18350, paljonko se nyt sitten voltteja tekee. Päässä kiinni Odysseus, jossa 3,2 ohm setup.
Aivan käsittämättömät höyryt. Samantien lämmittelemättä puskee niin hurjasti tavaraa pihalle, että oksat pois! Ihme kyllä, ei tippaakaan palanutta makua, vaikka tosiaan vain 3,2 ohm coili. Huhhuh!
Ei muuta kuin höyryt (ja isot sellaiset) sille :esmoke:
Itte samaa testannu 2 ohmin coililla.. 36 wattia! Ei tosin onnistu ku odyn/penelopen kanssa, mutta aah...
Töissä saatiin lisäprojekti, joten nyt riittää voita leivän päälle helmikuuhun saakka ilman irvistelyä.
Postinkantaja muisti tänään parilla paketilla: 2 1100mAh upgrade akkua Egoon ja iso läjä DIY (ja vähän muitakin) nesteitä ja tarvikkeita. Jos nyt hetken aikaa pärjäisi tilaamatta mistään mitään...
Ai mä näköjään oonki viikon myöhässä :D.
Laitoin Guevaran hautumaan 16.8 ja tänään otin pienet testit nesteestä...voi jeesus kun on hyvää tavaraa!! Ihmettelin, että mitä mä oikein höyryttelen...vedänkö mä nyt tupakan ja sikarin yhdistelmää. Todella pehmeä sikarin maku löytyi...ei mikään halpis sikari vaan laadukas ja vihvahteikas maku. Tuli sellainen lounasikarin tuntu eli sellainen pehmeän silkkinen...annan nesteen muhia vielä muutaman päivän ja otan uudet hatsit :esmoke:
Ah, gripperi pöhisee taas kivasti kun on kahden oomin 68mm. Pelkäsin jo hetken että menetetty peli olisi.
Hihii, kaveri puoliks käännytetty!! Myin sille alotussetiks oman Lamboni ja yhessä kateltii tankkitsydeemit Puffilta ja nesteet Saksasta :)
Peukut pystyyn et kaveri saa unohtaa jatkossa tupakan ja nuuskan!
Hah, kuukausi vielä ja vuosi ilman röökiä :D
Ai niin, Penelopet saivat Kir Fanis -putket. Herra oli laittanut mukaan sen normaalin testipätkän lisäksi myös ylimääräisen!
Oho! Puol vuotta savuttomana täynnä ja ihan huomaamatta. :D
90ml Malibu Pineapplea saapui!!!! Joutu kk odottelemaan UK-Eliquidin varastojen täydennyksiä.
Niin ja tuli 6 päivää sitten vuosi täyteen!!! 8) :esmoke:
Jee, didiin eka onnistunut setuppi, 1,4 ohmia:)
Hyvä maku, peittoaa boget muttei yllä odyn luokkaan8)
Siihen vielä tekemättä oma käärintä, vielä mennään Gurun tekemällä:D
onneva taas vaihteeksi vajaille ja täysille tai melkein täysille vuosille ilman arkunnauloja! :antismoke:
Piti sekoitella uusia liemiä. Vaimolta pyysin avustusta %-laskuihin.
Tuo vilkaisi läppärin takaa ja hetken kuluttua ei tarvinnut kuin itse katsella vierestä kun mamma innostui sekoittelemaan ja miettimään hyviä yhdistelmiä :D
Kun kuulema joutuu sivusta seuraamaan niin on mukavampaa kuin osallistuu itse :laugh:
Joku aika sitten oli orpo olo, kun oli alle 7 modia... Nyt ei oo yhtään orpo olo vaikka on vain 3 modia (2x SSGGTS ja ProVari V2)
Yllättävää myös se, että ProVari kulki käytännössä lähes joka päivä mukana, siitä asti kun sen hankin... mutta kultaisen kreikkalaisen kotiutumisen jälkeen olen löytänyt vähän pölyäkin provarin päältä.
Cartoja en ole ostanut lisää pariin kuukauteen ja jotenkin tää on asettunut aloilleen, kun noi Odysseukset vaan toimii mun kanssa niin hyvin... en tiedä enää paremmasta mitään. No ehkä mesh hommista voi saada vielä pikkasen enemmän höyryä, mut käyttökokemus kokonaisuudessaan kaikkien vuotomahdollisuuksien ynnä muiden takia ei vedä (ainakaan vielä) vertoja Odyille.
En nykyään syö edes karkkia, kun höyryt maistuu niin paljon paremmille ja puhtaammille.. :P
Nykyisin tämän vahtaamisen jo usein unohtaa, kun tupakointi alkaa olla enää etäinen muisto vain. Mutta juuri äsken banneri muistutti ja yllätti iloisesti: yhdeksän kuukautta totaalista savuttomuutta takana. Enpä olisi uskonut viime marraskuussa tätä todeksi!!!
Empä olisi ikinä uskonut 3.10.2011 tänne rekisteröidyttyäni, että alle 11 kuukauden päästä olen spämmäilijöiden Top10 listalla numero 2:
http://dl.dropbox.com/u/81860491/top10.jpg
En olisi kyllä montaa muutakaan asiaa uskonut... e-savuke on muutanut elämäni humutuksen kaltaiseksi!!! 8)