-
Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
benji
Uusi e- pössyttelijä tosiaan olen ja koneena on 601 piippu. En kyllä jaksa lukea kaikkia näitä sivuja joten koitan kysellä nesteistä hieman.
Nyt polttelen Paul Saarelta tilaamaa tupakanmakuista 18mg nestettä, siinä samassa kun piipun ostin. Se on kyllä mieleeni maultaan ja väkevyys riittää melkein, mutta ei ihan. Paul Saaren sivuilla ei ollut väkevämpää saman makuista. Siis eikö nikotiinimäärä lisääkin väkevyyttä myös?
Mistä voisin muualta tilata hivenen väkevämpää ja suurinpiirtein samanmakuista. Löytyisikö tällaista tietoa keneltäkään?
Olikohan noi liquan nesteitä mitä myyvät. Tietty, maun kannalta olisi järkevämpää vaihtaa kunnon laitteisiin. Just saying.
-
Niin.. Eipä tullut mieleenkään että laitteetkin varmasti vaikuttavat makuun ja voimakkuuteen. Kiitos huomautuksesta.
-
Päätinpä siis itsekin liittyä forumille ja nyt kolmatta päivää ilman tupakkaa sähkötupakan avulla! :) Sellainen asia mietityttää, että kuuluuko e-nesteiden maun "muuttua" parin päivän kuluttua purkin avaamisesta? Aluksi niin kävi Greensmoken nesteiden (josta erehdyin ensimmäisen sähkötupakan tilaamaan) kanssa, ensin maku oli siis todella paha mutta parin päivän päästä avaamisesta jo ihan siedettävä. Ego-C-aloituspakkauksen tilasin Finnvapelta ja mukaan sain purkin "vihreetä mallua", jonka kai pitäisi ihan hyvää olla, mutta ensimmäistä tankillista sitä en pystynyt edes loppuun höyryttelemään. Onkohan tämä nyt nesteestä johtuvaa vai mistäköhän? ???
Edit: Ja sellainen juttu vielä, että haihtuuko noista nesteistä nikotiini esim tankista tai kun pullo on jo avattu?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
egosomali
Päätinpä siis itsekin liittyä forumille ja nyt kolmatta päivää ilman tupakkaa sähkötupakan avulla! :) Sellainen asia mietityttää, että kuuluuko e-nesteiden maun "muuttua" parin päivän kuluttua purkin avaamisesta? Aluksi niin kävi Greensmoken nesteiden (josta erehdyin ensimmäisen sähkötupakan tilaamaan) kanssa, ensin maku oli siis todella paha mutta parin päivän päästä avaamisesta jo ihan siedettävä. Ego-C-aloituspakkauksen tilasin Finnvapelta ja mukaan sain purkin "vihreetä mallua", jonka kai pitäisi ihan hyvää olla, mutta ensimmäistä tankillista sitä en pystynyt edes loppuun höyryttelemään. Onkohan tämä nyt nesteestä johtuvaa vai mistäköhän? ???
Edit: Ja sellainen juttu vielä, että haihtuuko noista nesteistä nikotiini esim tankista tai kun pullo on jo avattu?
Kyllä, maku kehittyy ajan myötä.
Vaikuttajat :
*Ilma
*Valo
*Lämpö
Usein jopa suositellaan tuoreiden nesteiden suhteen ilmaamaan, että maku pääsee kehittymään kunnolla.
Korkki auki - ikkunalaudalle - päivä/kaks ja avot (yleensä).
Ei.. Ei nikotiini niinvaan haihdu. Madvapes niminen yritys vetänyt testiä yli puolivuotta (lähempänä vuotta).
E: Löyty wanha kuva
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-savuke%20V/NCOT.jpg
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Kellään kokemuksia orange de sangresta bogen tappajana? noin 7ml menny bogesta läpi ja neste tankissa värjääntynyt kirkkaasta kovin tummaksi. Maku muuttunut ehkä aavistuksen synkemmäksi. Tosin voihan kyseessä olla taas bogen laatu..
2.0 ohmin kangereilla Boltin nokassa olen vedellyt tätä ja mausta näyttäis kyllä paras puhti katoavan aika nopeasti. Se aivan upea tunne kurkussa kuin sinne ruiskutettas tuoretta appelsiinimehua häviää pikkuhiljaa jo ensimmäisen ja toisen höyryttelypäivän aikana. Silti, perusmaku on kyllä niin luonnollinen että senkin jälkeen vielä 2-3 päivää olen samaa kartoa hyvin jaksanut ajella loppuun asti. Jos hakee tuosta jotain positiivista niin aina sitten kun sen karton vaihtaa niin tulee taas se sama wow-fiilis.
edit: perus 80/20 sekoitus käytössä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
popilo
Kellään kokemuksia orange de sangresta bogen tappajana? noin 7ml menny bogesta läpi ja neste tankissa värjääntynyt kirkkaasta kovin tummaksi. Maku muuttunut ehkä aavistuksen synkemmäksi. Tosin voihan kyseessä olla taas bogen laatu..
Joo, ainakin oma 100%vg teki näin rebuildableissa. Kerryttää karstaa kyllä ennätysvauhtia. Harmi, kun muuten niin hyvä juissi..
-
Hakusessa tupakanmakuinen n.18-22 mg nikotiiniä sisältävä neste joka ei karstoita ja toimii muutenkin perushyvin. Siis mahdollisimman lähellä aitoa tupakanmakua ja tupakantuntua. Kuten on esim. Sininen LM ja muut siniset aidot tupakit tai miksei punaisetkin. Ihan noin tarkkaa makua ei varmaan saa mutta sinnepäin O0
Mikähän sellainen voisi olla ja mistä sitä saisi tilattua?
P.S Tämä mun nykyinen Paul Saaren traditional tobacco 18mg/ PG on ihan hyvän makuinen mutta mun 601 piipun höyrystimelle se ei taida jostain syystä sopia.
Aika äkkiä maku muuttuu poltetun villasukan makuiseksi. Vika saattaa tietysti olla piipussakin eikä minulla vielä ole verrokiksi e- savukettakaan jolla voisi kokeilla
samaa lientä.
-
Mikäs on tällä hetkellä se tahmein VG yleisillä markkinoilla (aka niksoilla tilattavissa laillisesti), Boba?
Tarvisi pistää Justfogin tuotokset testaten wikkausominaisuuksien suhteen.
Muuten yleisimmät pitoisuudet taitavat olla 70/30 , 50/50 ja 10/90?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
benji
Hakusessa tupakanmakuinen n.18-22 mg nikotiiniä sisältävä neste joka ei karstoita ja toimii muutenkin perushyvin. Siis mahdollisimman lähellä aitoa tupakanmakua ja tupakantuntua. Kuten on esim. Sininen LM ja muut siniset aidot tupakit tai miksei punaisetkin. Ihan noin tarkkaa makua ei varmaan saa mutta sinnepäin O0
Mikähän sellainen voisi olla ja mistä sitä saisi tilattua?
P.S Tämä mun nykyinen Paul Saaren traditional tobacco 18mg/ PG on ihan hyvän makuinen mutta mun 601 piipun höyrystimelle se ei taida jostain syystä sopia.
Aika äkkiä maku muuttuu poltetun villasukan makuiseksi. Vika saattaa tietysti olla piipussakin eikä minulla vielä ole verrokiksi e- savukettakaan jolla voisi kokeilla
samaa lientä.
lukaseppa siitä alkuun..
http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1389.0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Mikäs on tällä hetkellä se tahmein VG yleisillä markkinoilla (aka niksoilla tilattavissa laillisesti), Boba?
Tarvisi pistää Justfogin tuotokset testaten wikkausominaisuuksien suhteen.
Muuten yleisimmät pitoisuudet taitavat olla 70/30 , 50/50 ja 10/90?
Ootko tuota CookieX:ää kokeillut vai jotain muuta? Jollain oudolla tavalla kiinnostavia :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Ootko tuota CookieX:ää kokeillut vai jotain muuta? Jollain oudolla tavalla kiinnostavia :)
En CookieXää, vaan Maxia.
Pirun hyvä klearo, ei juuri ongelmia wikkauksen kanssa Egolla. 2 ohmin vastus, joten voipi alkaa tökkiä isommilla volteilla, mutta Egolle just jepa.
-
Terve
Olen etsiskellyt mintun (ei siis menthol) makuisia nesteitä ilman tulosta. Joskus nikotiinitonta mintun makuista juissia blandailin nikotiinillisiin ja tykästyin.
Siis kysymys oli: onko tietoa toimittajasta, joka myy mintun makuista nikonestettä. (Pätkis ei nyt käy ;)
KP
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Keuhkopöhö
Terve
Olen etsiskellyt mintun (ei siis menthol) makuisia nesteitä ilman tulosta. Joskus nikotiinitonta mintun makuista juissia blandailin nikotiinillisiin ja tykästyin.
Siis kysymys oli: onko tietoa toimittajasta, joka myy mintun makuista nikonestettä. (Pätkis ei nyt käy ;)
KP
Itellä testissä Mint sweeties Wingnut's Premium E-liquid.Omaan makuun maistuu ainoastaa makea minttu pastilli.Kannattaa ainakin kokeilla :esmoke: Löytyy e-smoke ireland kaupasta.
-
Re: Yleinen e-neste ja makukeskustelu
Inaweralla on double minttiä. Ihan ok mitä testasin.
-
Näitä on tullut testailtua nyt muutama päivä:
Vermillion River, Florida Citrus Explosion 20 mg
- Todella luonnollinen sitrus-aromi, nikotiini pistelee aika kovin mutta tätäkin voi aina laimentaa.
Liberty-Flights, XO Menthol Ice 0 mg VG
- Hieman tupakkamainen, raikas mutta aika laimea menthol
Hangsen, RY4 0 mg
- Makeahko tupakka, ei mikään ihmeellinen.
ePipeMods, Granpa's Cough Medicine 0 mg
- Perhanan hyvä neste, hieman glögimäinen/mausteinen yskänlääke, sopii jouluun.
ePipeMods, Longbottom Leaf 12 mg
- Mausteinen ja hieman makea tupakka, parasta mitä saa!
-
Onko kenelläkään ongelmia noiden e-smoke irelandin wingnut nesteiden kanssa?
Drippaillessa phoenix originalista toimii, mut kayfunilla antaa vaan palaneen makua vaikka höyryä tulee. Vähä niinku makuaineet jäis wickkaamatta vastukselle asti.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
Drippaillessa phoenix originalista toimii, mut kayfunilla antaa vaan palaneen makua vaikka höyryä tulee. Vähä niinku makuaineet jäis wickkaamatta vastukselle asti.
En tiedä onko tästä kysymys mutta valmistaja itse laittoi tällaista viestiä tuonne e-smoke ireland ketjuun:
"Hi, it seems that on the very last few bottles our machine put in more flavouring than needed. We have had the machine calibrated this morning. It seems it happened with the last few bottles on the last of the flavouring. Please send me an email and I will send you out a replacement. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
En tiedä onko tästä kysymys mutta valmistaja itse laittoi tällaista viestiä tuonne e-smoke ireland ketjuun:
"Hi, it seems that on the very last few bottles our machine put in more flavouring than needed. We have had the machine calibrated this morning. It seems it happened with the last few bottles on the last of the flavouring. Please send me an email and I will send you out a replacement. :)
Sillä se tuon vissiin ilmottiki ku mun ecto plasmic maistu palaneelta öljyltä drippailleski, johtuen just tosta yllämainutusta syystä. Kayfunilla on ongelmia muillaki.
Pitää lopukki käyttää kayfunis ja kattoa toimiiko mikää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
metukka
5 makua testanneena ja en kyllä ole tommosta huomannu ??? Cobralla ja penelopella testaillu.
-
Ovat kyllä menneet nuo epiippusoosit valmistajana kärkeen omalla listalla, kaikki tullut kokeiltua ja kaikkia vallan mainioita pöperöitä. Juicy vaporit taas olivat pettymys, tuulettumisen jälkeen saippuamaisuus on kyllä kadonnut, mutta maut ovat omaan makuun turhan ohuita ja esanssisia. Samassa tilauksessa tulleet Alice In Vapelandit taas olivat varsin mukava yllätys, White Rabbit, Lemon Loves Cake ja Cherry Blossom Tea kaikki hyviä.
-
Wingnutti toimii penes ja odys hyvin. Laitoin kayfuniin sekaan pinkspottia ja seki tuntus toimivan näin pikasesti.
Ihme juttu. ???
-
Onko se vaan niin et VR on paras,monta pink spot yms. kokeilleena vr:ssä paras maku ja höyry,sen kuulee jo karton äänestä.Mielipiteitä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
samurai
Onko se vaan niin et VR on paras,monta pink spot yms. kokeilleena vr:ssä paras maku ja höyry,sen kuulee jo karton äänestä.Mielipiteitä?
Makuasioita, sano koira kun pallejaan nuoli.
-
^^ Makuasioita muuten, mutta höyryn määrä on arvioitavissa ja VR ei todellakaan ole siinä kärkikastissa.
-
Yleinen e-neste ja makukeskustelu
70/30, joten ei taida olla ihmekään.
-
-
mitä helkkarin väliä sillä höyryn määrällä muuten edes oikeasti on?
Ihmettelen aina silmät pallukaisina kun nestearvosteluissa höyryn määrälle annetaan "arvosana".
Ei se ainakaan kurkkutuntumaan ja makuun ole muuten sidoksissa kuin että korkeampi VG-pitoisuus
itse asiassa vähentää makua.
-
Onko kenelläkään tietoa noista Decadent Vapours nesteistä, että onko niistä mihinkään? Tietysti nää on makuasioita mut kun on tässä asiassa ihan aloittelija niin kaikki mielipiteet on tervetulleita. Decadent Vapoursin Premium Strawberry olis menossa kenties tilaukseen et siitäkin mielellään saa kertoa kokemuksia.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
Ihmettelen aina silmät pallukaisina kun nestearvosteluissa höyryn määrälle annetaan "arvosana".
Ei se ainakaan kurkkutuntumaan ja makuun ole muuten sidoksissa kuin että korkeampi VG-pitoisuus
No en mä tiedä, mulle ainakin tulee tosi idiootti olo imeskellä putkea jos höyryn määrä on säälittävä. Mulle se merkkaa paljon enemmän kuin esim kurkkutuntuma.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vepa
Onko kenelläkään tietoa noista Decadent Vapours nesteistä, että onko niistä mihinkään?
sanoisin että kokeilemani maut olivat ihan ok, ei mitään mullistavaa, paitsi että tuo DV:n Menthol on raakana maultaan niin voimakas ettei sitä tahdo saada suusta kummittelemasta pois millään. Ihan hyvä miksauksiin kun heittää sellaiset 1/10 -osaa jonkin hyvän tupakkimaun sekaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
No en mä tiedä, mulle ainakin tulee tosi idiootti olo imeskellä putkea jos höyryn määrä on säälittävä. Mulle se merkkaa paljon enemmän kuin esim kurkkutuntuma.
mulle taas tulee harvinaisen hölmö olo silloin kun suusta tulee jumalaton pilvi mutta eipä sitten juuri mitään fiilistä maun tai kurkkutuntuman suhteen. En vaan näe höyryn katselemisessa mitään mielenkiintoista, tai sellaista mikä pitäisi erossa tupakasta.
No, tapansa kullakin. Enpä minä noista vv-laitteistakaan mitään hyödyllistä ominaisuutta onnistunut löytämään.
-
En minäkään niistä höyryistä perusta. Paljon helpompi olisi ihmisten keskellä julkisissa tiloissakin höyrytellä, jos ei tulisi yhtään sitä höyryä. Maku ja kurkkutuntuma ja nikkisten selätys on pääasiat mulle.
-
-Suuri höyrypilvi ei poissulje kurkkutuntumaa tai makua
-Mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta julkisilla paikoilla ihmisten keskellä (eli ilmeisesti tarkoitettiin jotain s-marketin kassaa tms?) höyrytellä.
-Normaalilla julkisella paikalla (missä aiemmin tupakoi) metalliputken imeminen ilman näkyvää höyrypilveä tuntuu ja ennenkaikkea näyttää kyllä melko dorkalta.
Mutta kuten sanottu, kukin tavallaan ;)
-
Tuollainen täysin höyrytön stealth-neste julkisille paikoille tai estottomammille vaikka sisätiloihinkin olisi kyllä aika näpsäkkä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
CoccoBill
Tuollainen täysin höyrytön stealth-neste julkisille paikoille tai estottomammille vaikka sisätiloihinkin olisi kyllä aika näpsäkkä.
Apteekista nicorette-inhalaattori.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Apteekista nicorette-inhalaattori.
Siihen ei vaa taida noi e-nesteet käydä, joten tyydyttävä siihen pelkkään troathittiin. Makuun ei voi vaikuttaa mitenkään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
CoccoBill
äkkiähän ne höyryt siellä suussa/nielussa/keuhkoissa haihtuu ihan perus PG-nesteilläkin kun ei ihan heti vaan ulos puhalla.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
Makuasioita, kuten jo mainittu. Mun mielestä ihan hyvä, että arvosteluissa tuokin mainitaan, vaikka itsekään en sille juuri painoarvoa anna, kunhan höyryä edes näkyy ulospuhallettaessa. :)
Toiset tykkää suuresta höyrynmäärästä, kovasta kurkkutuntumasta ja voimakkaasta mausta, kun taas toiselle riittää pienempi höyryn määrä, kova kurkkutuntuma häiritsee ja voimakkaat maut tökkii. Täysin makuasioita. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vepa
Onko kenelläkään tietoa noista Decadent Vapours nesteistä, että onko niistä mihinkään?
DV:n Lime Zinger oli ainakin todella herkkua (kun mm. sitrusmauista pidän)! Apple Pie taas sitten ei niinkään itselleni maistunut. Riippuu pitkälti omista mieltymyksistä, mutta itse en ainakaan mitään häiritseviä saippuan, basen tms. makuja havainnut, eli ihan OK-laatusina nesteinä niitä pidän. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
DV:n Lime Zinger oli ainakin todella herkkua (kun mm. sitrusmauista pidän)! Apple Pie taas sitten ei niinkään itselleni maistunut. Riippuu pitkälti omista mieltymyksistä, mutta itse en ainakaan mitään häiritseviä saippuan, basen tms. makuja havainnut, eli ihan OK-laatusina nesteinä niitä pidän. :)
Kiitoksia mielipiteestä, jos sitä nyt sit uskaltais muutaman euron sijoittaa noihin ::)
-
Vermillion River Summer Breeze 10mg saapui tänään testiin.
Ai että on hyvää ensimakustelujen perusteella. Ei ehkä all dayksi, mutta herkkuhetkiin kyllä. Makua vaikea kuvailla, hedelmäinen tuttu tuoksu mutta ei saa päähän että mikä. Ehkä jokin purkka tjs?
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/ve...er-breeze.html
EDIT: Ehkä hieman Fruit Stripe Illusions makua löytyy, mutta ei onneksi lähellekkään yhtä pahaa/oksennuksen makua (tai sitten oma Fruit Stripe on "huonoa erää").