-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
mulla kanssa yks tuttu katseli mun sähkösäpyrää aikanaan ja sit ilmoitti jonkin ajan kuluttua hankkineensa 510 :( ja ei aikaakaan kun alkoi manamaan sitä . Ihmettelin kanssa miksei kysynyt ensiksi minulta neuvoja kun tiesi hyvin minun jo hyvän aikaa höyrytelleeni ,,,,,noooh kaikkia ei vaan voi kertakaikkiaan auttaa 8)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
mulla kanssa yks tuttu katseli mun sähkösäpyrää aikanaan ja sit ilmoitti jonkin ajan kuluttua hankkineensa 510 :( ja ei aikaakaan kun alkoi manamaan sitä . Ihmettelin kanssa miksei kysynyt ensiksi minulta neuvoja kun tiesi hyvin minun jo hyvän aikaa höyrytelleeni ,,,,,noooh kaikkia ei vaan voi kertakaikkiaan auttaa 8)
Omista virheistä oppii :D ainaki joskus ^-^
-
Mikä on tää tyyli että joka kauppias brändää joka tuotteen miten haluaa.
Onko Bold sama kuin Bolt? Onko eGo-C sama kuin eGo-T C-type? Onko Riva sama kuin eGo ja Tornado? Miksei ole? Miksi on? Miksi se ei ole vaan lavatube vaan thundervolt tai volcano tai jotain muuta? Eikö valmistajalla ole ns. munaa antaa laitteelle nimi ja sanoa että tätä nyt jumaliste myytte tai ette myy mitään, kyllä muut myy?
Mua ei kohta kiinnosta enää mikään.
-
Joskun joo sekoittaa ja kun tilasin eGo Boosterin tuolta Totallywicked niin nimihän on Tornado Boosteri :D
Se vain on.jotta jotkut liikkeet haluaa oman merkkinsä ja logonsa tuotteeseen.Piti oikein kysyä ja tarkistaa onko ne samat :D:laugh:
-
Dealextremen tilaukseni: ultraäänipesuri, ultrafire laturi, Trustfiren 18650 2600mAh -akut.
Toimitus tuli, akut liian pitkiä mahtuakseen laturin "pesään", ultraäänipesuria ei ollut lainkaan, sen sijasta oli pieni musta muovikansio (tyhjä)
Reklamoin asiasta, en ole saanut vastausta.
Samainen laturi on onneksi täysin sopiva Lavatubea varten Libertyltä tilaamieni IMR -akkujen lataamiseen. Tosin laturin hinnaksi tuli 47,30 $.
-
Laitoin olohuoneen takkaan tulet avaamatta peltiä, great! :(
-
ahtistaa vituttaa ja krapula :-\
-
Prkl... peleonilta pelkät dct-tankit hävinny valikoimasta... kannatti viivytellä siinä toivossa että säästäs 3e postikuluissa :(
-
Just nyt ärsyttää Nelonen Pron mölyapinaselostaja. Prkl, kauden paras lätkämatsi pitää pilata idioottimaisella älämölöllä.
-
Yläkerran kanta-astuja-olio jolla ei pysy mikään käsissä ja joka helvetin päivä on pakko vaihtaa taulun paikkaa ym pikku nikkarointia pitää olla aamusta iltaan ja huonekalujen paikka pitää toki vaihtaa joka ilta klo 22 jälkeen.
Helevetti nämä betonikatakombit pitäs räjäyttää jokaikinen.
SUATANA!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Yläkerran kanta-astuja-olio jolla ei pysy mikään käsissä ja joka helvetin päivä on pakko vaihtaa taulun paikkaa ym pikku nikkarointia pitää olla aamusta iltaan ja huonekalujen paikka pitää toki vaihtaa joka ilta klo 22 jälkeen.
Helevetti nämä betonikatakombit pitäs räjäyttää jokaikinen.
SUATANA!
Eikun pankista lainaa ja oma tönö pystyyn O0 ja sen jälkeen raavit joka paikasta perkeleen lainanlyhennysrahoja :D
-
Helvetin välinpitämättömät koiran omistajat, jotka eivät komenna rakkeja!!! :(
Tänään emännän siskon toinen kusipää lotkot kävivät meidän uuden tulokkaan kimppuun ja puri toisen korvan verille! Muut ei saa komenta "pieniä", eikä hän halua komentaa, kun ne ei tehneet mitää pahaa ja loukkaantuvat... Vittu mitä touhua!!!
Onneks en ollut mukana, sillä nyt olis emännän siskolla yks idiootti lotko vähemmän! :( :( :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Helvetin välinpitämättömät koiran omistajat, jotka eivät komenna rakkeja!!! :(
Tänään emännän siskon toinen kusipää lotkot kävivät meidän uuden tulokkaan kimppuun ja puri toisen korvan verille! Muut ei saa komenta "pieniä", eikä hän halua komentaa, kun ne ei tehneet mitää pahaa ja loukkaantuvat... Vittu mitä touhua!!!
Onneks en ollut mukana, sillä nyt olis emännän siskolla yks idiootti lotko vähemmän! :( :( :(
Vai pitäskö se sisko poistaa? Kerran keskellä päivää "poistin" yhden koiranomistajan, sai läski hiace mies elämänsä yllärin kun rupes repimään koiraansa omasta välinpitämättömyydestään johtuvasta syystä(hänen koiransa puri minun koiraa, kun sai juosta vapaana) Tyhmäähän tuo oli, mutta olin niin piukeena kun sain koirat irti toisistaan. HEH muistan vieläkin kaverin ilmeen kun tarjosin high vitosen naamariin :DNoh väkivalta on perseestä, mutta tilanteessa oli komiikkaa :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Vai pitäskö se sisko poistaa?
Jos olisin ollut mukana, niin olisi tämäkin saattanut käydä! :D
Onneksi en ollut...
-
Kerpele. Tein helkkarin hyvän tarjouksen GGTS:tä+ UFS ja olin kyllä reippaasti eka joka laittoi foorumilla privaa, meni kuitenkin jollekkin Englantilaiselle. Nyt kyrsii.
-
Nyt jumalauta! tuossa laittelin autoo katsastuskuntoon ja korjasin "pienen" ahtovuodon ku cooleri oli ihan riekaleina. tänään sain talvinakit alle ja lähin koeajolle ni meni vetari paskaks! ilmeisesti oli tuota tehoa ihan vähän hukassa :D
-
niin sillä "pienellä" vuodolla on tapana heppoja hukata.
:D
-
peleonin paketti ollu pari päivää postissa odottelemassa kun juniori oli piilottanu saapumisilmoituksen piirtelyvihkonsa väliin
-
Kylläpä ahdistaa taas UPS.
Kestää 2 päivää että saadaan tavara Kiinasta Suomeen ja nyt on jo menny 2 päivää ja tavarat on vieläkin Helsingissä josta niitä ei kuulemma saada toimitettua kuin 2 päivässä Ilmajoelle. Yritä tässä nyt sitten pitää kauppaa :(
En tiedä olisko DHL parempi, pitää varmaan kokeilla ensi kerralla. ...kele.
-
Harmittaa ettei Elisan viihdepakettia ole vieläkään kytketty. Kuukausi tulee täyteen siitä kun laitteet tuli mutta kytkeminen on siirtynyt kolme kertaa. Paska homma. Mikähän mättää....? :(
-
DHL pimittänyt mun vaatteita saksassa jo 2 viikkoa ja ovat nyt hävittäneet ne, voi mennä jopa 4-6 viikkoa löytymisessä
-
Asia mikä meikäläistä HARMITTAA SUUNNATTOMASTI on liikenteessä liikkuva suunnaton joukko AASEJA, jotka ajavat autoillaan varsinkin nyt kun ajotiet ovat tosi liukkaita, edellä ajavan puskurissa kiinni ja nopeudet ovat kuin kesäkeleillä. :( :( :( :( :(
- Jyrki
-
-
Ärsyttää nää autoilijat, jotka ajaa motarilla 60km/h ku on pikkasen lunta ja jäätä. :D
Noh mazdalla sit roikutaa perseessä ihan vaa kiusaks! :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
TrippyG
Ärsyttää nää autoilijat, jotka ajaa motarilla 60km/h ku on pikkasen lunta ja jäätä. :D
Noh mazdalla sit roikutaa perseessä ihan vaa kiusaks! :laugh:
Siis nopeudet on kuin kesällä ja nytkin ajellaan perseessä kiinni, ihan kuin sitä sen nopeammin pääsisi perille, hautaan paremminkin.
- Jyrki
-
Juu, perseestähän tuo on. En siis oikeasti harrasta pyllyssä roikkumista, paitsi emännän. ;)
-
Velho mainitsi facebookissa että nyt saa aw imr 18350 akkuja heiltäkin. Tsekkasin specsit ja aw imr on 700 mah ja noissa oli 850 mah. Mainitsin asiasta ja kappas, nyt samat patterit on tarjouksessa ja missään ei mainita aw:tä valmistajana, myös kuva vaihdettiin. Hieman tarkkaavaisuutta peliin, kiitos.
-
tekis mieli litkuja ja kartoja tilata mutta budjetti ei meinaa venyä
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Velho mainitsi facebookissa että nyt saa aw imr 18350 akkuja heiltäkin. Tsekkasin specsit ja aw imr on 700 mah ja noissa oli 850 mah. Mainitsin asiasta ja kappas, nyt samat patterit on tarjouksessa ja missään ei mainita aw:tä valmistajana, myös kuva vaihdettiin. Hieman tarkkaavaisuutta peliin, kiitos.
Nyt heiltä meni hyvät kaupat pieleen pölön suomalaisen takia ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
no jaa....kyllä tuo vieläkin harhaan johtaa...välilehden otsikossa lukee AW1835-850Mah High Drain.....eikä tuo sivun osoitekaan itsessään kylmäksi jätä http://www.ecigwizard.com/shop/en/ba...igh-drain.html
-
Taitaa olla PrestaShopin ominaisuus eli tietoja voi päivittää mutta otsikkoa ei. Prestashopista voi näppärästi nakata alennukseenkin tavaraa jne... tulihan se asennettua joskus omalle koneelle ja tutkittua sen toimintaa.
-
Kele, flunssa iski eikä höyry maistu miltään ainoastaan sattuu keuhkoon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
herba63
Kele, flunssa iski eikä höyry maistu miltään ainoastaan sattuu keuhkoon.
Tiedän tunteen, just viikon kyseistä tautia sairastaneena, nyt näyttää jo hyvältä :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Tiedän tunteen, just viikon kyseistä tautia sairastaneena, nyt näyttää jo hyvältä :smoke:
Nyt olis aikaa kokkailla kun olen kotimiehenä, mutta ei onnistu kun ei mikään maustu, ehkä laitan tiukan mentholin josko sillä aukeaisi pikkasen röörit.
Höyry tuppaa vaan ottamaan tosi tiukasti kurkuun kun on ärtynyt, sisäänvetäminen vielä menettelee mutta ulospuhaltaminen on piikkilankaa.
-
Jos on kahvi miehiä niin höyryttelee sen kanssa mutta runsaasti maitoa. Kaakaokin on toiminut kurkkukivun kanssa höyrytellessä. Näin siis mulla :D
-
Vitun vitun vittu...ihme toimintaa taas, laitoin eilen arrylle viestii et laittaiskos yhden Arrytank V3 tänne päin, tuli vastaus sold out mut tollasta löytyis: ACTV3.1 PROTOTYPE , laitoin et ok ja hintakin ilmoitettiin minulle samalla posteineen suomeen ,kyselin et mihinkäs voin rahat laittaa , niin vastaus tuli seuraava päivänä et kaikki myyty, IHME HEEBO :( :(
-
Mua ärsyttää!
Osaisikohan joku auttaa? oon tässä kuukauden koittanu faijalle epuffer.comista tilata sähkösikaria, nyt viimein tuo visakortin verifionti onnistu paypalissa. Innoissani menin makselemaan sikaria, mutta taas lisää ongelmia : "pay now" kohdan jälkeen tulee teksti "You cannot complete this action on the card you have selected. Please select another card."
Mistä kyse?
-
Ärsyttää tupla-, tripla- yms postaukset samasta aiheesta. Jos tätä foorumia lukee, löytää kyllä sen asian yhteen kertaan kirjoitettunakin!
-
Ja PayPal ohjeet löytää ihan Googlettamalla ja ei niitä viitti laittaa joka ikisellesaitille.Jos ei osaa niin ei käytä sitten PayPallia vaan korttia suoraan.
Itse löysin aikanaan 2 minuutissa ohjeet.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Ärsyttää tupla-, tripla- yms postaukset samasta aiheesta. Jos tätä foorumia lukee, löytää kyllä sen asian yhteen kertaan kirjoitettunakin!
Tää Iltalehden "uutinen" on kyllä kaikkein paras. Aiheesta on oma ketju ja siitä puhutaan ainakin yhdessä toisessa ketjussa. Lisäksi kolme uutta ketjua aiheesta olen suoraan poistanut.