Ei kestä.
Printable View
Ei kestä.
Kyllä tuo coilinrakentelutaito vaan paranee ajan myötä. Huvin vuoksi pyöräyttelin uuden ja huh huh, taas edellistä parempi. :thumbup:
En tiedä mikä on vikana mutta en ole saanut toimimaan ensimmäistäkään mesh setuppia, ongelmana on että ei wickaa. Silacalla pelittää nytkin ok. Vaijeri on vielä kokeilematta vaijerin puutteen vuoksi. Pitääkö tuon mesh pötkön olla ennemmim löysä kuin tiukka?
RSST:ssä itsellä 200# meshiä löysänä umpitukkina, eli ilman keskireikää löysähköllä rullauksella tehty, komiasti jaksaa wickata 0,7ohmiin. Nyt ilman täytön tulppaa, toimi myös sillä, mutta unohtui jossain täytön yhteydessä.
Noissa mesheissäkin on paljon toki eroja, jotain kiinan atojen mukana tullutta joskus kokeilin, eihän niitä saanu wickkaamaan millään ja paloivat pulssitelussa puhki jne. Nyt käytössä vapemeshcompanyn arkkeja. Nämä on kädessä pehmoisen tuntuista, kun kiinan verkot oli tosi karkeita, vaikka samoilla silmälukemilla olikin.
Mitä muutoksia pitää tehdä tähän heti ett saa toimivaks kerta laakista? Kuristepaloja tulossa. Mut mitä muuta tarvitsen tehdä? Ainakin ilma reikää isontaa/tehdä toinen yläpuolelle jos haluaa.
Poraa tonen millinen reikä yläpuolelle, ei Se oikeen muuta kaipaa :D
e: Ja pelittäähän Se suoraa paketistakin melkohyvin :)
+ 3mm rosteriprikat (clas ohlssonilta vaikka) plussapostin vieterin molempiin päihin...
Helpotta setupointia, ja jousi ei syö sitä silaritilkettä pazkaz
Toinen näkökulma:
-Uuden reijän poraaminen on vittumainen homma, lipeilee ja menee sivuun=ruma
-Orgisreikää on helpompi avartaa, itse koin 1,5mm olevat hyvä....
Ei ole jos osaa homman :D . Pistepuikolla vaan merkki reijälle ja poraa siihen reijän.
Olen laiska enkä jaksa selata kaikkia sivuja läpi etsien vastausta, joten pahoittelut etukäteen. Onko RSST kannattava hankinta esimmäiseks askarteluleluks? Pitäis vissii olla iha ok, mut olis kiva saada kokeneilta ny varmistus ettei osta sikaa säkissä.
Jos pitää olla halpa, niin joo. Kalliimmalla löytyy sitten muitakin vaihtoehtoja, mutta väittäsin, että RSST on hintaluokassaan helpoin meshivehjes.
Ensimmäiseksi laitokseksi ehdottoman hyvä. Minunkin nakkisormilla saa aikaan hyvän setupin, ja koko homma on pirun nopiasti ohi.
Mulla toi Rsstn kammio kuristuspalalla ja tuntuu helvetisti keräävän tuota nestettä. Eikös se ollu sen merkki että wickkaa liikaa? Ja mitä konsteja sen tyrehdyttämiseen, vai yks kieppi pois?
Ei ole yliwikkausta, on vain alitehoja.
0.45 vastus on eri mieltä, ei tuohon ole enää kuin stäkkäys optiona.
Yliwikkaukseen on tosin helppo keino, kääntää sitä ilmarööriä eri suuntaan.
Suht mahdoton imo saada setuppi joka ei joko kävisi kuivana tai yliwikkaisi jos meinaa kaikkia nesteitä käytellä.
Onneksi kallistelulla tahi kääntelyllä saa tehtyä setupin, jolla tulee toimeen oli tankkissa sitten VG tahi PG.
Miten ilmaröörin kääntäminen vaikuttaa wikkauseen?
Pitääkö modia kummin päin eli onko wick ja ilmareikä osoittamassa sinusta poispäin vai itseesi päin :)
Rsst tippui postiluukusta noin pari tuntia sitten, elämäni ensimmäinen mesh setuppi kasassa, lavatube tais näyttää 1 ohm. Tein 4x3cm palasesta ton meshi rullan, että jäi reikää keskelle. Imeskelen tosta Libertyn VG RY4. Kurkkutuntuma aika jäätävä 8mg mun makuun. Makua tulee kyllä, mutta joku täällä taisikin sanoa että pari tankillista ennenkuin alkaa kunnolla maistumaan? Tosin höyryä ei hirveesti tule ja ilman hattua kun kokeilin tulitella, niin hetken tuli hyvä höyryvana tuolta, mutta sitten alkoi vähän hehkumaan langat, eli ei wickaa kunnolla? Laitteena sentinel klooni. Tosin kaikenpuolin ihan tyytyväinen ensimmäiseen setuppiini, jostainhan se on aloitettava :laugh:
Kai sulla on ilmareikä setupin kohdalla ja langat ei hehku ilmassa.
On ilmareikä setupin kohdalla, alkaa tosiaan noi kiepit ainakin ensin hehkumaan, mutta ei mun mielesä tossa ilmassa
Jos alkaa nesteet sisässäki hehkumaan niin wikkaaminen ei oo riittävä. ^^
Kuinka se korjataan :D
Käännät laitettä kovempaan kulmaan että nestettä valuu koilille.
Tai sitten siellä on hotspotti mikä on se kaikkein yleisin ongelma, kokeile ottaa nesteet pois ja pulssitella uudemman kerran.
kai tää alko vähä paremmin jo toimia. Hakkasin neulalla vähän ilmareikää isommaksi ja tuntuu, että vähän löystyi imuvastus, tai sit vaan luulen niin :D Pulssittelin tosiaan uudestaan ja ei ainakaan vielä ongelmia ole.
Tähänkin osoitteeseen lähti tilaukseen kyseinen laitois. Kaveriksi #400 meshiä ja 0,25 kanthalia olikin jo entuudestaan. Vaijeria olisin ottanut, mutta esmokelta oli loppu tuo. Noh ensiviikolla pääsee ihmettelemään miten tämä mesh homma onnistuu vai eikö onnistu. :D
Aikaa ja hermoja niin kyllä se siitä
Eiköhän sekin siitä jossain vaiheessa saada toimimaan. Täältä löytyy niin paljon infoa + juutuubi niin ei se siihen kyllä kaadu. Riippuu ihan miten toi oma näppituntuma osuu kohdilleen. :)
Kolme yritystä vaati ennen kuin alkoi tuo oma laitos kunnolla skulaamaan, ja sen jälkeen onkin vaan höyryt parantuneet setuppi setupilta. Että kuhan vaan jaksaa näpertää niin kyllä se siitä. :thumbup:
Täytyy siirtää syrjään tää kerralla kuntoon tai paskaks ja palamaan asenne. :D
Hoh olipas eroa Agaan, about viidessä minuutissa todella hyvin soiva setuppi.
Nyt n. 4kk ollut jokapäiväisessä käytössä, setuppeja väännetty ~100. Tänään kun tein parempaa setuppia tilalle niin iski kaikki ongelmat mitä tässä langassa on ilmennyt. Ennen ei mitään. :D
Pirulainen vuoti kun ei ollut tarpeeksi kireällä kiinni ja uusi setup vanhalla meshillä jotakuinkin yksi minuutti. Me like, me like a lot.
No on pakko olla ollu jotai ongelmaa ennenkin ku melkeen joka päivä oot setupin tehny :eek:
Tuskin ^^
No fideli, kyllä ainaki mun rsst on kestäny niin greipit, salmiakit kuin muutki ns.tankintappajanesteet.
Oho, mitäköhän lie supermuovia.. :D
En mä muista mitä se on mutta ei se oo ainakaan samaa pashaa kun nuo clearot sun muut, ihan huoletta siihen kyllä kestää survoa mitä vaan nestettä
Joo, iteki vahingossa tuuttasin tankin täyteen limeä toissapäivänä, mutta ei käyny kuinkaan. :D