Mikäs on muuten Mini iStickin minimiteho? Ei sillä että niitä käyttäisin, mutta tässä editoin Wikiä eikä Google oikein osannut auttaa.
Printable View
Mikäs on muuten Mini iStickin minimiteho? Ei sillä että niitä käyttäisin, mutta tässä editoin Wikiä eikä Google oikein osannut auttaa.
Siinä on vaan volttisäätö.
Nonnii, jo toisen kerran sammu kuukauden vanha istick (50w) eikä herää eloon muuten kun käyttämällä laturissa. Eihän tolla tee mitään jos se jossain kesken päivän sammuilee..ei aina oo laturia käden ulottuvilla.
Oikkari keskipinnistä tai atosta.
6kk vanha istick20w shorttaa kaikki atot. -short atomizer-. puhdistelin kierteet ja keskipinnin. käytin on-off ja laturissa. Vinkkejä?
Jjep, hyvä neuvo. Hiukan pikkuruuvarilla nosti reunoista, enää ei shorttaa. Ty.
Onko mulla viallinen iStick 30W, vai ilmoittaako toi akun varaustason todella epätarkasti? Nyt on useasti käynyt niin, että akku näyttää puoltaväliä, mutta loppuukin sitten täysin ihan muutaman henkosen jälkeen. Toi taso saattaa myös hyppiä lähes täyden ja lähes tyhjän välillä :confused:
Mahtaako hyppimisessä olla kyse akun droppauksesta? Sitähän tää tekee jos kovilla tehoilla tulittaa niin voi näyttää tyhjää vähän aikaa.
Just saapui iStick 50W. Voi kun tää on söpö, pieni ja tulittaa nätisti! :love:
rulez taannoin kyseli tuon 20W version kierreongelmaan ratkaisua heat-sinkillä. Vastasin siishen kohtuu jyrkästi negatiivisesti, pitäisi vissiin vähän vetää takaisinpäin. Eli ihan muuta tarkoitusta varten tuli hommattua FT:ltä tämmöinen. Omassa taloudessa tuo 20w stikki on jäänyt lähinnä vajavuuksiensa takia ihan hätävaralaitteksi, kunnes tuli hommattua pari RSST gennyä. Siihen tuo laite on ihan omiaan, paitsi tuo saatanan keskipinni häröilee. Ja kun RSST:ssä taas plussapinni tulee kohtuu pitkälle ulos liittimestä niin kombossa on ongelmia tiedossa. Pahimmillaan tuo RSST kairaa reiän tuohon iStickin keskipinniin.
No laatikon pohjalta tuo heat-sink stikkiin kiinni ja kokeilemaan RSST:n kanssa. Hieman edes-takaisin ruuvailua aina välillä heat-sinkin keskipinnin säätöä kunnes löytyi sopiva säätö. Eli tuolla heat-sinkillä saa tekohengitettyä 20W iStickin kierrevikaa.
Kannattaa ihan oman mielenrauhan vuoksi leikata jostakin 0,5mm paksusta eristemateriaalista pyöreä rinkula johon kairaa reiän keskelle, ja pujottaa tuon heat-sinkin keskinastan alle. Siis sen mihin aton plussa ottaa kontaktia. Omassa kappaleessa pohjaan kierretty keskinasta sai aikaan oikosulun, ja puoli kierrosta auki ruuvattuna oli vähän huteran oloinen se keski nasta.
Muuten olen edelleen ko heat-sinkista samaa mieltä: ainoat plussat - näyttää hyvälle ja on halpa.
Satuilin tuosta heat-sink fixausesta tarinaa omaan lankaani.
Onko kukaan kokeillut kädellä miltä 50w stikki tuntuu latauksessa ollessaan? Aika weirdoa värinää tuntuu näpeissä kun ei purista, mutta hivelee akkua. Onko tämä normaalia vai epänormaalia? No, jätän tuon yöksi laturiin, jospa se ei poksahda?
Hivelee akkua? :D Mutta siis, ei mulla ole mitään ihmeellisiä tuntemuksia latauksen aikana. Ei edes lämpene.
iStick 50w. 2 kk vanha, ja nyt alkanu jäämään tulitus päälle/tulittelee ittekseen? Elektrosavulla oli muistaakseni 3kk takuu, aattelin vloppuna käyd kyselee. Mut onko muilla ollu samoja ongelmia? Kerran ku kävin savun liikkeessä, ni samaan aikaan oli yks naikkonen samaisen laitteen ja samaisen ongelman kanssa siellä asioimassa. Eli onko joku yleinen ongelma? Tai liittyyko johonkin tiettyyn tuotanko erään, tjs???
Muistaakseni oon nähnyt täälläkin puhuttavan tuosta. Kannattaa siis käydä kysäsemässä liikkeestä. Omassa ei moista ongelmaa ole ollut.
Onkos 50 wattiseen olemassa jotain "kantolaukkua" että sais kaulaan roikkumaan?
Tuommoinen löytyi pikaguuglella :)
https://www.fasttech.com/products/3004/10012948/2372001
Hienoa, ootte nopeempia kun Google! :laugh:
Mulla ei oo tehny tuota mutta tuo tulitusnappi on ehdottomasti huonoimman tuntunen osa tossa (50w) istickissä..itellä lähinnä pätkii ja joutuu painaa kunnolla
Joo en mä nyt sit päässykkää sinne savun liikkeeseen huomenna. Kattoo miten ens viikon pelaa, jos sit viikon päästä lauantaina ois suomessa....
Tämä on vain epäilys, mutta osalla joilla alkaa itestään tulittamaan voi olla vika siinä, että nestettä on päässyt napin alle/sisään/väliin. Kun onhan tuo tulinappi aivan hirveä rimpula ainakin omassani. Tuntuu kokoajan vielä huononevan, kun nyt joutuu jo keskittymään että saa vehkeen päälle. Jos itellä käy tuo automaattitulitus, niin en kyllä lähetä vehjettä mihinkään vaan korjaan sen itse. Kun mitä se hyödyttää takuusta saada samanlainen rimpula tilalle?
Vajaa 3kk käytössä ollut 50W itikku sanoi itsensä irti. Pimeni täysin, eikä auta laturissa käyttäminen. Onko tälle mitään tehtävissä? Muilla ollut vastaavaa?
Shit. Ilmeisesti piiri sanoo itsensä irti vai? Täytyypä kysäistä olisko takuuta vielä... :angel:
Varmaan perinteiset kiinalaiset kylmäjuotokset pettäneet. Tuo on purettavissakin jos taidot riittää niin kannattaa kokeilla kolvata kuntoon, minulla ei ole tarkempaa tietoa/kokemusta mutta jotkut vaihtaneet akkujakin noihin.
Kukaan törmännyt istick 30w kanssa tulitusnappi ongelmaan joka on näin päin... Hyvin harvoin suostuu tulittamaan, nappi ei oikein tunnu miltään. Sit laturi kiinni ja toimii kuin uutena. irti ja ei toimi kunnolla jne. Jos vahingossa sammuttaa laitteen 5 painallusta ni käyntiin se ei lähde muutakuin laturissa 5 naksua. Kokeiltu nautiluksella useammalla atolla ja nyt subtankilla.
Sit kun laite on pöydällä vaikka 10min niin eka tulituskerta toimii välillä pari lisääkin sit taas ei... 10 min pöydällä...
Oudointa tässä kuitenkin on se että laturin toinen pää saa olla vaikka taskussa :laugh:
eipä eimpuiöe oma. yihit ha muut pölyttyy on the pwli tämä. vappuja!
Tippa öljyä napin reunoista sisälle jospa tokenisi. Öljy ei johda sähköä niin on turvallista kokeilla. Saattaa se jonkin aikaa sormea liukastaa jos lähtee pelaamaan. Sitä varten on vaposerlat™ pöydällä.
takuusta uutta tilalle kyllä pitäs pelittää iöman ongeia
puhelimella tässä koitan kirjottaa ei taho sujua 2 eteen yks taakse. jokunen saattaap olla pohjilla juu. ☺