Salmiakki-nesteistä tuntuu tulevan äklö olo ja lopulta pää kipeeksi pitemmällä vapottelulla. Dislike. Ei sitten vedetä biohazardia :mad: Noo ehkäpä tuo hoituu jos laskee tuota 19,5%-sekoitussuhdetta..
Printable View
Salmiakki-nesteistä tuntuu tulevan äklö olo ja lopulta pää kipeeksi pitemmällä vapottelulla. Dislike. Ei sitten vedetä biohazardia :mad: Noo ehkäpä tuo hoituu jos laskee tuota 19,5%-sekoitussuhdetta..
Vääntelet eri coililei dripperiin höyrypilvien toivossa, huomaat joka kerta jotain mitä jää puuttuu :/ josko tuon cloud chasingin sais joskus taivutettuu omaan tahtoon
Näin on. Alkuviikon ollut lentsun takia poissa töistä ja kurkkukipu helpottaa selvästi, kun vaihtelee kahden eri liemen välillä. Toisessa pullossa on 40%VG Jugo Diabloa ja toisessa 70%VG. Ero on voinnin suhteen kuin yöllä ja päivällä.
Ja mitä höyryttelyn vittumaisuuteen tulee, niin kuumehien kastelemin sormin on todella mukavaa vääntää misteriin u-wikkiä. Meni tunti ja hermot, mutta jos tämä toimisi taas kuukauden eteenpäin...
Itellä oli samaa ongelmaa ja vaihdoin ~90 vg nesteisiin, eipä enää ole kurkku kipeä ja karhea.. :)
- Huulet kuivaa (ahvoittuu) koko ajan
- Kohtuullinen tärinä ku vetää överiksi
- Laitevarustelukierre
- Nestekokeilukierre
- Menetetty maine
- koko ajan joku hajalla tai akut loppu tai nesteet loppu tain atot loppu
- erilaisuuden tunne
- joku muu syy
Kelluskelet niin tyytyväisenä höyrypilvissä evodisi kanssa että kun viimein huomaat sen olevan ainoa lajiaan laatikonpohjalla tilaat kiinanmaalta läjän lisää. Yllättäen hajotat sitten sen ainokaisen pudottamalla lattialle heti tilausta seuraavana päivänä.
Odotellaanpa tilausta ja mennään vivinovalla, protankkikopsulla ja dripperillä jonki aikaa...
Menetetty maine ja erilaisuuden tunne what? :D Itse pidän enemmän siistinä jos näen jonkun vapottelemassa kuin röökillä. Toki silloin kun itse aloitti polttelun niin piti sitä "siistinä" mutta loppua kohden se tunne väheni ja vapottelun aloitettuani se loppui kokonaan. Nykyään on taas päinvastainen fiilis ja tekisi mieli mennä aina kertomaan vapottelusta kun näkee jonkun röökillä mutta oon tyytynyt vain puhaltamaan jäätävän kokoisen höyrypilven 0.5ohmisella dripperillä nikotiinittomalla e-nesteellä. Helpommin ne kiinnostuu kun antaa niiden tulla itse kyselemään.
Toki varustelukierre vaivaa täälläkin mutta onneksi nesteet on jo vakiintunu. Onneksi laitteita sekä nesteitä voi varata sen verran ettei tuu hätää jos jokin menee pieleen :)
Ainoa vittumainen puoli on siinä kun pitäs johonkin lähteä. Aina tulee semmonen epävarma olo että varmasti vehkeet leviää, sitten tulee otettua varalaite mukaan. Sitten tulee vainoharhaseks ja olettaa senkin leviävän matkalle, ja tulee jo varalaitteellekkin varalaite. Sitten niitä latureita on useempi mukana just samasta syystä... Kohta tajuat että nämä höyryromut vie kassista enemmän tilaa kun vaihtokalsarit. :D Mutta kyllä siihenkin on tottunut jo, mukavampi tämä kun se iänikunen yskiminen ja nuha.
Ego-boksi mukaan niin jo helpottaa roudaamista :) Tai sitten jos kunnolla pitää saada laitteita mukaan niin sitten vaping bag: VAPE BAGZ
Eipä siinä kyllä mullakin on yleensä töissä mukana tyyliin Mister ja dripperi just in case ja joskus vielä joku noidenkin varalle :D
Haha, mullakin on vanha Ego-boksi missä on kaksi atopäätä ja vara-akku latausjohtoineen aina mukana. Kerran kotona tippui e-pipen vieteri laittialle enkä huomannut sitä ennen kuin olin jo töissä ja ihmettelin miksei tullut höyryä vaikka kuinka painoin nappia. Onneksi oli eRoll laukussa mukana ja sattuipa siinä olevan vielä virtaa jäljellä.
Nesteet värjäävät kieleni ruskeaksi ja polttavat huulet. En tiedä onko tästä ollut missään puhe mutta onko kellään neuvoja miten tästä päästä eroon. Innoissani kävin puhdistamassa mustat hampaani hammaslääkärillä tupakoinnin lopettamisen kunniaksi, mutta onko tämä höyryttely yhtä paha juttu. Luulin että sattui vain paskoja nesteitä ja tilasin DIY:t ettei tule väriaineita, mutta silti kieli värjäytyy ruskeaksi päältä ja uutena ongelmana on että huulet palaa. Luultavasti tulee höyryteltyä ihan liikaa. Olen silti huulten polttamiseen ajatellut hankkia pitemmän driptipin kun niitäkin taitaa jostain saada. Värjäytymiseen en vieläkään keksi ratkaisua. Kellään muulla kieli niinku nuolis persettä ammatikseen? :P
Driptipin materiaalin vaihtokin voi auttaa. Tosin ei oo tullu metallisillakaan huurustettua niin tiukkaan jotta huuliin asti lämmintä riittäis.
Mun höyryttelytyylillä ei ainakaan pysty käyttää metallitippejä vaikka ne kuinka hienoja olis :crying:
10min ja tippi kuuma kun perkele...
Ketjuvapottelijalle muovitipit yms. Puutippiä en oo kokeillu mut...
tuuli. höyryt katoaa samantien. :(
Kurkku kutiaa niin shatanasti varsinki yöllä nykyään!noin 2-3kk vapottelua takana..mistäköhän moinen!?kaikki sain juuri mallilleen..kaiffari nokassa ja hienot höyryt!tilasin jo pelkkää vg nestettä ku kuulemma jollekki auttanu!onkohan muuta syytä tohon kutiamiseen?