"Mä mikään jumala ole! mä olen lentäjä!"
Printable View
"Mä mikään jumala ole! mä olen lentäjä!"
Ja parhaat tenttitulokset muuten tulee rapulassa. Kokeilkaa vaikka.
Krak eli just shihahti yks bisse , voihan vittu eli eilen tuli käytyä pitkästä aikaa kaljalla lähiö-räkälässä
eli kaljalla yleensä ja ei niin mitään muistikuvaa siit koska oon tullu himaan.
mukana oli mini-lava ja madvapesin vv-box ja näyttää siltä että oon ton boxin jonnekin hävittänyt/antanut/myynyt ei mitään muistikuvaa....... :D
-JJ
Eii... ei madvapesin boksia... noo...
Ja taas kännissä eihän sitä viikonloppua selvinpäin saa viettää :D Yrittää kavereita käännyttää sikareista E-savukkeen piiriin O0
Olvin Aino-siideriä puolen litran tuoppi ja sen jälkeen vähän kuohuviiniä päälle, niistä on tämä ilta tehty. ...tuosta Tasavalta-pullosta ei sitten puhuta mittään...
Katotaan mihin tää tästä jalokahvilla lähtee :esmoke:
Piti pistää ihan herätys, että muistaa kahveissaan pistää valot pois puoli yheksältä.
Jasseri ottaa taas kaljaa, jasseri on hirveen masentunut ja jasserilla on henkisesti hirveen paha olo, joten jasseri juo olutta ja triplaa tuon kaiken sitten huomiselle päivälle. Ainut hyvä puoli on perheentuki,hyvä musiikki ja höyrystin, jasserin pyhä kolminaisuus kulmioituu näihin tärkeisiin juttuihin, hyvää lauantai-iltaa kaikille höyryttelijöille.
Ei kännissä, vaan pienes pöhnässä... Huomen ylitöihin.
No niin sammutin valot :D
Tosti Buttefly tyhjä ja vielä janottais. Ei kyllä oo lantrinkia. Menisköhän toi tasavalta raakana...
kerpele pikkupöhnät ja pokeri-iltaa pukkaa
No niin, nyt on jo hyvässä vauhdissa, kiitos WWF.
Sammutin kaikki telkkarit, tietsikat ja valot tunniksi ja kulutin ajan juopottelemalla(kaljaa kuluu nopeaan tahtiin, kun ei oo muuta tekemistä) ja höyryttelemällä, parantukohan maailma?
Toivottavasti parantui, koska mun olo muuttui känniseksi ja saan krapulan siitä hyvästä, ois niin voinu käydä muutenkin muttei voi olla varma ;).
Sakua muttei homolla tavalla! :D
** Jallu vol 2...
Saunassaeiku kolmen hengen sähköuunissa käyty, Koffia tölkissä, nallekarkkeja tankissa ja elämä hymyilee. :esmoke:
Kummasti toi yököttivinkin neste maistuu hyvältä.. huomenna pääsee kiroamaan, kun on tuhonnu ainoan puhtaan karton... mutta puolikuivan kuoharin kanssa makee neste menee hyvin, ainakin näillä promilleilla.
Jallu loppu... :(
Geeteellä mennäänn...
Toivottavasti tästä ei tule ihan niin rankka yö, kun viime yö oli... :P