Kohta joutuu leikkaamaan ihan oikeaa ruohoa, eikä pelkkiä voikukkia :)
Aika myräkkä(tuuli) täällä suunnalla :(
Tuo laho tuomi piti muutenkin kaataa, tosin nyt hiukan hankalampi kun tuuli määräsi kaatosuunnan ja jäi vielä nojaamaan :(
Liite 32552
Printable View
Kohta joutuu leikkaamaan ihan oikeaa ruohoa, eikä pelkkiä voikukkia :)
Aika myräkkä(tuuli) täällä suunnalla :(
Tuo laho tuomi piti muutenkin kaataa, tosin nyt hiukan hankalampi kun tuuli määräsi kaatosuunnan ja jäi vielä nojaamaan :(
Liite 32552
Ei haittaa! Ihanan vilposta ja tekee hyvää luonnolle[emoji1]
Huomaa että juhannus tulossa kun olin pihaa laittamassa, kun joka pihasta kuuluu ruohonleikkurin, raivaussahan ja kaikenmaailman perseensuristimien pärinää. Huomenna taas yksi niistä muutamista päivistä vuodessa, kun Suuri Sota Prismassa puhkeaa. Aion selvitä elossa. :cool:
Onneks mulla on liputus niin ei tartte mennä ees kauppaan kun vasta sunnuntaina..siis kaapissa ruokaa riittämiin.Huomenna haen skumpan ja meen siskolle perjantaina lipun noston jälkeen[emoji3] ei toi liputus tunnu edes työltä..toki humalaisia näkyy normaaalia enemmän pihoilla, mutta ihan hyvä meininki aina ollut.
Skumppa kuulostaa hyvältä. Ite aion hakea sitä lehmäkuvitetussa pullossa olevaa tiramisu kermalikööriä :cool:
Juhannukselle näyttää kyllä karmeeta säätä, grillaile siinä sitte. Voipi olla että paras laittaa vaan nyhtöpossu pönttöön (semmonen tähtien sodan R2-D2 näkönen pömpeli jossa voi hautoa tuntikaupalla lihaa :laugh: ) niin voi sitten tiramisuissa huojua sieltä ruokaa hakemaan illalla :lol:
Juu mä en rillaile mitään[emoji848] ja toi skumppa riittää, ei tuu oloja siitä, kun pitää la laskea liput vielä.Tosin tarvii vasta 18 aikaan lähteä liikkeelle.46 lippua olis ja noin 4 tuntia kierros[emoji4]
Mä ajattelin viettää selvän juhannuksen ;)
Liite 32559
Pyhän Pullonhengen-juhlaa pitää viettää, kuin Kuusniemen seurakunnan kanttori Ilmari Piiparinen säveltää, Spiritus on vahvasti läsnä
Kyllä Piiparinen tietää, ja minä kun olen "Kuusniemellä" pisimmän siivun lapsuudestani ja nuoruudestani elänyt niin pitää Piiparisen oppeja noudattaa :laugh: Pitäis varmaan katsoa Areenasta peräkamaripojat kun se on siellä heinäkuuhun asti katsottavissa, kun siitä on sata vuotta kun noita Kuusniemen maalaiskomedioita katsonut.
Juhannuskaupasta elossa selvitty!
Tiramisu odottaa jääkaapissa... Niin söpö pikku ammupullo :love:
Pakolliset ostokset tehty ja nyt voisikin sitten aloittaa niiden nauttimisen.
Hyvää Juhannusta :cheers:
https://www.youtube.com/watch?v=cQCFdcEXknc
Aina pitää pussillinen löytyä. Liite 32560
Näköjään, siks mä tuun maaliin myös ekana. :eek:
Tottunut voittaja.
Uuh. Tuli koeajettua uus cruiseri tänään, 150 malli. Ei ostomielessä vaan testimielessä.
Liite 32561
Hiljast o.:thinking:
JOSPA PUHUTUAAN SÄÄSTÄ.
Esahan siitä tykkäis :lol:
Liite 32562
Häslinkissä mielenkiintoinen keli (tuuli) huomenna??
Liite 32563
Onko kukaan testannut tuota Brave - nettiselainta, jota sivun ylälaidassa mainostetaan.