7.6. Klo 18:00 Punasii Päin leffan ilmainen nettinäytös, jos joku sattuu olemaan kiinnostunut..
Leffan voi katsoa osoitteessa: www.punasiipain.com
Traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=T-sRMrnc1CA
Printable View
7.6. Klo 18:00 Punasii Päin leffan ilmainen nettinäytös, jos joku sattuu olemaan kiinnostunut..
Leffan voi katsoa osoitteessa: www.punasiipain.com
Traileri:
https://www.youtube.com/watch?v=T-sRMrnc1CA
Se olis viikonloppu :)
Jospa kokeilis ruohonleikkuuta nyt, kun ei ole niin hiton kuumaa :cheers:
Täällä syrjässä ei niin helle haittaa, ihan hyvin voi vaikka ilkosillaan leikata päältäajettavalla. Muistaa vaan kuski suorittaa tarvittavat välitankkaukset. Lähin naapuri neljänneskilometrin päässä ja välissä tiheää metsää.
Oli muuten kokemus kun kävi ekaa kertaa sähkösavuke kivijalassa. Netistä tilatessa saattoi mennä muutama päivä miettiessä ostoskorin sisältöä ja tavaran odottelua päiviä/viikkoja/kuukausia. Nyt kauppa-aktin kesto kokonaisuudessaan n. 5 minuuttia. Toki ostokset oli pienet: aski Nautiluksen atopäitä ja 10ml "spessuryynästä" tiivisteenä.
Minä oon siivoillut ja pyykännyt, tänään vien pojat syömään, kaikilla on synttärit.Kaksoset täytti 21 ja nuorin 16 ylihuomenna[emoji7]
Tulee kiva ilta..joutuu ottaa pari olutta[emoji482]
Eli te molemmat leikkaatte nurtsia alasti?
Kuvaa tulemaan pojat[emoji8]
Mitähän tästäkin tulee??
Jossain vaiheessa tuo muija sanoi, et tarkoitus ei ole rahastaa ja kuitenkin vaati seitsennumeroista summaa??
Kumma ettei siltä vaadi mitään, joka "kouri" jalkoväliä, luulis se pahempi olevan kuin tissiin koskeminen ???
Liite 32473
Huono kamera mut siinäpä on
https://img.aijaa.com/m/00823/14575578.jpg
Joku ketku poikaystävä tms. keksiny et koitetaan jos sais vähän rahaa??? Muija tietty kertonut et on joskus tarjoillut Kimin seurueelle ja sit tuli ahaa-elämys... ???
Tarjoilijat olis varmaan miljonäärejä, jos jokaiselta tissin/perseen taputtajalta sais millin pari :)
Noh, katotaan kuin käy. Toivottavasti tuo ei häiritse Kimin keskittymistä kisoihin :cheers:
Ai kamala mikä ähky. Piti sitten käydä ns. meksikolaisravintolassa pikku iltapalalla.
Mullakin on ollut tarkoituksena tehdä parvekkeelle semmoinen "valepesä" ampiaisten karkotukseen. Oliskohan se uskotttavampi, jos taiteilis kylkeen lisäksi kirkkoveneen? Talon hengen mukaisesti pesä saisi olla paikallaan ainakin jouluun.
Mä käytin pojat syömässä ja nyt oon kännissä[emoji23] ruoka oli hyvää ja enpä oo ikinä juonut niin hyvää mojitoa..inkivääri sellaista, join pari sellaista plus olutta.Siskon kanssa jatketaan iltaa[emoji8]
Sisko tahtois jäitä,mutta moottorisaha on kuuma. Lauloi Tillin Petri aikoinaan. Toisaalta Laura Närhi
Kumpi meistä äidin pieni lempilapsi on?
Kenen hiukset ovat pellavaa ja kultaa?
Kumpi isän ruususista tärkeämpi on?
Kenen olkapäällä taivaan lintu laulaa?
Velimiehen kanssa jos joutuisi iltaa istumaan,niin olis varma tappelu.
Sisko on mun tuki ja turva ihan kaikessa, me ei kilpailla keskenään tms..ilman siskoa olisin niin hukassa[emoji848]
Saattais harmittaa jos toi kummeli olis hyvä. Ei tämmösellä kuralla paljo maksavia asiakkaita ruutu+:lle kalastella
Oijoi..ei vanha jaksa, vihdoin kotona ja nyt nukkuu[emoji42]