Hah, vanha konkari osaa nämä ansat.
Siitä sen saa näköjään kun on rehellinen. :blink:
Näköjään koko firma käydään nyt läpi kerrallaan.
Työpsykiatri, mielestäni "iso-hefe" sinne joutais mennä. :lol:
Printable View
Olipas vitunmoinen migreenikohtaus, alkoi junassa, kun lähdin poikia moikkaa stadiin ja vielä vähän juilii.Lääkkeitä piti piti ottaa 200mg vaikka yleensä 50mg on riittänyt.
Vähän pelästyin, hikoilin monta tuntia ja meinasi tajukin lähteä, en tiiä vaikuttiko nää helteet vai mikä, jäi saatana kaverin uima-allas bileetkin väliin[emoji37]
Noh...huomenna päivä uus!
Lähetetty minun C5 PRO laitteesta Tapatalkilla
Mä en oo edes nähnyt ykköstä, kauhee aukko sivistyksessä[emoji17] tunnistan inhottavat popparihuulet , tuntuu et huulet kuivuu ja kiristelee, pakko sen on suolasta johtua?
Mulla ei nykytöissä ole noita säännöllisiä terveystarkastuksia, ja oikeesti hyvähän se on jos tilannetta välillä tsekataan.
Takana toinen yö relaksanteilla ja niska aavistuksen parempi. Valitettavasti aikoja sitten määrätyt relaksantit alkaa loppua ja pitäisi nyt lähteä terveyskeskukseen pyytämään lisää. Mitähän siitäkin sitten tulisi :thinking:
Nyt on virallisesti julistettu sota naapurin kanssa. Puoli vuotta mitä tässä nyt asunut niin jokapäivä monta kertaa paukuttaa oveansa oveeni. Yö, päivä vittu ihan sama mikä kellonaika. Krapulavitutuksissani paiskasin oveni täysin naapurin ovea päin, hyvä ettei kahva mennyt ovesta läpi. Ja todellakin jatkossakin alan paukuttaa tuota ovee kun tolle persreiälle ei puhekaan tunnut uppoovan kaaliin. Perrkeele viron viinat on paskaa ja ny o rapula :D Onneks koht pitäs tulla rullakebua.
On kyllä hirveen kuulonen vaiva tuo migreeni :o Varsinkin kun kohtaus voi tulla missä vaan ihan väärässä paikassa ja pilaa sit kaiken, oon kuullut että kipu on niin kovaa että jotkut alkaa jopa oksentaa :(
Mulla on ollut ehkä kerran migreeni, tässä vuoden sisällä. Eka silmäkulmassa välähti ja luulin että ulkona on jotain, mutta se olikin mun silmän joku harha ja näin semmoisen säkenöivän sahalaidan, ja sen jälkeen alkoi terävä päänsärky. Selvisin siitä kyllä makoilemalla pimeessä ja särkylääkkeillä ettei hirmu vaikea ollut, mutta ehkä joku minimigreeni. Jännä vaan ettei mulla koskaan aikaisemmin ole ollut, eikös se taipumus ole vähän koko elämän jos on :thinking:
Jep..nuorempana mun kohtaukset oli uskomatonta kyllä, vieläkin karmeempia[emoji856]
Oksensin jatkuvasti ja kohtaukset saattoi kestää miltei viikon!
Nythän nää lääkkeet on auttanut hyvin, mutta helle ja painostava ilma teki tepposet[emoji41]
Just oli eilen tytön kaveri ja sen äiti kylässä. Kuulemma niillä suvussa migreeniä ja tyttö kärsii välillä kohtauksista jotka aiheuttaa oksentamista. Totesin että kuulostaa jo aika kovalta kivulta. Kuulemma lievintä mitä suvussa on ollut. Mitä siihen voi enää sanoa, kuin holy fuck.
Mun nuorimmaisella alkoi migreeni 5 vuotiaana, en ikinä unohda kun hänellä oli 3 päivää kestävä migreeni ja kysyi " miten voi äiti pää olla kipeä koko ajan?"
Poika myös oksensi paljon.Migreeni on hänellä onneksi enää hyvin harvoin.
Itse olen joskus toivonut kuolevani kun on ollut hirveät kivut[emoji21]
Mulla on nyt joku ihme vitutus päällä.....
Nyt kun pätkäpaastoilu vähäisillä hiilareilla on itsellä kuuminta hottia, koska sillä paranee käytännössä kaikki mahdolliset taudit ja oireet niin piti googlettaa fasting and migraine. Saattaahan tuo auttaa siihenkin.
Viddu mä katoin et fisting and migraine🤣
Ei sitä tiiä jos sekin vaikka auttais?
Itsellä on kyllä taipumus saada päänsärkyä nimenomaan jos on verensokerit alhaalla. Joskus ruoka ja etenkin sokerit voi jopa hieman helpottaa särkyä. Lisäksi särkylääkkeiden kanssa on paras syödä jotain, sillä muuten on kohta ruokatorvi tulessa (närästys). Anyways, em. syistä meillä käytetään termiä "päänsärkysuklaa", joka on siis lääkinnällis-terapeuttisessa mielessä nautittava suklaa, mielellään perus-Fazerin sinistä.
Mulla taas sokeri pahentaa migreeniä ja kofeiini myös[emoji848] yleensä silloin on niin huono olo ettei pysty syömään.
No se siitä, en viitsi enää märehtiä sitä.Tilasin muuten ajan kauneushoitolaan, koska sain pomolta lahjakortin.Olikohan se joku vinkki[emoji23]
Käyn otattaa yumi lashes ripset ja kulmat.Nää on näitä turhuuksia, mutta pitää käyttää se kortti.Vähän jännittää, kun en oo tottunut sellaisiin hörhellyksiin[emoji6]
https://youtu.be/m6KClPkotxM
Tossa hieman avataan tota Naamiksen mainitsemaa fist... siis fasting periaatetta. En itse ole testannut, mutta periaatteessa tuo nyt itselle ainakaan mikään iso muutos elämään olisi. Aamukahvin siirtää myöhemmäksi, niin menee heittämällä. Välillä menee siirtämättäkin.
Mielenkiintoinen klippi[emoji848] pitäis itekin opetella aamuisin syömään...
Käväisin hakemassa ruohonleikkuriin bensaa, niin koira oli sillä välin purrut leikkurista vetonarun poikki. Eipähän tarttenut leikata nurmikkoa. :D