Helvata! vihdoin sain Nemesiksen! kalafan edition.
Vaimo yllätti :)
Printable View
Helvata! vihdoin sain Nemesiksen! kalafan edition.
Vaimo yllätti :)
Tulipa sitten hankittua nemesis ja poldiac.....Piti pienentää laitekantaa, mites tässä näin kävi :thinking:
nemesis kalafan edition tuli hommattua V.W:n kaveriks :yeah:
dremelin toho tuli hommattua moottoneettistä :D sitte luin spostin että finnvapella olis nemesiksiä.. ei ollu enää ku mä katoin.. grrrr :D
Tuli eilen tilattua nemesis ja äsken sain ostettua toiselta foorumilta H-attyn nempun selkään et tulossa ois mielekästä vapemailia:yeah:
Tollanen tul tänää tilattuu.
Grand Vapor Private V2(Clone) - VaporBreak
Twisti 900mah ja pro tank mini, mukavampi kantaa töissä ja pihalla jotain pienempää kuin mekaanista :D Myös 30ml pätkistä lähti tulemaan
http://img.photobucket.com/albums/v208/croxy/kuva.jpg
Hopeinen kaalimato saapui :) kyl toi hintaisekseen hyvin puhkuu, viel ku tohon sais samalla kuosilla aton ;)
Ja nappi on sen verran jäykkä, että voi pistää pystyyn pöydälle ilman et lähtee tulittelemaan, itellä kun tuppaa tuo lukitus unohtumaan ajoittain :thumbsup:
On se kumma... Olisko tästä viikko kun vaihdoin Nemesis+Kayfun lite setin pois ja nyt sitten eilen tilasin uuden nemesiksen ja just äsken uuden liten -.- näin se vaan taas meni :D sattui sopivasti molemmat hyllyyn herkällä hetkellä niin pakkohan se on tilata...
2 Pottua Jugo Diabloa....:thumbup: Mä niin suosittelen tätä herkkua
^Sitä tässä justiinsa pesurista tulleesta Diablosta imeskellään ja laitoin tänään lisää tekeytymään, kun ei ollut kuin ~10ml valmista kamaa jälellä. :thumbsup:
Mulla kokonaan loppu ja hermot on kireellä kun viulun kieli ja kaikkee PERKELE :D
Pitää tilata ennen kun pääsee loppumaan. :D
Voipi tosin olla, että Espoon miitistä pitää pari pulloa taas itelleen poistaa tuota nektaria. :D
Tosin huomasin tuossa, kun olin jonkun viikon kiskonu pelkästään tota Jugoa, että tuossakin maku turtuu melko nopeasti, mutta muutaman päivän makuhermojen palautusjakson jälkeen taas uppoaa kuin rommi vanhaan merikapteeniin. :p
Nyt se kieli jonnekki, mihin ei aurinko paista....ja nenä kans...X-(
Toi on vaan niin jumalallista eliksiiriä, et mä joudun kohta dumppaa Torot ja Cellarit kuuseen :laugh:
Onneks itsellä viel valmista litkua 30ml ja 2kpl tiivaripulloa odottamassa miksaamista :D
Saas taas nähdä millon hullut suomalaiset tyhjentää joka paikasta varastot ja sitten taas saadaan odotella F5-kisoja kun jonnekin saldoille ovat tulossa.. :sneaky:
Näytti niin hyvältä (hinta siis) että oli pakko tilata http://www.vaportekusa.com/product_p/i-chybrid.htm
Saa nähdä miten toimii :thinking: