Päivi räsäsestä?
Printable View
Kai siitäkin joku menee sekaisin, se heille suotakoon.
Mä oon sekaisin verhoista ja puutarhakalusteista ja kukista ja suunnitelmista :blink:
En ole ennen kukkakuoseista tykännyt mutta tämä Vallilan verhokangas on aivan ihana :love: <3
https://i.imgur.com/y4q96dM.jpg
En oo ikinä tykännyt kukkakuoseista minäkään, mutta kun sisustelin kotia juuri niin ostin makkariin sinisiä kukkatyynyjä[emoji1] kai sitä alkaa tulla pehmoksi..
Minä en ostas vallilaa, vaikka ne imis munaa. Kuosilla ei ole mitään väliä.
Tai, no, ehkä jonkun vitosen patalapun vois siinä tapauksessa hankkia! En halua olla negatiivinen:laugh:
Meillä näköjään on muutamassa huoneessa Vallilan verhot, ei tosin mun ostamia. Onhan noi ainakin erilaisia kuosiltaan, periaatteessa ihan nättejäkin. :blushing:
Kuosilla nimenomaan on väliä ja etenkin väreillä, nimittäin mulle[emoji2]
Rakastan vahvoja värejä ja suuria kuvioita[emoji173] ja vallila nyt sattuu olemaan ainoa, joka tekee suomessa upeita verhoja MUN mielestä[emoji57] kodissakin viihtyy paremmin, kun sisustus on mieleinen.
Ja minä kun luulin, jotta se olis Marimekko :thinking::laugh: Vallila ei taida tehdä mitään Suomessa, muutakuin purkaa kontteja, jostain kaukomailta.
Mitäs ne kukkahattutädit täällä juttelee...
Se olis jo toistamiseen perjantaifiilis tällä viikolla. :thumbup:
Justiin tsuppasin ekan :cheers:
Kohta grilliin vähän liekkiä, et saa syötävää :)
Se on oikein.
Piti itekkin kaupan kautta mennä mut parkissa muistin et lompakko olikin jäänyt kotiin. Onneksi siinä eikä kassalla.
No, ehkä mä en ostakaan mitään sieltä:lol:
2 pihviä, 2 makkaraa, kasa chiliranskalaisia ja 4 olutta myöhemmin.. RÖYH! Ja jatkuu oluella :cheers:
Nosto.Lainaus: