Ei oo tarkoitus valittaa, sorit siitä.Oon aina pärjännyt itekseen, ei ole kyse siitä.
Printable View
Ei oo tarkoitus valittaa, sorit siitä.Oon aina pärjännyt itekseen, ei ole kyse siitä.
Osaan olla itekseen olenhan jo vuosia tottunut siihen, mutta toki on käynyt mielessä, että olisi mukava vanheta jonkun kanssa.Se on ehkä liikaa pyydetty.
No ihan sama, nyt on ihan ok ja toissalta ei oo ressiä toisesta ja voi ajatella vaan itseensä.Ei hitto vois mennä nukku ihan just[emoji4]
Vääränlaisten ihmisten seura osaa olla uskomattoman kuluttavaa. Sellaisten tyyppien kanssa tulee ennenpitkää ongelmia, jotka pyrkivät heti alkuun olemaan vähän liiankin ystävällisiä.
Taakse jättämissäni ihmisissä kaava on ollut aina sama.
Mä nään kaiken kahtena joten aika mennä nukkumsan[emoji8]
***Hei, olen kyllä yrittänyt, mutta kun mulla on varmaan liian kovat kriteerit, ei ole sopivaa löytynyt.
Elän toiveissa, olis kyllä mukava vanheta ja katsoa maailmaa jonkun mukavan miehen kanssa.***
Tolleen vastas mulle vähän niinku tätä aihetta liipaten yks mun tuttu, ku valitteli miehen puutetta....
Naisen puutteesta puheenollen https://incels.me/ tuli tutuksi Kanadan autoiskun jälkeen. Incel- nimitys tulee sanoista involuntary celibate. Yhteisössä miehet purkavat tuntojaan, jotka ovat ns. markkinasegmentin ulkopuolella. Tuo on melkoisen surullista luettavaa ja tuo esiin elämän raadollisinta puolta. Tunnen/tiedän joitakin miehiä, jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa tai edes pitäneet naista koskaan kädestä kiinni. Heille ei kuulu hyvää.
En uskalla ees kattoo. Mut tuntuu olevan nämä ikiyksinäiset aika naisvihamielisiä jonkun laasasen opetuslapsia jotka puhuu alemman ja ylemmän tason miehistä ja naisista niinku ihmisiä arvioitaisiin ku jossain karjamarkkinoilla. Että siinähän ihmettelee kun ei naiset haluu pitää kädestä kii... Kaikki ei toki ole naisvihaajia mutta ne on sitten niitä jotka ei ikinä syystä tai toisesta edes yritä. Harvemmin sitä kukaan tulee ikkunaan koputtelemaan että alaX oleen jos ei käy missään. :D
Hommahan noilla menee karkeasti ilmaistuna niin, että sitä aletaan vihaamaan mitä ei voi koskaan saada.
Onhan se surullista. Mä väitän kumminkin että ongelma on siinä että niissä tai niiden käytöksessä on jotain vikaa. Eli joko ei olla aktiivisia vaan odotetaan ihmettä, tai sitten ollaan liian aktiivisia ja jopa aggressiivisia. Sekä vetelyys että yli-innokkuus toimii tehokkaana karkottimena. Ja onhan niitä naisiakin jotka elää koko elämänsä ns. "vanhana piikana", erona vaan se että ainakaan tietämäni naiset ei kilaroi ja raivoa siitä vaan elävät elämäänsä eivätkä edes vihaa miehiä vaan vaikuttavat tyytyväisiltä. Tosin tutkimustenkin mukaan jostain syystä naiset pärjää yksin paremmin kuin miehet, ja naiset ovat sinkkuna onnellisempia kuin miehet. Se on jännä ero kyllä. Mutta molemmissa sukupuolissa on niitäkin jotka omasta tahdostaan elävät mieluummin ilman parisuhdetta koska onhan parisuhteessa omat huonot puolensa. Vaikka se toki eri asia kuin se että on vastoin tahtoaan, tai ettei ikinä ole ollut minkäänlaista kontaktia. :thinking:
Käsittääkseni tuon ryhmän on perustanut nainen:thinking:Sairasta, että nykyään niin monet "ryhmät" purkavat vihaansa murhaamalla/raiskaamalla/sarjakakkaamalla, yrittäen nakertaa enemmistön viattomuutta.
Vähemmistö on ongelma, vain kun yritetään vaikuttaa enemmistön mielipiteisiin ja vapauteen.
Jaahas jos sitä nousis vaikka ylös, vähän oli rapeli ja pää kipiä[emoji41] nyt vois yrittää haukata jotain ja slowmotionilla vetää loppu päivä.Hieno ilma ulkona, pakko päästä lenkille kunhan vetristyy lisää.
Onnistuin välttämään kankkusen, vaikka vedin kalsarit eilen himassa. Söin juomien välissä eurooppalaiseen tyyliin ja muistin ottaa väliin myös huberia hanasta.
Siinä veden juomisessa on kyllä taikaa. Kyllä sitä kerran vuodessa festareilla jaksaa tissutella pari päivää kun vaan noudattaa sitä oppia että ainakin joka toisen juoman välissä juo vettäkin. Ja se on tosi tärkeetä että ennen nukkumaanmenoa lopettaa ajoissa että ehtii selvitä vähän ja syö kunnolla. Mäkkärin kautta kotiin pelastaa seuraavan päivän :D
Aika jännä tuo vedenjuonti, eikö noissa alkoholijuomissa ole kuitenkin vesi jo valmiina?? ;)
Eiku vesihän tavallaan laimentaa sen mitä on juotu :)
Ei ku alkoholi poistaa nestettä. Siksipä kannattaa syödä suolaista,jotta vesi ei pääse karkaamaan. Venäläiset popsii suolakurkkuja dokaamisen ohessa.
Päänsäryt sun muut heikotukset johtuu usein nestetasapainon järkkymisestä.
Alaa paremmin syentyneet eivät juuri kärsi aloittelijoiden virheistä.
Mä oonkin aloittelija[emoji3]
Hajos muuten imuri justiinsa, onneks kerkesin koko kämpän vetää ennen sitä.
Ens viikolla uuden imurin ostoon.