Katsotaan kuin äijän käy... :cheers:
Printable View
Sen verran haluan pohjustaa, että nuorimmaisellani on adhd ja sen takia on joskus hyvin impulsiivinen eikä ajattele seuraamuksia.Kiltti poika eikä tarkoita ikinä pahaa kellekään ja tämä on eka kerta,kun sähläsi vakavemmin[emoji53]
Olutta menee nyt ihan suoralla pudotuksella alas. Lääkekuuri ohi ja vähän perinteisemmät turrukkeet pelissä. Atmos Labin sikarinesteen kanssa hipoo jo täydellisyyttä.
Mä alan olemaan aika humalassa[emoji12]
Kännissä ja kihloissa on kivaa olla, mutta naimisissa ja krapulassa yhtä helvettiä.
Mä oon kerrsn ollut naimisissa ja toista kertaa ei tule, miehet on perseestä.Juostaan saatana karkuun heti jos tulee vaikeeta eikä osata puhua asioista.
Älä saatana maalaa piruja seinille[emoji23]
Mulla on kyllä punaiset korkokengät ja jotain stringejä mutten myista minkä värisiä, kun en ol aikoihin käyttänyt[emoji6]
Sitä vaan ettei se oikea elämä voi olla aina kivaa ja jeejeejee!!
Kyllä te hiffaatte!
Miru, paistaa se päivä risukasaankin...
Joskus vaan joutuu ooyyamaan piempään. Kokemusta on muksuista ja ...
Mulla menee ihan hyvin jasufin, viime vuosi oli ihan vitun hirveä.Itkin teholla koomassa hengityskoneessa olevaa lastani ja töissä meni kaikki päin vittua.Poika selvisi, mutta sairaus tuhosi hänen terveyttään paljon ja voi olla, että hautaan lapseni ennenkuin itse ehdin kuolla.Olen kuitenkin kiitollinen kaikesta ajasta minkä olen saanut viettää hänen kanssa ja nautin täysillä tulevista vuosista hänen ja kahden muun poikani kanssa[emoji173]
Töissä on helpottanut onneksi vähän eikä asiaa auttanut, että mut jätettiin jouluaattona tekstarilla.Siis mitä vittua?
En tiedä vieläkään syytä, puheluihin ei vastattu eikä edes tekstarilla annettu syytä.Ehkä hän ei jaksanut tukea mua, mutta noin ei asioita hoideta.
Olisin tarvinnut tukea, mutta pakko pärjätä yksin ja onneksi mulla on sisko[emoji173]
No siinä se tuli, en ole katkera oikeasti, mutta joskus vituttaa...
Ihmettelin kakskybäsenä miksi silloiset keski-ikäiset duunikaverit dokas himassa eikä juuri koskaan lähteneet minnekään. Nyt olen itsekin keski-ikäinen ja sama vaiva näyttää kiusaavan.
Taisin avautua vähän liikaa, mutta ihan vitun sama[emoji23]
Saas nähdä tekeekö Miru tänään uuden musaketjun :p
*mut jätettiin jouluaattona tekstarilla* , muistan ton. ei ehkä reiluin teko alkuunkaan. koettelee vaan joskus elämä
Olen jättänyt yhden ystävän tekstarilla, siis entisen ystävän. Tuli vain kerran mitta lopullisesti täyteen enkä halunnut sosialisoida enää millään tavalla. Syy: Kateus ja sen pitkään jatkuneet lieveilmiöt.