Niin no, sulla ne varmaan vaikuttaakin piristävästi.
Hitto tuolla ulkona sataa, toivon ettei illalla enää pahasti tulis, ettei oo ihan märkä rätti lippuja laskiessa[emoji20]
Printable View
Niin no, sulla ne varmaan vaikuttaakin piristävästi.
Hitto tuolla ulkona sataa, toivon ettei illalla enää pahasti tulis, ettei oo ihan märkä rätti lippuja laskiessa[emoji20]
Esa vuke :rolleyes:
Eikö Miru siellä teidän firmassa ole muita töissä kun kaikki pyhät auraat ja liputat? Kaipa noista tulee ainakin hyvät pyhälisät.
Ihan rahan takia haluan kaikki liputukset[emoji3]
Ensi talvena laitan kaikki ylityöt säästöön ja pojan kanssa reissataan ainakin parissa paikassa.Meillä on mielessä islanti, irlanti ja espanja.Käydään kaikissa jos rahat riittää[emoji123]
Islanti on minustakin aina vaikuttanut mielenkiintoiselta. Se kielikin on niin kummallista :) Karua ja pikkuisen jännittävää tulivuorien takia. Eikä ole ainakaan liian kuuma.
Aina on kiinnostanut islanti tosi paljon ja mietin, että etelän kohteita on tullut niin paljon käytyä niin jotain muuta nyt.Poika olisi halunnut japaniin ja mä myös, mutta mun selkä ei kestä niin pitkiä lentoja, kun tulee helposti issias liiasta istumisesta[emoji17]
Mulla ei kestä pää pitkiä lentoja. Tai ainakin ajatus ahdistaa. Suljetussa peltipurkissa oleminen tuntikausia... On se istuminenkin kyllä tosi raskasta. Mannertenvälisillä lennoilla olisi hyvä osata nukkuakin jo ihan ajan tappamisenkin takia, ja sekään ei multa onnistu.
Liput laskettu jee, onneks tihutti vaan vähän.Mä en osaa myöskään nukkua koneessa, se on ärsyttävää.
Apua mun on pakko kertoa, kuulun facessa yhteen kissaryhmään ja siellä on porukkaa maailman joka kolkasta.Tänään tuli uusi jäsen jostain aasiasta oletan ja sen naisen kissan nimi on Pillu [emoji23][emoji23]BUAHHAHAHHAAAA!!!!
Jospa se oli katsellut pussy sanalle vastineita netistä:thinking:
aika hassuja juttuja löytyy, tässä ei kyllä oikein enään sattumasta voi olla kysymys VISION - IN FLY FISHING: Reels, Kalu Big Daddy
Kai on sentään naaraskissa naaraskissa kyseessä?
Kadonnutta nestettä metsästän. Nesteen väri sininen ja vähän jotain purkkaa muistuttava maku.. Aikanaan tuota tuli jostain ostettua / tilattua mutta mitä se oli, dementikko ei voi muistaa. Osaisiko joku arvailla mitä nestettä mahtanut olla ?
Saataisi vaan ollakkin, kiitos !
Heisenberg! :love: Se on loistava adv
Mana Potion olisi mun veikkaus. Mut on mulla ennenkin lottorivit ollut väärin. :laugh:
Heisenberg - hedelmäinen pohja ja kristallinen jälkimaku ??
Mana potion - mustikka-granaattiomena pienellä kermaisuudella
Kaipaan aika ajoin Love Potionia ja tietenkin Pluidia, se oli herkkua[emoji7]
Mana Potionista on mulle aina tullut mieleen joku wunderbaum tms. mutta vois kai se joku purkkakin olla. :laugh: Kun tulin ekaa kertaa Ouluun ja tapasin Pörrin se höyrytteli Mana Potionia. :love: Saattaisi olla Mana Potionkin siis, mutta purkasta tulee mieleen Heisenberg kun purkassa yleensä on viileys. WVS Decode saattaisi myös olla :) Se on ollut mun ikisuosikkeja kans.
Vattu onneks pääsee kohta kotiin, miten hitossa voi väsyttää näin paljon[emoji30]