Huh, kylläpä töksähti esavuke-sivusto! Database error.
Printable View
Huh, kylläpä töksähti esavuke-sivusto! Database error.
Liian vähän Kakkajuttuja, niin Forkalla vieroitusoireita.:thinking:
Huomenna olis postipäivä taas
Huuru kamaa ja karva kamaa [emoji106] [emoji8]
Vois kyllä muulinkin pukata kotio.:)
Istuskelin ulkosalla höyryillä, siinä lintuja kuunnellessani meni täys origennyn tankki bruleeta yhdellä istumalla.:D
:lol: Näinhän siinä todennäköisesti on käynyt, piti vain päästää mun sisäinen itseoppinut nuppitohtori irti hetkeksi. :laugh:
Jotkut unet on kyllä sellaisia että ne muistaa vaikka niistä olisi 20 vuotta. Suurin osa unohtuu, mikä on harmi kun ne on usein mulla niin sairaita painajaisia että olis hauska leveillä niillä kauemmin kuin sen päivän pari. :p Mutta siinä on se hyvä puoli ettei pelota mennä nukkumaan kuin sen pari iltaa. :teaching:
Mä tykkään kanssa tulkkailla unia. Siinä vaan pitää vähän tuntea ihmistä ja kalastella, mitä sejase hänelle merkitsee. Mutta kyllä tietyt ruumiilliset tarpeet tai vaikka kivut vaan saattavat tunkea uniin.
Itellä jos joku juttu alkaa toistua, mietin kyllä, mistä se kertoo. Yksi unityyppi loppuikin, kun selitin sen. Huuhaata tai ei.
Olen muuten myös lukenut Freudin Unien tulkinnan ja Jungin Symbolit, mutta en ihan tenttimeiningillä :)
Ei kellää olis ylimääräsenä DIY Power Bankkiä mihin menis 18650 akut ?
Mikäs se puikko oli kun yhdistää paskarauta -> happosee ?
304 ?
Mulla ajoittain unet viestii hyvinkin paljon asioita alitajunnasta, mutta se on totta että netin välityksellä tuntematta ihmistä on tosi hankala yrittää arvailla että mitä jotkut unet mahdollisesti tarkoittaa (yleensähän ne ei meinaa mitään) eikä ne ole kovin suoraviivaisia tulkittavia. Mulla on ollut joitain toistuvia unia jotka tarkoittaa aina sitä että aika siirtyä eteenpäin elämässä, ja unet tulee jo ennen kuin hereillä on ehtinyt asioita edes miettiä. :D
Miten voi väsyttää.:thinking:just 4 päivää lepäilty.
Huomenna olis patakolmos päivä [emoji40]
Pitäiskö koittaa Shakkia huidella 1 silmällä.:angel: