K101 ja Kanthalit tuli taas tuttua puffin vauhtia, eli tiistaina lähti, tänään kourassa! Kiitos taas sinne puffilaan!
K101 ja Kanthalit tuli taas tuttua puffin vauhtia, eli tiistaina lähti, tänään kourassa! Kiitos taas sinne puffilaan!
Loistavaa toimintaa Puffilta jälleen... Reklamaatiot hoidetaan nopeasti ja ystävällisesti. Unohtunut tavara alle 24h reklamaatiosta postilaatikossa.
Kiitos. :)
SMOKilta tuli seurantakoodi rahtarille. Vielä ei tiedä, mitä laatikoissa piilee, mutta hyvä, että jotain taas tulossa. On niitä odoteltukin:confused:
Nopeasti pamahti tilaus perille ja hyvä niin, että saa festareille pari lisäakkua mukaan. Ainoa miinus tilauksessa oli vaimokkeen "purppura" Evod, joka oli pinkki - väri, joka ei herätä tässä taloudessa hilpeyttä.
Köh,köh....tilasin K101:sen ja hyvin pöhisee...
Nopea toimitus oli! :hatsoff:
Tiistaina (illalla) tilattu ja tänään löyty kotoota kun töistä tulin! Hieno homma :thumbup::thumbup:
Se on kyllä mahottoman mukava kun tilatessa tietää jo varmasti koska kamat kolahtaa luukusta! Harvinaista herkkua näinä aikoina tämmönen... Jälleen kerran iiiiiso kiitos pienestä paketista! :D
Tilasin torstaina tuli maanantaina tyytyväinen olin :) tilasin smokin mega dual coil cartoja pari ja sitte kangerin mt 3 clearoja pari, cartoon oon todella tyytyväinen mut mt3 rupes kurlaamaan nestettä 4h käytön jälkee ja käyttöönoton tein kaikkien taiteen sääntöjen mukaa :( pitäskö mun tehdä tosta jotain reklamaatiota puffiin kun kai pitäs kauemmin ku 4h kestää ? mut noita kartoja aion tilata kyllä lisää ja kaikki muutkin höyryttelytarvikkeet paitsi nesteet varmaankin tilaan tästäedes puffista :)
Ei tuosta voi/kannata reklamoida, MT3 on vaan niin susipaska välillä että se tekee just tuota.
Jos vastaavaa mutta parempaa haluat niin MT3s tai EVOD.
Clearoilla on taipumus päästää nestettä läpi/kurlata, jos ne käyttää kuumaksi eli käyttää tiuhaan/pitkiä vetoja. Neste tulee juoksevammaksi, joka aikaansaa kurlauksen. Asiaan auttaa yleensä jäähtyminen ja sen jälkeen puhallus paperia vasten, jotta putki tyhjenee. Itse pidän kaulassa 2 clearoa, jotta toinen ehtii jäähtyä, kun toista lämmitellään.
Eilen vähän ennen kahta tilattut tuotteet pamahti äsken luukusta sisään!
TAAS ISO KIITOS PUFFILLE! :thumbsup:
P.s missä muuten puffi:n e-nesteet on?
Puffin e-nesteet poistettiin sivuilta kun Valvira suuttui. Privaviestiä pössylle vaan.
mikähän siinä on että puffilta on e-nesteiden mainokset kielletty mutta muilta Suomi kaupoilta ei?
Mulla tuli sillon mieleen kun ne poistettiin, että joku kateellinen on valittanut Puffista ja siksi nesteet on otettu pois, ja muista firmoista ei ole valitettu.
Talking out of my ass, eli ei tarvi kenenkään vetää hernettä nenään :)
sama kävi mielessä mutta eihän tässä maassa ole kateellisia :blink:
Ei ole olemassa kyseenalaisia kaupankäyntikeinoja, on vain bisnes.:D
JESSS!
Äsken DHL-setä yllätti:
MAGNETO SS
http://www.puff.fi/product_thumb.php...pg&w=300&h=164
Uudet SID -värit
http://www.puff.fi/images/kuvat/SMOK_SID_colors_1.jpg
Samalla tuli WOOta ja Gripper VV:tä