Juu vähä pakko nääs kuulua kerhoon
Juu syön rautatankoa ja paskannan kettinkiä
Printable View
Halijaksuja kaikille, aurinko paistaa... Voiko paremmin viikko alkaa. 3 yötä lomaan, laskin ihan itse :)
e. Pitääkö munkin kehitellä jotain menkkaäksyilyjä?
Viimeisimpien viiden sivun jälkeen on ehkä ajankohtaista taas...
Liite 22630
Jomppeli rientää apuun [emoji106]
Saanks mä testata äSSä sun kaivuria joskus?
Mää tiesin että suhun voi luottaa [emoji123]
Ja tällä isoa raekokoa kyytiin
http://files.kotisivukone.com/kiviro...i/kevitsa1.jpg
No no poijjaat [emoji38]
Hyvä olla varovainen hiekan kanssa, voipi mennä helposti paikkoihin, mihin se ei kuulu :D Tällöin tosin runsas siiderin juonti voi auttaa huuhtomaan väärään paikkaan menneet hiekat pois :D
En mää usko että mun naapuri ihmettelisi yhtään :)
Tällä sitten nostas ne putket ?
http://www.havator.fi/Content%20Images/cranes-cover.jpg
PS: kyseinen kone oli juuri duunissa nostamassa pari lämppäriä mukavia ukkoja & sain itsekin leikkiä koneella
No ei kai. Kävin kurkkaamassa viikonlopun tarinoita ja olipa ihan perkeleen mielenkiintoista. Excuse my French.
Eikä ole vieläkään Suboxia tullut meille kotiin :( Ja piti laittaa eilen tilausta tuttuun yritykseen Kiinan-kauppojen kompensoimiseksi.
Työt vituttaa ja ihmiset eritoten :mad:
Puhumattakaan yleisestä entropiasta. Kaikki hajoaa ja kuolee. :crying: Hyvä viikko varmaan tulossa.
Kyllä ne vanhemmat naiset tossa viehättää enempi.. Cersei, ja sit se punatukkanen noita. <3
Muista naisista toki Sansan voi jo mainita koska nyt on jo (sarjassakin) ikää. Dani on erittäin kuohkea kyllä, mut ei missään nimessä kaunein! :)
No eiköhän se yksi kpl riitä, kyllä se sieltä saapuu aikanaan. Tämä ei taida kuitenkaan olla ihan maailman tärkein asia.
Mutta onpa erikoista nähdä Ässän haistattelevan. Ruksi seinään. Tarviiks jotain lohtujuttuja? Voinko virkata sulle kukkasen tai pehmoset tossut?
En millään keksi mitä laittaisi tänään sapuskaksi[emoji51] kauppalista nököttää vieressä ja tuli tiltti[emoji58]
Laxsoppa?
Toi makaroonilaatikko vahvalla koskenlaskijalla on namnam...