Niin siis aattelin et aluks ihan vaa pari tippaa tohon vajaasee 10ml pulloon ja sit lisäilee jos tarvii, sellaseen nesteeseen mihin sen tiivarin uskois sopivan:D
Printable View
Niin siis aattelin et aluks ihan vaa pari tippaa tohon vajaasee 10ml pulloon ja sit lisäilee jos tarvii, sellaseen nesteeseen mihin sen tiivarin uskois sopivan:D
Eipä siitä muuta haittaa ole kuin että saattaa mennä nesteet lavuaarista alas...
Moro..! Aloitin höyryttelyn n. viikko sitten,:)Onko kellä kokemuksia Finn Vape CE5 aloituspaketista..? Akut tuntui kestävän alussa jopa 3 päivää,,,latauksen jälkeen n.päivän..Saako siihen isompitehoista akkua ja pitääkö atopääkin vaihtaa silloin isompi ohmiseen?.(käykö Aspire G-Pover vv +1000mAh akku siihen ja onko ideaa vaihtaa.?).. Käsitin että atopäitä voisi itsekkin tuunailla pesemällä..? Kuinka kauan atopää kestää n,suunnilleen,,?Viikon tai pari peräti 2..? Vinkkejä nesteistä..? Mukana tullut (18mg/ml ) tuntuisi aika vahvalta,laimeampiakin on mutta mausta ei kokemuksia vielä.! Suosituksia seuraavaan tilaukseen jos jollain olisi ,otan mielelläni vastaan.. Kiitos jos joku vastailee..!
Itse aloitin reilu kolme kuukautta lähes vastaavalla paketilla, ja omassa käytössä tuo akku kestää noin päivän. Nuo perus eGo-akut on omasta mielestäni melko hankalia varsinkin liikkeellä ollessa kun akkua on hankala latailla, mutta tapansa kullakin. Jos tuntuu höyryttely nappaavan niin itse suosittelen hankkimaan Vamon ja parit akut siihen niin ei pöhinä lopu kesken.
Samat clearot toimivat hyvin, ja atopäitä ei tarvitse vaihtaa jos et hanki erilaista atoa tarvitsevaa tankkia. Ohmit sulla todennäköisesti 1,8, noilla pärjää ihan hyvin. Jos suurempaa nestesäiliötä olet vailla niin Aspiren Vivi Nova on omassa käytössä hyväksi koettu.
Atopäiden pesu auttaa jonkin verran jos tuntuu siltä että on karstoittunut, jotkut pesevät UÄ-pesurissa, itse liottelen 80% alkoholissa yön yli ja keitän pari minuuttia ja ovat tuon jälkeen lähes uuden veroisia.
Itse pidän makeammista mauista, niin aluksi tilasin Finnvapelta vaniljaa ja mustikkaa, molemmat ihan ok. Nyt odottelen Irlannista saapuvaa pakettia jossa olisi tulossa mm. RY4 ja Caramel.
Itsekin olen siis kohtuu noviisi vielä, mutta jos tuossa nyt on jotain aivan tuulesta temmattua niin eiköhän konkarit oikaise :)
Kiittti tiedoista näin alkuun.. Siis käsitin että isommat akut esim 1300mAh(Aspire G-Power) menee suoraan vehkeen kierteisiin? Nää termit täytyis näköjään oppia tuntemaan ensiksi..:blushing:..Kenelläkään kokemusta kauan isommat akut kestää.? Vai Vamoon vaihto heti kättelyssä...Paremmat savut ja akut syynä..? Täytyypä tutkia vehjettä itsekkin..:laugh: Eikun hyviä savuja "Veijarit"!!
Jos ei modit vielä kiinnosta niin Smokin Aroa (1500mAh) tai Aspiren G-Power, se 1600 mAh:n. Ovat siis myös voltti säädettäviä niin atopäiden ohmeilla ei niin väliä. Kummatkin akut toimii nuilla Aspiren CE5 clearoilla, itellä ei nuista clearoista kokemusta, mutta jos alkaa tuo clearo tympimään niin KangerTechin eVod Glass, Protank tai Aerotank hyviä vaihtoehtoja. Pro ja Aerotankeista löytyy mini ja normi versiot. Normi versioitten mukana tulee koristerinkula millä saa vähän hienommin clearon kiinni.
Kaikista näistä löytyy myös lasitankki niin ei tarvi pelätä että jokin neste hajottaa tankin.
Kyllä noihin ego luokan akkuihin ruuvautuu aikalailla kaikki, kun niistä löytyy sekä ego & 510 kierre. Noista 1300mAh akuista ei omaa kokemusta mutta 900mAh kesti höyryttely tahdista riippuen päivän tai vajaan, joten eiköhän tuollaisella sen yhden päivän höyryttele :)
Nuo VV/VW laitteet ovat varsin mukavia. Säätämällä saa enemmän höyryä ja makua kuin egoista. Toki jos ei vielä kiinnosta moiset niin suosittelisin kokeilemaan vaikka twist akkua, sillä pääsee jo jossain määrin kärylle mimmoista se säädettävien vehkeiden kanssa on ;)
Mekaanista modia olen himoinnut. Tarviiko esim. 18650 olla suojattu akku?
Miten mekaaninen toimii clearojen kanssa, kuten Evod 2 1.8 ohm, Pro tank 2 mini 1.5 ohm ja Vivi nova bdc 1.8 ohm ?
Ei suojattuja akkuja
Mekaanisissa käytetään yleensä turvakemian akkuja. Ja mekaanisten kanssa pelatessa tulisi katsoa, että akun purkuvirta on riittävä käytetyille vastuksille. Clearoille en mekaanista suosittelisi, enemmän ne on rba vehkeille. Harvasta mekaanisesta edes ego jenkaa löytyy...
Kiitti vinkeistä! Olihan se "pakko" tilata heti ainakin twist akku ja kokeilla miten säädettävä akku toimii.. Nyt kyllä luulen että oon "mennyttä miestä" näiden höyryjen kanssa,:laugh: Höyrypään käsikirjan kun luin ,huomaan jo nyt itsessäni selviä "sekoilun merkkejä"! Mutta täytyy myöntää että helpompi on hengitellä ja muutenkin parempi fiilis ,kuin silloin kun tuli vedettyä parikin askia päivässä niitä "syöpäkääryleitä".. Röökiä en meinaa enää vetää,ja nesteiden pitoisuuksien alasajon olen jo aloittanut..! Loppujenlopuksi sama laittaako fyrkat "höyryvehkeisiin",mukaanhan niitä ei saa kun ikäkin alkaa jo painamaan..:crying:
Ymmärrän Konkarin huolen.:)..,mutta 18mg/ml tuntui vaan niin vahvalle,kun viimeisen vuoden vetelin vain kevytröökejä ,joissa 0,6mg oli vahvuus.(50v tuli blaadattua vahvoja röökejä.:mad:.!.)Tilasin pohjanestettä ja 1/2 molempia tuntuisi riittävän..Riippuu varmaan myös nikotiininesteen koostumuksesta?..siksi tilasin muita makuja myös kuin 18mg/ml menhol ,jota olen blandaillut nyt viikon ja 0,9mg/ml tuntuisi riittävän mainiosti, joka on suunnilleen kevytröökin vahvuus?,, Mut kliffaahan tää on verrattuna blaadaamiseen.:laugh:.! On näpräämistäkin kun vehkeitä putsailee ja nesteitä blandailee..:D
.
OK, Kiitti!! ,Pidetään mielessä..ja ilman blandiksia olevaa litkua saatavilla..:D Kyllä tää höyryttely täytyy olla parempi vaihtoehto,koska kondis(ei stondis) on jo nyt noussut ja jaksaa paremmin kiivetä mäkiä...ja käydä sienessä....:yeah:
Moro..! Tilasin Elektosavulta Twist akun,,tuli perille 2 päivässä..:D Höyrypoika oli oikessa,,enemmän savua ja makua...Nyt on tilauksessa vadelmaa ja vaniljaa ja eiku sauhuttelemaan lisää...!!:laugh:
Mitä helvettiä täällä tapahtuu? :D
No tottahan tässä vaan puhutaan :D