Ei tarvikaan vielä ostaa yhtään mitään kun on näemmä vain johdossa vika, taivuttelemalla rupes toimimaan. Pitää kattoa että missä kohtaa se vika tarkasti on ja fiksata.
Printable View
Ei tarvikaan vielä ostaa yhtään mitään kun on näemmä vain johdossa vika, taivuttelemalla rupes toimimaan. Pitää kattoa että missä kohtaa se vika tarkasti on ja fiksata.
No sellaisen ainakin maksoin just pois ans kattoo paljon lähtee naamasta irti :)
Pakko ostaa kun halvalla sai
Hei laitas privana osoitteesi ni nakkaa kuoren sulle matkaan
Mä osti just uure Zoo nuunuun ihana laite [emoji173] ei kuule edes että päälle mutta matosta ei irti lähde kun lutkuttaa nii paljo :)
Oot mun sankari puuhapete kaiken korjaa [emoji173]
Hei jamali sai tänään selkään kun laatikosta ei löytynyt happoja MISSÄ NE ON ! [emoji36]
Ei kiirus ole jamali on ansainnut fillariketjuu perseelle ja selkää [emoji8]
No voi jamalin paskaa X-( Pääsiäinenkö niitä posteja sotkee... Jos ei huomenna tuu niin lähetän uudet
Mä koitan usein kummallisille unille etsiä merkityksiä, mutta tuossa onkin jo vähän mietittävää että mikä se piiloviesti oikein on... :lol:
Tää tulee sitten täysin hatusta, kyökkipsykologi ratkomassa alitajunnan lähettämiä viestejä, mutta hauska aina yrittää :laugh:
Vessahätä symboloi sitä että nolostelet/häpeät jotain asiaa, etsit paniikissa vessaa kun pelkäät paljastavasi muille jotain ja kun tajuat että nehän on kaikki kuolleita eikä välitä, symboloi puolestaan sitä tosiasiaa että oikeasti kukaan ei ajattele sua eikä niillä ole todellista merkitystä sulle, kaikki keskittyy vain itsensä vaikka ihmiset yleensä kuvitteleekin että muut ihmiset niihin kovasti huomiota kiinnittävät. Se että sotalaiva on uppoamassa kuvastaa sitä että ohitat jonkin oleellisen asian/asiat kun keskityt johonkin hetkellisesti tärkeämmältä tuntuvaan asiaan.
Kaikki me patet ollaan pervoja http://i.imgur.com/XMTgv3M.gif
Ei helvetti näitä työpäiviä ku ei oo mitään tekemistä.
Moi kaikki! Tuore höyryttelijä ilmoittautuu!
Tööt! :thumbup:
Terveppä terve! [emoji106]
Osaisko joku kertoa mulle mistä löytäis semmotteen jutun millä maistellaan nesteitä?
Esim 306 drip atomisaattori + drip tip 1,8ohm / 2,6ohm
Tai jos ite haluat tehä coilit niin joku SMOK Caterpillar RDA dual coil korjattava/rebuildable 510 drip atomisaattori ilmasäädöllä tommonen.