Aina keksii jotain. Tai jos ei keksi sanoo silti
Printable View
Ei oo Lehis enää..huone täynnä[emoji4]
Kattelin just viimoset jaksot ulkomaisista sarjoista "This Old House" ja "Holmes on Homes" juutuupista, viddu ameriikan mantereella (toinen sarja oli Kanadasta) talot on joko muovia tai jotain betoni-"lautaa" ulkovuoraukseltaan, osa ilman eristeitä mitä jaksoi sarjan "Host" myös ihmetellä ja ainakin toisessa sarjassa tungettiin jotain PVC-"lautaa" joka paikkaan :blink: hulluja nuo ameriikkalaiset
Siis mikä tää pienet kengät juttu on? avatkaas tyhmälle[emoji51] mun kengän nro on 36 eli tekeekö se musta huonon[emoji37]
No hyi helvetti [emoji38]
Se oli vaan sen hierojan edellinen asiakas :)
Aah, huomenna olis taas fysioterapeutille aika, jos kiusais taas selän lihaksia, viime kerralla tinttas kankkuihin kunnolla :crying: teki kipeetä!
olis viimonen 7 kerran sarjasta mutta tänään lekuri kirjoitti lähetteen uudelle 7 kerran sarjalle :eek:
Tarvis varmaan kohta taas nukkua mutku ei malttais vaan mennä viellä
Mulla ei fyssaritkaan enää auta..se on naprapaatille mentävä[emoji51] toivottaa vääntää mut niin mutkalle, että tuntuu[emoji57]
Tää on jokin OMT fyssari, OMT? OikeinMegaTuskat? :evil:
Ja KK saikkua, huh.
Harmittaa kyl ujosti festien väliin jäänti jälleen, ei vaan kykene kahes paikkaa olee yht aikaa
Levotonta läppää taas kun oon pois... Piti kattoo nauhalta eilinen silta. Se naispolliisi on huippu!
Pirun hyvä sarja[emoji106]
Harvoja mitä seuraan :)
Soon nyt öit kaikille [emoji173] [emoji8]
On se nyt saatana ku mulle soitetaan ja kysellään ja raivotaan eilisestä kuormasta. Mun syyhän se on et koko systeemi on tehty päi vittua? Ja mun pitäis kattella kelloa kokoaika kun kuormaa teen et onko kaikki lavat ollu valmiita siihen mennessä ku niiden sopimuksen mukaan pitäis olla.
Ainahan syyllinen löytyy jostain, jos ei juuri se tietty kaveri ole paikalla niin osoitetaan lähimpänä olevaa.
Paska se valuupi aina alaspäin, valitettava työelämän realiteetti.
Matkustaja valittaa liikenteen tilaajalle (HSL) yrmystä kuljettajasta -> tilaaja välittää valituksen liikennöitsijälle -> liikennöitsijä ottaa kuljettajan puhutteluun -> kuljettajan mielestä palaute on vittuilua ja näyttää edelleen yrmeältä -> matkustaja valittaa liikenteen tilaajalle (HSL) yrmystä kuljettajasta....
Havaintokuva :D
Liite 23438
Sain muuttoporukan liemet kypsymään, 3x30ml, TPA:n RY4 Douple, Mb:n RY4 ja yllätysliemi DV:n DY4. Lisäksi on muutamia jo valmiita ja päälle Snake Oil joka on muuton aikaan kypsynyt hiukka reilun 3 viikkoa.
Täytyy vielä kysellä mitä sapuskaa porukka haluaa syödä, toivottavasti pääsen ihan tilauspitsoilla. :whistle:
Nostin niksoja (1,8 -> 3) että sais vähän kulutusta kuriin. Nyt humisee päässä :D
Komiat lomailmat olis.:) Olis vaan lomaa, eikä töitä koko loppuvuosi.:popcorn:Niillä eväillä mennään, mitä annettu.:wheee: