Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Voisin nakata ton vv gripperin lainaan yhen akun kanssa jos porvoosta jaksat vantaalle ajaa. :D
Mutta asiaan. Kattonu paljon faija kuihtunu tässä viimisen parin kuukauden aikana ja edelleen jaksaa jauhaa tota samaa 'Ei tässä mitään'-paskaa.
Vituttaa, ku tietää kuolevansa näillä näppäimillä, mutta edelleen pitää esittää jotain muuta, ku ei halua olla muille riesaksi.
Mutsiki koittaa tsempata, ettei ukolle tuu paha fiilis.
Paskaa... Ite oon ihan rikki faijan takia. :-\
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Joo en tiiä. Ei tässä muuten mitään maailmanloppua olis, mutta yritäpä nyt tähän hätään hankkia jostain uusia laitteita. Olis ees vähän aikasemmin kosahtanu, niin olis ehtiny ennen viikonloppua + joulua uuden tuubin vaikka hommaamaan.
Tästä tampesterin keskustasta löytyis pari ylimääräistä woota lainaan, jos tarviit? Kartoista en ole ihan varma, et löytyykö vielä sopivia noihin. Laita vaikka yv:tä jos kiinnostaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Zpster ja Dkettu, karma is abitch! :)
Mitä helkutin pahaa ootte tehny ku ootte öahjottanu/myyny ja silti iskee karma.
Pistin karmalle kampoihin ja korjasin Rivan, taas pöhisee :)
Ei maistu höyry pienessä kuumeessa ja kurkkukivussa. Pakko tässä on ottaa vähän terästettyä glögiä. Jos maku löytyisi. :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Voisin nakata ton vv gripperin lainaan yhen akun kanssa jos porvoosta jaksat vantaalle ajaa. :D
Mutta asiaan. Kattonu paljon faija kuihtunu tässä viimisen parin kuukauden aikana ja edelleen jaksaa jauhaa tota samaa 'Ei tässä mitään'-paskaa.
Vituttaa, ku tietää kuolevansa näillä näppäimillä, mutta edelleen pitää esittää jotain muuta, ku ei halua olla muille riesaksi.
Mutsiki koittaa tsempata, ettei ukolle tuu paha fiilis.
Paskaa... Ite oon ihan rikki faijan takia. :-\
- Jos saan ehdottaa.. Otat ja viet faijas kaljalle.. retkelle.. ihan minne vaan kaksin, ilman mutsias!!.. ja puhutte asiat halki! Jos tilanne on toi mitä kuvaat, niin nyt olis aika puhua.. jookos!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyrymummo
- Jos saan ehdottaa.. Otat ja viet faijas kaljalle.. retkelle.. ihan minne vaan kaksin, ilman mutsias!!.. ja puhutte asiat halki! Jos tilanne on toi mitä kuvaat, niin nyt olis aika puhua.. jookos!
Ollaan saatu puhuttua asiat selväks kyllä ja oon muistanut mainita tosta teräsmiehen roolin tarpeettomuudesta, mutta ei ukko voi itelleen mitään. Keuhkosyöpä vie miehen hautaan, eikä sille mitään voi. Kaljalle ei voi äijää viedä näillä nykysillä opiaattilääkityksillä, eikä kyllä ukko pystyisikään. Ollaan tilanteessa jossa pelätään että kestääkö mies jouluaattoon asti edes. Ikää kuitenki jo huimat 59v.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Ollaan saatu puhuttua asiat selväks kyllä ja oon muistanut mainita tosta teräsmiehen roolin tarpeettomuudesta, mutta ei ukko voi itelleen mitään. Keuhkosyöpä vie miehen hautaan, eikä sille mitään voi. Kaljalle ei voi äijää viedä näillä nykysillä opiaattilääkityksillä, eikä kyllä ukko pystyisikään. Ollaan tilanteessa jossa pelätään että kestääkö mies jouluaattoon asti edes. Ikää kuitenki jo huimat 59v.
- No nyt oot sitten faijas lähellä niin paljon kuin voit! Mä oon itekkin sairastanut syövän ja se ei oo helppoa itselle, eikä varsinkaan läheisille! kaikki aika mitä vietät nyt faijas kanssa on arvokasta paitsi faijallesi..mutta myös sulle!
Voi jumalauta! Se tunne kun ottaa Diablon povarista ja tajuaa, että tankki jonka tunkenut neulalla täyteen juuri ennen lähtöä on täysin tyhjä! Nestettä ei ole povarissakaan, joten eiköhän se sit jonkin autoon valunut...
Saatanan meshivehkeet! Ja neulaahan en mukaan ottanut, eipä liiku toi neste tuosta pullosta tankkiin kovin iisisti.
Nyt höyrytään penellä ja provarilla, mutta vituttaahan tämä! :(
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Helberth
Tästä tampesterin keskustasta löytyis pari ylimääräistä woota lainaan, jos tarviit? Kartoista en ole ihan varma, et löytyykö vielä sopivia noihin. Laita vaikka yv:tä jos kiinnostaa.
Nappaan tästä kiinni jos en saa lähipiiristä hätäapusettiä kasaan. Eli pidetään mielessä. :)
ja voi ny hyvä vittu että lykkäs jonku ripulin sopivaan aikaan.. Aamupäivästä just naureskelin et eipähän oo ainakaan norovirusta ku piti semmosella voimalla puskee paska pihalle ja nyt.. Ei helvetti..
Noh, toivotaan nyt kuitenki tässä vaiheessa et syyllinen on vaan jotain mitä oon tänää syöny tai juonu, jos ois ollu vaan vähän pilaantunutta
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Nappaan tästä kiinni jos en saa lähipiiristä hätäapusettiä kasaan. Eli pidetään mielessä. :)
Löytyy siis akut, laturit, tankit settiin. :)
Eihän tämä nyt oikeen edes ärsytä, pikemminkin herättää ihmetystä. Emäntä se on joutilaana siivonnut joulusiivousta ja panostanut todella! Noh annas olla, minä sitten tänään osallistuin tähän siivoushommaan :) Siivoilin siis samoja paikkoja! Karmee naputus kuinka huonosti teen hommani, on likaista jokapuolella :o MITVIT kysyin, sinähän tähän vimosen päälle olet jo kaksi pvää panostanut!? Itkupotkuraivari, muistatko saatana 5v sitten kun vittuilit sille ja sille, se ei tykkää sinusta! :o :o :o :o :D Mikä vittu naisissa on vikana?! :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Eihän tämä nyt oikeen edes ärsytä, pikemminkin herättää ihmetystä. Emäntä se on joutilaana siivonnut joulusiivousta ja panostanut todella! Noh annas olla, minä sitten tänään osallistuin tähän siivoushommaan :) Siivoilin siis samoja paikkoja! Karmee naputus kuinka huonosti teen hommani, on likaista jokapuolella :o MITVIT kysyin, sinähän tähän vimosen päälle olet jo kaksi pvää panostanut!? Itkupotkuraivari, muistatko saatana 5v sitten kun vittuilit sille ja sille, se ei tykkää sinusta! :o :o :o :o :D Mikä vittu naisissa on vikana?! :D
Stressi sitä se on, ja halauksen ja kiitoksen ja mä todella rakastan sua, sitä se Esa sulta odottaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Stressi sitä se on, ja halauksen ja kiitoksen ja mä todella rakastan sua, sitä se Esa sulta odottaa.
+1
Pitäis itsekkin muistaa emäntääni useimmin kiitellä ja hellyyttä osoittaa.
Kyllä mä kusettaa osaan, mutta jos rehellinen pitäs olla niin eihän naisen ja miehen suhteesta tulis hevonvittua 40+v kesken, nää on niin nähty nää jutut :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Kyllä mä kusettaa osaan, mutta jos rehellinen pitäs olla niin eihän naisen ja miehen suhteesta tulis hevonvittua 40+v kesken, nää on niin nähty nää jutut :D
:D
Tähän aikaan aamusta ei ole vielä kerinny mikään ärsyttään, kun ei kinkun paistopussikaan revenny kun tungin sianpersettä uuniin :D
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Viimeisiä viedään, piti oikeen kuva ottaa "aamulypsyllä" . Kohta alkaa vituttamaan ihan oikeastihttp://img.tapatalk.com/d/12/12/23/e8yjuved.jpg
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Painajaismainen tilanne.
Eikäkö nythän mä vasta hokasin että huomenna on jouluaatto ja joululahjat ostamatta.
No ei tuolla kylällä onneksi ketään muita varmaan oo kun kaikki on jo tietenkin joulunvietossa niin voi rauhassa shoppailla. :D