Nyt tähdätään 6000 [emoji6]
Printable View
Nyt tähdätään 6000 [emoji6]
Ota nyt tavoitteeks päästä ykköseks samoin tein viestimääris ;)
Multa puuttuu vielä vähän viistonnisesta, taidan sit lopettaa kun on tasalukema :D
Ei mulla ole hinkua olla ykkönen[emoji23] enkä mä muutenkaan kirjottele järkeviä täällä.Pelkkää paskaa ja ajantappamista[emoji1]
Höpöhöpö. Ja parempi seki ois ku tyhjä sivu johon ei tuu päiviin mitään.
Niin no, nyt sinkkuna taas huomaa viettävänsä enempi aikaa täällä, kaipaan kyllä aikuisten kanssa jutustelua selkeesti[emoji2] töissä menee päivät välillä yksin ja yksin mä teen töitäkin.
Iltasin on tylsää välillä..
Ite oon tyytyväinen et mukulat nukahti ni saa olla hetken hiljaisuudessa. Töissä saa tarpeekseen aikuisista. Vaik välillä tuntuu et ois kerhossa töissä ku kuuntelee keski-ikäisten ukkojen kiukuttelua.
Ai ukotkin kiukuttelee[emoji3] mä tykkään enemmän työskennellä miesten kanssa, ne sanoo asiat suoraan ja rehdisti eikä juorua selän takana.Meillä äijät on aika kovia juoruumaan kylläkin, se oli yllättävää[emoji52]
Muijat on sellasia kaakattajia välillä, tosin mulla on kivat työkaverit niin naiset kuin äijätkin.
Voi kuule. Ne ne vasta kiukutteleekin. Kotona kuuntelee emännän kotkotusta ni sit ne kotkottaa töissä. Ja juoruaa selän takana koko ajan. Ite sanon yleensä vähän turhanki suoraan ni joku ottaa aina itteensä.
Jep, ihmiset on mitä on, mutta jatkuvasti valittavat ja narisevat ihmiset jaksaa ärsyttää, toki teen itsekin joskus niin, mutta jos se määrittelee koko elämää niin pitäis tehdä jotain.
Tuli tänään vastaan tällainen lauma mettätiellä.
Yli tusina niitä oli. Kameran zoomin takia heikko kuva mutta eiköhän siitä saa selvää.
Liite 32160
Mä en saa selvää[emoji20] peuroja?
Lähtikö mukaan kontissa?
Tänään(kin) ryypätään. Huomenna helsinkii
Peuroja joo mutta ei valkohäntäpeuroja.
Ei tullu mukaan konttiin.. tällä kertaa. :)
Ens kerral sit pyssy mukaan varuilta ;) Laita sit piffit tännekki :D