Ei sillä ookaan väliä, ainakaan mulle.
Printable View
Ei sillä ookaan väliä, ainakaan mulle.
Meilläpäin ainakin ennen otsalamppujen yleistymistä pidettiin taskulamppua suussa jos piti jotain rassata niin että tarvi molemmat kädet käyttöön. Ei sekään varmaan älykkään näköistä ollut.
:yawn: Onpas kyllä harvinaisen ankea maanantaiaamu.
Niin enhän mä muistanut vastata kun napisin sinun muististasi (josta ei ylipäätään pitäisi näillä ikälukemilla huomautella). Klasit siis. Ikäni olen ollut likinäköinen, aikanaan aika paljonkin. Viimeiset ~10 vuotta miinukset on vähentyneet pari numeroa (!) ja viimeiset pari vuotta on pitänyt alkaa tutkia pienet präntit ilman laseja. Laser tuntuu edelleen ajatuksena liian pahalta ja seurauksetkin hieman arveluttavat, joten kiitos ei toistaiseksi. Hyvänä puolena tässä on se, että kuulemma tulen näkemään ilman laseja lähelle loppuelämäni eli plussalle ei mennä. (En aiemmin edes tiennyt, että likinäköisen ikänäkö tarkoittaa vain vähemmän miinusta.) Hyvähän tuo on kuitenkin nähdä myös työskentelyetäisyydelle kuten vaikka näytölle tyydyttävästi.
Ankeesti alkoi aamu mullakin, kissa huusi ja oksensi yöllä..keksipä tulla pierun hajuisena viereen[emoji43]
Välillä tekis mieli#**"#**
Huonosti tuli nukuttua[emoji45]
No joo[emoji23]
mutta oikeesti mun iso kissa on kova pieree ja se haisee hirveelle[emoji40]
Olit muuten oikeassa ragnarökistä, tosi hyvä leffa ja musa[emoji106]
On vaikuttanut näppituntumalla, että täällä olisi lunta melko paljon. No ilmeisesti on kun keskustaa lähin lumenkaatopaikka jouduttiin sulkemaan. Sulaakohan nuo kaikki juhannukseen mennessä...?
^ Pienoinen mahdollisuus on olemassa https://www.accuweather.com/fi/fi/ku...onyr=5/01/2018
.
Hiton kesäaika, kellon mukaan olis iltakahvin aika, mut kroppa on eri mieltä :(
.
Tämä. Sisäinen kelloni elää vielä aikaa ennen iltauutisia (niitä Ylen 20:30), mutta ollaankin jo iltaysissä. Taas menee muutama päivä rytmin mukauttamiseen kesäaikaan ja saisi EU ottaa tiukan vaarin Suomen aloitteesta ja lopettaa tämä typerä kesä-/talviaikapelleily. Koko touhusta ei ole hevon hiton hyötyä ja luulisi, ettei tässä ole korkeammilla tahoilla kenelläkään rahaa kiinni, joten miksi pitää kiinni tästä vapaaehtoisesta jetlagista kahdesti vuodessa? Lisäksi vatuttaa liian valoisat illat :mad: Prkl, olen onnellinen vain kun sataa.
Minäki vihaan valoisia iltoja! Mikähän siinäkin on? Tykkään talvesta, kun on pimeää, pimennysverhot ei oo kuitenkaan sama asia vaikka auttaa.Kesällä nukkuminen on aina hankalaa[emoji20]
.
No todellakin[emoji41]
Jos vielä yömyssyn ottais Jim Beamista?? :cheers: