Diapamit hyvä mies, diapamit. Elä nyt ota pulttia noin herkästi, menee muuten internetin käyttö hankalaksi :sneaky:
Printable View
Diapamit hyvä mies, diapamit. Elä nyt ota pulttia noin herkästi, menee muuten internetin käyttö hankalaksi :sneaky:
Pointti oli, että elä välitä. En mä nyt nähnyt tossa sun kommentissa mitään kovin pätemishaluista tarkoitusta :D
Muttakun muttakun on helpompaa saada hlökoht apua kun tekee oman ketjun ja ja ja...
Elä ota turhan vakavasti kaikkea, ois ehkä pitäny laittaa hymiö perään :)
Onneksi ei ollut kyse H-Attystä.
Suussa maistuu veri ja ikenet on hellänä hammaslääkärin jäljiltä, joutuu nähtävästi soppalinjalle toviksi, kun ei oikein viittis pureksia. Soppaa siis!
No ainakin saivat pari hammasta porattua ja paikattua alle puolen tunnin. Tehokasta toimintaa etten sanoisi.
Toivuit edellisestä vitutuksesta.. höh.. mua vituttaa aina kun avaan forumin ja vähintään pari pv sen jälkeenkin
Jatkuva ihmetys kadonneesta talonpoikaisjärjestä ja kasvaneesta uus-avuttomuudesta on seuranani siis päivittäin. :blink:
:evil:
Ja joskus vaan ei ne hakusanat kohtaa sitä mitä hakee. Itekin haeskellut infoa jos jostakin asiasta, mutta joskus niille on omat slangitermit niin setvippä niitä sitten.
Mutta noin yleisesti ottaen Hakuun kirjoittaminen ja NÄYTÄ VIESTEINÄ helpottaa elämää paljon :)
Tänään on tääs tämmöinen päivä... Poltin karstoja pois setupista vaikkei pakko olis ollukkaa -> pukkas hotspotin samalla -> lanka poikki kun pulssittelin -> 11 u-wickiä misteriin... -> nyt on paikoillaan setuppi joka on ihan perseestä, kusee nesteet ja muutenki paska mutta enää ei jaksa tänään. On se saatana kun toi .32 poksuu poikki heti tokalla pulssilla tai sitten sulattaa ittensä wickiin kiinni. 8 kertaa koitin ja siirryin .25 lankaan huomenna jatketaan harjoituksia tänään vituttaa liikaa kun toi 1v kummipoika on yökylässä ja sekin jo alkoi nauraa mulla :D
Täällä poijasta on tullu sellanen papukaija että pakko siirtää toiseen huoneeseen jos sattuu oleen tosi huono setupointi päivä :D
nyt vituttaa suunnattomasti kun tönäisin puolikkaan kupin kahvia nitecoren laturin sisuksiin:facepalm::mad:
Doh, ei kannata vetää niitä parin kolmen kiepin ihmeitä :) 4-6 kieppiä ni ei heti pala lanka kun napin lyö pohjaan. Ei kait niin kiire saada höyryä että huone usvassa kun napin käyttää pohjassa..
Paakoneesta palo virtis, eika meinaa tulla kirjottamisesta mitaan kun ei viitti saataa varakoneen Latvian *tai joku( kieliasetusta Suomeksi.
Söin leipää vetäsin muruja väärää kurkkuun yskin nii kovi et lens laatta ja nyt on kurkku kivasti saatanan kipee jeeei :D (Y)
Viisaudenhammas mätänee suuhun ja julkiseen hammashoitoon vuoden jono. X-( Ja työttömänä ei paljoa yksityiselle mennä. Vittu. Onneksi on kaljaa ja buranaa.
fdafa
EDIT: apsdha. Pahoittelen: väärä hälytys.
Muistikampa tai kaksi paskana ja mansikka makutiivari pilaantui.
Tuossa tosin tulee se, että moni muukin on keksinyt saman, yleensä yhtäaikaa.
Yli 38 astetta kuumetta. Heti "aamusta" (vasta heräsin). Jee.
Huvikseni rupesin näpräämään setuppia Magoohin. Näytti kuivana hyvältä, eli alustus ja kasaan ja mehut tankkiin -> höyryttelyä dry hittiin asti ja nestesyöttöä neljänneskierros auki -> yhet hyvät höyryt ja sitten lorotteli tankin tyhjäksi. Yritin kahdesti hienosäätää setuppia ja molemmilla kerroilla sama.
Vittu, koskaan ennen en oo setuppia noin ryssiny perkele. Nyt parit kaljat nassuun..
Joo, mutta alan jo uskoa että ei oo vittu käyttäjävirhe. Koskaan ennen oo tuota tehny. Vittu, väännän pian meshistä siihen setupin...
Kyllähän sä teit sen setupin neulan ympärille ettei oo liian syvällä kupissa?
Hitusen heräs kyllä epäilys kiinalaisesta toleranssista.
En, mutta ronklailin sitä kyllä meisselillä passelimpaan suuntaan. Ja pointti oli siinä että joka vitun ikinen setuppi tässä reilun kuukauden aikana on onnistunu jotenkin. Ja ainoat vuodot on tullu tyyliin 50 asteisessa autossa nestesyöttö täysin auki. Vai oliko perkele peräti pari kuukautta..
Edit. Paha sanoa kun on ainoa mun käpäilemä kappale, mutta osat istuu hyvin ja kierteet on hyvät jne jne.
Mitä mä täällä teen.. http://img.tapatalk.com/d/13/10/20/qudynybe.jpg
..missä se kaljatiski, hmmm.
Huh huh, nyt oot ittes pahaan paikkaan pistänyt...:lol:
Voi elämänkarut kävyt. Pari päivää käytössä ollut clearo vuotaa... Onneksi olin kaukaa viisas ja tilasin T3s mallia kaksi sekä herätteenä Finnwapen mallia kaksi Mallujen kaveriksi. Näinköhän otti itseensä tuosta mehusta mitä laitoin vai mikähän hitto tuolle tuli??? Vai onko nämä cleasorot oikeesti näin saissea?
Voi vittu, 8 päivää hypänny metsässä misterin kera, välillä saanu puhaltaa tipistä käpyjä pienemempiä metsäntuotoksia pois :banghead:
On kyllä hybridi ollu semmosessa kestotestissä et oksat pois :D
Rupee kyl huomaamaan et tehot tippuu, varmaan saa vetää huomenna atomeiks ku pääsee kotiin :o
Tulit sitten ärsyttää ketjuun oikein ilkkumaan kun siellä äijien kanssa saunotaan, etsitään kaatoa, otetaan kaatoryypyt ja nautitaan Suomen kauniista luonnosta :laugh: Minä istun perse homeessa vieläkin töissä, jonne lähdin taivaltamaan kokonaiset 4km aamulla 07.30. Täytyy varmaan itsekin käydä tenttimässä kortti, että jos vaikka pääsis edes sorsalle joskus.
:D Ei kaatoja omalle kohdalle sattunu vaikka muutamaa päässy tähtäilemään. Kaverin 14-vuotiaalle pojalle ollu "guruna" ja koittanu hakea sille paikkaa ensimmäiselle kaadolle :)
Mulle ihan sama vaikka vaan tähtäilen ku ei oo sitä 10-piikkiä tai yli oo tullu vastaan :banghead: 6, 8, ja 9-piikkisiä on useampi :D
Kämpän seinällä ois tilaa sille +10-piikkiselle :o
Se jeesaa kummasti:)
Oisko T3 atopää, siitä kun puhui ja omaa evotustaan kirosi?