Xl mister tai vaihdoilla itseassa
Printable View
Xl mister tai vaihdoilla itseassa
Joyetech eGrip + rba base Elektrosavulta.
Pink Mulelta kasa tiivareita, kanthalia ja egripiin skini.
IPV v2 ja mini Subtankki kirpparilta! :wheee:
Zero modz 50 W lööni (EI g-sensor malli)
istick 50w pre-order, cloud by wotofo, lankaa ja japsi punpulii :)
Kuro Coilerit arvatkaa mistä...
Arizonalta! :blink:
Kuinka monta raipaniskua tästä seuraa?
Siitä että ostit ne Kurot vai ostopaikasta?
Eiköhän se ostopaikka ollut raipaniskujen arvoinen monen mielestä :D
Toivottavasti kamat löytää perille.. Itse en uskaltaisi tuolta tilata :D
Kolme kertaa olen tuolta tilaillut ja aina tullut kamat päivässä perille. Ehkä olen sitten ollut onnekas. :)
Mähän käväsin riihmäeltä hakemassa vanhan liiton evod ykkösiä. Pitää perkele olla pari idiootinvarmaa höyrystintä matkassa aina mukana.. Sen oon saanut huomata tän harrastuksen kanssa...
Postista kanssa hain sitten puoli häveten mun el-toro tilauksen. Sitä odotellu postilaatikkoon kun pieni lapsi jouluna viikon päivät ennenkun hiffasin HOL ketjun luettua että nehän tuleekin postiin.. :blushing:
Mutta maistuu jukulauta hyvälle tällaiset raa'at maut taas ton mehukatti kuurin jälkeen. :P Eden ja Cigarillos kokeiltu vielä iltaselle jää toi puros darkken!
Tiivareita Atmos Labilta, butelska ja Tobh 30mm v4+pari drip tippiä.
Nautilukselle vielä mahdollisuus näyttää toimivuus, elikkäs 10kpl BVC atoja puffilta. Hintaa kerty 25e alekoodilla, en hirveesti nää järkee kiinan tilailuihin.
MBV-tiivisteitä läjä
Etyylimaltolia
40ml DV Menthol-tiiviste
15ml Mr. Cookie
pulloja
Copsan Snake kiss ja Don Key Kiss
Vielä jostain etsisi VG-pohjaa
Libertyltä kaikkia kolmea Jalippoa parit putelit tiivareiksi
Mixnmatchilta PG niksapohjaa
Akkulasta muutama kappale Sumsangin 25Rää ja LG H2:sta :glare:
Pink-Mulelta pohjia pari litraa, muutama tivari + makuja.
FastTechiltä Kato Squarebox clone+ curved drip tip + modiosia mm. 510 connector, magneetteja
Tiivareita, pohjia ja lisää tiivateita. ☺
ajattelin päivitellä molemmat luotto expromizerit uusilla topcäpeillä, postiruuveilla ja eristeillä... josko ne jaksaa taas vuodenpäivät eteenpäin.
M&M:stä ostin 100MG:tä, PG:tä, VG:tä sekä banaani ja tuttirutti aromaatteja. Puffilta oomisia atopäitä jokuisen.. Lähdin siis tilaamaan niitä atopäitä.:rtfm:
Briteistä vähän modia ja clearoa..
75 metrii kanthaalii.Jos tolla muutaman coilin vääntäis:thumbup:
Vicious ant the prodigy
Vihdoin jostakin sai ja viel päivitetyn version :yeah: Goblin v1.2 RTA from Youde.
http://www.bavapes.co.uk/goblin.html
Kerrohan hieman aatteitasi laitteesta kun olet päässyt sinuiksi sen kanssa? :) monta kertaa ollut myös se ensimmäinen versio korissa mutta en oo vielä uskaltanut.
E: taas pyörittelin goblinia ostoskorissa ja nyt ruokkiksen jälkeen ajattelin että paskat, mä tilaan sen. --> OUT OF STOCK (bavapes) nopeet syö siis hitaat taas.
Goblin piti tilata itekki :) kahtoo nyt millane on
Smokin M80 plus tuli tilattua ja viikonloppuna lähti Steamroller SX modi tilaukseen.
Vapetalolta tiivareita testiin
3x 100ml pullo
1x 200ml pullo
Apteekista. Jännä, että tuo 200ml puteli maksaa melkein nelinkertaisesti desin lekan hinnan.
Mister V3 kirpparilta, Tobeco TURBO RDA, Tobeco Doge V4 (??) ja vähän kanthalia varastoon.
Ei Temonen voinut vastustaa Turboa? :lol:
Edit: nakke, no paljonko ne 100ml putelit sitten maksoi? :) Ja oliko lasia / muovia?
Ensi vapemiitissä viheltää! :D
Jalamari juissii x 4 ja 0.65 kanthalia 5m vapetalolta, saa nähä millasta kettinkiä toi ny on.:D
Eleaf lemo ja varalasi, 120 lappua mujia.
Kaffee tiivareita eilen ja tänää varmaa 30 erillaista :)
Paxin imuri tohon viereen, ni saa henkeä sisällä.:rolleyes:
tiivareita nippu jeeee
Foorumilta toinen neljäkymppinen höyryhai, että saa nikkelille varalaitteen. Tosin minun säkällähän ne porsii kumpikin samaan aikaan.