Pikkasen turhan pitkä matka tulla
Printable View
No jos oot niin varma että riittää :D ja takuu yhtä hyvä ku maalauksessa minkä se teki, kuva jäljestä http://images.tapatalk-cdn.com/15/08...2efec120e4.jpg
Oon jopa kuskannu jonku 200 tölkkiä kaljaa kerran! Appiukko tosin kuskaa täyspäiväsesti ja on alivuokralla meidän terminaalilla. Voin yrittää lainaa lavallista lavoja?
Ainaki kaikkia alkaa taiteellisesti laulattaa?
no eihän se honkajoen luujauhotehas niin paha paikka ole, pari kertaa kuukaudes sielläki piipahdan, pahempi haju tuli synnyinkodissa ku oli kompostisuuli mäen takana mistä se tuulahdus tuli jostain 80 asteisesta peltihallista missä sisäelimet muhi :D
no atria ny on atria, siellä mennään ihan eri meiningillä tällaseen pieneen mitättömään firmaan verrattuna :D vaikkakin porin rekoringistä on kehkeytyny aika hyvä kivijalka meille ja on sentään suomen 2. suurin tällähetkellä :D
Mä kävin aikanaan Atrian tiloissa hierojalla. Se ei ollut sillai rentouttava kokemus, kun alueella leijaili sellainen palaneen nahkan katku.
Alkujumppa suoritettu = aamua varten nishiki road master vm.84 gummeihin ilmat kohdilleen @5bar per gummi.
Huomenna aamulla (yöllä) pitäis duuniin tolla rullata.
joo no, ensin ne tarttee muutaki voitelua, vaikka rypsiöljyä hyllystä sellane litra purkki ni johan ne alkaa olemahan :D
Valitettavasti se haju ei muistuttanut pekonia. Toki se saattaa jonkun hajuhermoja hyväillä, mikäpä olen arvostelemaan. Ja hieroja oli hyvä, varmaan harjoitellut kunnon otteita ruhoilla. Sittemmin onneksi siirtynyt mukavampaan paikkaan.
Tällai naisena kun siitä hierontapöydästä näkee miehen jalat niin ite tykkään jos olis pitkät housut ja sukat jalassa. Jotenkin ankeaa katella karvajalkoja ja sienikynsiä.
ja mää aina juttelin niitten kuskien kans mukavia :D yksiki leipäkuski oli aina siinä puoli kuuden aikaan ni kereettiin juomaa kahvit ja rupattelemaan :D