On
Printable View
Selittäkääpäs nyt viimeinkin, että mitä vittua te tuolla postcountin nostatuksella whineätte?
Ei sillä saa edelleenkään mitään vai onko tuo vain joku kohtuunkuollut yritys olla piikikäs?
Ja toinen, oma lemppari "Tyhjänpäiväisiin sananlaskuihin turvautuvat ne, joiden henkinen kapasiteetti ei muuhun taivu".
Metkoja nuo sananlaskut.:D
Kyllähän sä nyt herra paratkoon tajuat paradoksin, jonka juuri ulostit?
Minäkin oon jo melkein höyrykone, ja oon ehdottomasti sen tittelin ansainnu tän joyetechin pillin kanssa. Niin sanotusti muilla täällä on moottoripyörät ja mä tuun mankilla perässä. :D
Ps. Ainoo oikee moottoripyörä on Kawasaki Ninja, muut on prätkähiirille. Ja kaikki pitää katsastaa ku autotki.
Toiminee tuo ninjakin, lyhyille ja ihmisille jotkä pitävät polvet sarvissa asennosta :D
Se taas riippu oliko se ZZR vai ZX-12R Toinen niistä on ninja toinen ei, toinen kyykympi kun toinen ;)
E. ja nykyinen nopein sarjavalmisteinenhan on 1400cc ZZR joke ei ole ninja, sitä ennen se oli hayabusa?
EE. Serkku poika nimittäin oli vaihtamassa busaansa uuteen zzr:rään, kunnes vaimo ilmoitti että pyörä pysyy samana ja corolla vaihdetaan farkkuun että kesällä mahtuu tulevat vaunut paremmin kyytiin ;)
Mä oon kuvitellu että Ninja on nopein :confused: Noh, hienoin se ainakin on <3
Onhan se hieno sitä en kiistä, 6 ja 900 ninjoja oon kokeillut ja vähän tuntuivat ahtaalle 192cm + isolle mahalle ;)
Ei kyllä on oon kattelly ihan kyykyn ja matka pärrän välistä jotain ( suzuki gsx 750 f / honda cbr F) että on sitten akkelinkin mukavampi istua kyytissä kun takajakkara on edes vähän kämmentä isompi :). Ei oo vaan vielä ajankohta kohdannut kukkaron kanssa niin lainapyörillä pitää päristellä.